1.bölüm*Tanıtım-Düzen*1.kısım

59 31 91
                                    

10.000 yıl önce hiç görülmemiş 4 yeni güç ve 1 gizli güç ortaya çıktı. Gizli deniyor çünkü izleri var ama ne halkından neden kendileri neye benziyor hiçbir bilgi yok.

Başlama tarihlerinizi alayım 🌟

1.GÜÇ= EFESTO

- Efesto halkından gelenlere efestolar deniyor.

- Bu güçten doğanların özellikleri;

- Yeni doğan bebekler 1 metrenin altında asla olmazlar.

- Tüm halkın boyu 1 metre 70 sanitimetre- 2 metre 30 saantimetre arasındadır. Daha fazla olamaz.

- Yaşlanan halkın boyu en son 1.70 olur aşağıya inemez.

- Ömürleri 1000 yıldır. Şuana kadar en uzun yaşayan tam olarak 1000 yaşına girdiğinde öldü. En az yaşayan 114 yıl yaşamıştır.

- Nefes tutmada çok iyidirler. Genç olanlar 18 yaşından öncekiler 10 dakika- 45 dakika arasında nefes tutarken 18 yaşına girdikten sonra suda istedikleri kadar durabilirler. Sudan hiç çıkmayan balığa benzetebiliriz. Farklı olan ise sonsuzadek karada yaşayabilirler.

- Bu halk daha uzun yaşamak için bazı cadıların yardımıyla uzun yaşam iksiri yapmışlardır. Ve son 400 yıldır yaşlananların hepsi 450 yaşından fazla yaşamıştır. Normalde 450 yıllık ömürlerini 1000 yıla çıkarmaya başarmışlardır. İksir yapımını soran diğer halklara ise iksir yapımını söylememişler bi zat kendileri gidip sularına iksirden atmışlar ve 1 haftaya kalmadan tüm halka sadece 50 yıllık ek yaşam gelmiştir. Bazıları ise açgözlü davranıp iksirleri çalmaya çalışsada alamamıştır. Çalmaya çalışanlara ceza olarak 5 yıl hapis cezası veriliyor tabi bu durum karşı tarafsn onaylanması gerekir. Nedense her zamanda onaylanıyor. Onaylanmazsa eğer sadece 2 yıl hapis cezası vardır.

- Bu halkın peri gibi kanadı vardır. Lakin bunun için sabırlı olmaları gerekir çünkü 18 yaşına giren her efestolarda çıkar. Efestolular, onca gücün yanında bununda olması tanrıdan bir hediye olduğuna inanıyorlar.

Güçleri;

- Nefes tutma.

- Zitroy. Zihinlerinde istediği elbiseyi canlandırdıklarında hemen elbisenin ortaya çıkması. Aynı durum kağıda çizildiğinde'de oluyor. Diğer giyecek türlerinde'de zitroy kullanıyorlar. Efestolular giyecek kısmında sadece takı, toka, ayakkabı v.b şeylere para veriyorlar.

- Akılcık gücü. Bu güç ise şöyle. Biri efetonun zihnine girmeye çalışırsa önce zihnine girmeye çalıştığı kişiyle zihin aracılığıyla 4 aşamadan oluşan bilgi yarışı oynamak zorundadır. Zihne girmeye çalışan kişi kazanırsa 1 saat süresi vardır. Ve birdaha da girmeye çalışırsa giremez. 4 ay beklemesi lazım. Zihne girmeye çalışan kişi kaybederse eğer girmeye çalıştığı kişinin 8 saat yanında durucak ve ceza olarak her istediğini yapmalıdır. Bir efestonun zihnine girmeye çalışırken dikkat edin çünkü 8 saat ona köle olabilirsiniz. Zihne girmeye çalışanza ceza var çünkü zihin kişinin özelidir.

- Turuncu renk acı veren. Ellerinden çıkan güç. Aynı Doktor Strange gibi. Acı veren yani en fazla 500 ° sıcaklık 18 yaşından önce. 18 yaşından sonra 500° den daha fazls sıcaklığa ulaşan güç. Yaşlılarda bu durum tekrardan 500° dereceye düşüyor.

- Sarı renk acı veren gücün diğer bi değişiği. Bu güç yıldırım şeklinde.

- Beyaz, mavi, siyah renkte olanlarda yıldırım şeklinde. Acı veren güçlerden biri.

- Turuncu tüm vucudü. Sarı boğaz-akciğer. Beyaz karaciğer-böbrek.

- Mavi vücüttaki çakraları etkisiz hale getiriyor yani gücü olan birini birkaçgün veya birkaç hafta etkisiz hale gücü olmayan biri haline getiriyor. Güç emende diyebiliriz. Yüzde 40 oranında acı etkisi vardır.

4 G 1 G.G ~kitap yazılmaya kapatıldıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin