thirty-one

331 35 31
                                    

bolum isteyen bi ask olunca hic kirar miyim
kirmam tabiii

<<<>>>

"jake..."

"oh tanışıyor musunuz?" yeona ikimize baktığında sunghoon'un da aynı şekilde bize baktığını fark etmiştim.

"ablam" elde olmadan dolan gözlerimi onu daha net görmek için silmiştim.

ondan gelen alışkanlığım yani dudaklarını ısırarak bana baktığında "sen nasıl..?" diyebilmiştim sadece.

"jake bak anlatabilirim ama seni, annemi bırakmak elimde olan bir şey değildi tamam mı bebeğim?"

ablam elleri titreyerek anlattığı şey ile hızla ayağa kalkıp boynuna sarılmıştım.

o ellerini saçlarıma attığında ben de onun uzun saçlarını okşamıştım.

"seni çok özledim" "ben de bebeğim ben de. teşekkür ederim beni anladığın için çok teşekkür ederim"

"galiba şu an bu ortamda fazlalığız sunghoon" yeona gülerek söylendiğinde birbirimizden ayrılıp gülüşmüştük.

ben eski yerime oturup yanıma ablamı çektiğimde yeona da ablamın karşısına oturmuştu.

"bana seni jaehwa olarak anlatmasa şüphelenirdim noona ya..." sunghoon mızıldandığında yeona ona dönmüştü.

"ne yani sana anlattı mı jake?"

"evet hatta sevgili olmadan önce? bir sorun mu var?"

"galiba beni hayatımızın sonuna kadar yeona'nın bu tripleri bekliyor" ablam gülerek konuştuğunda yeona burnunu kırıştırarak "aslaa bana ailesini anlatmıyordu. zaten onlarla tanışamadan bana taşındı"

"peki biz seni o kadar aramışken neden bulamadık?"

"soyadımı değiştirdim." jane kısa kestiğinde ben göz devirmiştim yıllar olmuştu be kadın...

"üstüne biz evlendik de" yeona'nın yüzüklü parmağını göstermesi ile ağzımı daha fazla ne kadar açabilirsem o kadar açmıştım.

"yok artık abla evlenirken en azından bana ulaşmayı neden denemedin?"

"pislik herif-" "annem sen gittikten sonra ondan boşandı abla..."

bunun şu an açılacak bir konu olmadığını fark ettiği için yeona gülerek konuşmuştu.

"sadece ikimiz yurtdışına gidip evlenip ardından eğlenip gelmiştik" sunghoon gülerek içeceğini yudumlarken ablam da sevgilisini onaylayıp "sonrasında da otellerde aşçılık yapıp para biriktirdik ve burayı açtık" demişti.

"ikimiz de aile tarafından reddedildik sonumuz bu"

"bence çok güzel... aşık oldum ben buraya"

"az önce yeni açılan kütüphaneye gittiğimizde beraber bir yer açmak istemişti. bu gidişle olacak gibi" sunghoon'un dediği ile kafamı sallayıp olduğum yerde zıplamıştım.

"ya gülmeyin neden olmasın?"

"olmasın. git okulunu bitir sen önce. son yılında kafanı çok dağıtma"

ablamın beni düşünmesi özlediğim bir şeydi. koluna sarılıp kafamı omzuna koyduğumda bir çalışan gelip ikisini çağırmıştı.

"hadi biz gidelim siz de yemeğinizi yiyin. istediğiniz bir şey olursa biz geliriz zaten" yeona ayağa kalktığında ablam fısıldayarak "akşam yanınıza geleceğim tamam mı?" saçıma öpücük kondurduğunda bugün numaramı verdiğim kişilerden birinin ablam olması günümüzü iyice ironikleştiriyordu.

<<<>>>

ARKADASLARQFSDGDFHDFGSH
siz jane'in neden exi oldugunu sandiniz aq olcem
bisi caktirmamak icin yorumlariniza cevap verirken gulmekten bayilcaktim

ꜱᴜꜰꜰᴇʀ-ᴊᴀᴋᴇʜᴏᴏɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin