2.bölüm*Tanıtım-Düzen*2.kısım

29 20 60
                                    

3.Güç=Kimig

- Kimig halkından gelenlere kimigler deniyor.

- Bu güçten doğanların özellikleri;

- Yeni doğanlar bir böcek veya bir hayvan şeklinde doğar. Bu şekil sadece birkaç saat sürer ardından normal hale döner.

- Böcek veya hayvan şeklinde doğmalarının nedeni, gelecekte hangi(böcek,hayvan)'ın gücünü veya özelliğini taşıyacaksa o şekil doğar.

- Bu tür oldukça hızlıdır. Saatte 500 km hızla koşabilirler. Şuan'a kadar görülmüş en hızlı kimig'in hızı 1500 km hız olmuştur.

- Gerçek hayatta nasıl kedi-köpek düşman tilki-tavuk düşman ise kimiglerde birebir böcek-hayvan özelliği taşıdığından onlarında bazı cinslere karşı düşmanlığı vardır. Bu yüzden kimigler ayrılan bir tür. Fakat ginede birbirlerine mesafeli aynı yerde yaşayan topluluktur.

- Boyları insan gibi kısa-uzun olabilir. Yani boy konusunda insanlarla aynıdırlar.

-Ömürleri bir insanın ortalama yaşam süresinden biraz daha fazladır. Tam olarak 200 yıldır.

-Kimigler hangi( böcek-hayvan) özelliğini taşıyorsa onlarla arası çok iyidir, hatta o(hayvan-böcek) ona asla zarar vermez.Örmeğin nir ayı-kurt iseniz onlar size zarar vermez. Arkadaş olursanız , bazı tehlikeli anlarda ise yanınızdadır.

- Kanatlı veya suda yalıyan bir canlının özelliğini taşıyorsanız , 16 yaşından sonra uçabilir, isterseniz isterseniz suda sonsuza dek yaşıyabilirsiniz.

-(Bilgilendirme)
Diyelimki kartal, şahin,baykuş'sunuz havalanacağınız sıra kanatlarınız bi anda açılır ve uçmaya başlarsınız. Bir yerde durduğunuzda kanatlarınızı geri çekebilir ve sırtınız sadece sırt olarak kalır (kanatsız bi sırt olarak) kanatlı bir sırtınız olmaz yani.

Eğer suda yaşıyan bir canlı iseniz suya girdiğinizde vucudunuzda sadece uüzgeç oluşur. (içinize akciğerlerinize ay su asla kaçmaz) Suda konuşanilirsiniz. Rahatöa bir balık gibi yüzebilirsiniz. Deniz, csnlının özelliğini taşıyor olsanız bile vucudunuzda sadece yüzgeç olur. Lakin suda yaşıyan bir canlıdan farklı olarak karada da yaşıyabilirisniz.

Eğer bir süre olduğunuz canlının yaptıklarından yapmazsanız vucudunuz çürümeye başlar.

Böceklere gelince . Kokulu bir hayvan cinsinden iseniz koku yaymazsınız, sadece siz istediğinizde bu olur.

Bir karınca cinsinden iseniz günde 3 saat kollarınızın ağırdığı bir işte çalışmazsanız bir süre sonra çürümeye başlarsınız.

-Kimigler özelliğini taşıdığı böcek-hayvan şekline dönüşebilir.

Güçleri;

16 yaşına basan her birey isterse sonsuza dek olduğu böcek -hayvan özelliği ile ömrünün geri kalanını geçirebilir. Veya sadece bazı zamanlar olduğu cinse göre yaşıyabilir.

- Havada uçan dsğlıklarda yaşıyan hayvan özelliğini taşıyan veya kurt, tilki, kedi, köpek özelliğini taşıyan kimigler fılotlar ile iş birliği yapıp kötü şeyler yapsnlsra karşı birlik olurlar.

- Kendi cinslerinden farklı olarak bir başka csnlıya dönüşmek istediklerinde sadece o canlının bedeninde 6 dakika kalabilirler. Bu yöntem savaşlarda çok iyidir veya kötülere karşı.

- Oldukları (böcek- hayvan) cinslerin dilindem anlama yeteneği/gücü.

- Kırmızı acı veren güç.
Acı veren güçlerin en acılı gücü.

4 G 1 G.G ~kitap yazılmaya kapatıldıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin