special ep•thirty-five

408 31 17
                                    

DİKKAT DİKKAT: bu bölümün son bölümle alakası hiç yoktur.
26. bölümde eğer sunghoon'un teyzesi aramasaydı ve jake evde arkadaşlarıyla değil sunghoon ile kalsaydı ne olurdu onu görücez

ve biliyorsunuz ben smut yazmam umutlanmayınwkdndljdldnd

<<<>>>

sunghoon ile odamda gülüşerek -en çok öpüşerek- geçirdiğimiz zaman jungwon'un seslenmesi yüzünden bölünmüştü.

sunghoon elini belime atmış bir şekilde odamdan çıktığımızda masada bir sürü abur cubur ve bira doluydu.

"ben yukarıya çıkıp geri geliyorum."

sunghoon teyzesine haber vermek için gittiğinde sunoo ve jungwon iki koluma girip koltuğa oturtmuşlardı.

sunoo yanımda otururken jungwon önümde bir oraya bir buraya yürüyordu.

"başladı mesaileri geçmiş olsun" riki gülerken jungwon ona susması için bağırdığında bu sefer sunoo ona bağırmıştı.

çalan kapı ile rahatladığımda kalkıp açacakken sunoo ve jungwon yüzünden koltuğa geri oturtmuşlardı.

"riki kapıyı açar mısın sevgilim?"

"selam"

sunghoon'a bakıp gülümsemiştim. o ise göz kırptığımda jungwon ise bu sefer kolumdan çekip "biz birkaç dakika balkonda konuşmalıyız. riki istersen tüm ramenleri yap. hatta jake'in zulasına da bak ne kadar fazla o kadar iyi" balkona sokmuştu.

"ya ikidir oraya buraya sürüklüyorsunuz"

"geri zekalı birden sizi evde bulduk sevgiliyiz dedin"

"bu tepkimiz aşırı normal değil mi?"

"siz de sakladınız beni mi sorguluyorsunuz"

sunoo göz devirip "biz riki ile ilişkimizi jungwon ilişkisini yeni bitirdi diye sakladık keyfimizden değil" demişti.

haklıydı ama birden olan bir şey için sorgulanmak... her neyse.

"tamam. birden oldu işte. siz gelmeden önce teklif etmişti"

"of tamam bize aranızda ne olduğunu anlat ama sonradan." jungwon en sonunda -attığım bakışların da katkısıyla- kabullenmişti.

"hadi artık geçelim ya sunghoon ve riki yalnız kaldı. daha yakın olmadan garip olmuştur"

"haklı"

"of ikinizin de sevgilisi burada"

"o zaman sen de jay'i çağır?" bu öneriyi benim sunucağımı hiç beklemezdim.

o da beklemediği için bana bakarak gülümsediğinde göz devirmiştim. mutlu bir şekilde yerinde zıplayarak eline telefonu alıp jay'i arayacaktı herhalde.

"biraz daha içki getirsin bari" dediğimle kafa sallamıştı.

<<<>>>

geceye kadar hepimiz içmiştik.

en sonunda jay ve jungwonu koltuğa sunoo ve riki'ye yer yatağı yapmış hepsini salona kapatmıştım bir nevi.

sunghoon belime sarılınca beraber o şekilde odama yürümüştük.

odaya geldiğimizde ben yüzüne doğru dönmüş gülümseyerek dudağına yapışmıştım.

benim tüm duygularımı yükleyerek yapıştığım dudakları ile uzun ve yoğun olan öpüşmemiz ayrıldığımızda onun bana daha hırçın bir şekilde karşılık vermesiyle devam etmişti.

daha fazla ayakta kalamayacağım için yatağa yatmış yanımı pat patlamıştım.

o da kıkırdayarak yanıma geldiğinde onun hakkında yeni bir şey daha öğrenmiştim.

sarhoşken her şeye kıkırdaması çok hoşuma giden bir özelliğiydi.

mayışmış bakışları ve koyulaşan gözleriyle beni incelediğinde alışkanlığımdan dolayı dudağımı ısırmıştım.

"yapma işte böyle" sinirle mızıldandığında ne yaptığımı sorgulamıştım.

"her zaman dudağını ısırıp çekiştiriyorsun ve ben bu yüzden her an her yerde seni öpmek istiyorum."

bir anda bana bunları söylemesi şaşırtmıştı.

onun hakkında bir şey daha fark etmiştim. sarhoşken aynı zamanda çok açık sözlüydü.

bana attığım bakışlarla gözlerim dolmuştu. hem çok güzel bakıyordu hem de her konuşması benim kalbimi hızlandırıyordu.

sarhoş insanlar doğruyu söyler cümlesi eğer doğruysa beni gerçekten seviyordu ve beni bu kadar sevmeye başlaması hala bana gerçek değil gibi geliyordu.

"neden ağlıyorsun? bir şey mi yaptım?" merakla baktığında kafamı olumsuz anlamda sallamıştım.

"hayır sevgilim. sarhoşum ve çok mutluyum"

"şu an gözüme o kadar güzel ve masum geldin ki eğer sarhoş olmasaydık ileriye girmek için izin isterdim-ama böyle bir anı en ayık halimle yaşamak istiyorum"

düşünceli hali ile küçük çocuk gibi konuşurken dudağına yapışmış ve ayrıldığımızda da boynuna kafamı koyduğum gibi ikimiz de uyuyakalmıştık.

<<<>>>

aslinda normalde yazmiyorum ama kitap akisi ile alakasiz bir bolum diye smut mu yazsam diye cok dusundum ama yine de istemedim
neyse baska ozel bolumlere artikkk

ꜱᴜꜰꜰᴇʀ-ᴊᴀᴋᴇʜᴏᴏɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin