Kızlar tuvaletine girdiğimde nefes nefeseydim. Nerden biliyordu ki Çınarı sevdiğimi ?
Bide Çınara söylerse gerisini düşünmek bile istemiyordum.
Aynaya bakıp ellerimi ve yüzümü yıkayıp sınıfa ilerledim.
Hala Aralın sözleri aklımda çınlıyordu ahh bi Aralın öğrenmediği kalmıştı zaten.Milletçe alkışlıyoruz Aral.
Nys.
Sınıfa girip kızların yanına kuruldum. Fidan hemen birşeyim olduğunu anlamış endişeli endişeli bana bakmaya başlamıştı.
Gökçe ve Almila da Fidan gibi bakmaya başlayınca kafamı eğip "Çıkışta bizim eve gidelim orada anlatayım burada birisi duyacak diye yusuf yusuf ediyorum" deyip kafamı kaldırmıştım. Kızlar da kafalarını sallamıştı. Son derse kadar ne Aralın suratına ne de Çınarın suratına bakamamıştım. Zaten ne zaman Çınara baksam Aral arkadan kafasını çıkarıp pislik pislik sırıtıyordu. Bir ara teneffüse çıkarken bana Çınarı gösterip kalp işareti yapmış tabii bende çıldırmış kıpkırmızı olmuş üzerine atlayacaktım ki "Çınar" deyip yanına gitmişti.
Çıkışta kızlarla beraber okuldan çıkmış otobüs durağına ilerlemiş gelen otobüse binip bizim eve gelmiştik. Okuldan geldiğimize göre hepimiz açtık hemen odama çıkıp üzerimi değiştirdikten sonra kızların yanına gidip kendimi koltuğa attım hepsi anlatmamı bekliyordu.
Artık dayanamayan Almila "çatladım valla Deren kurbanın oluyum anlat artık" diyerek sitemini belirtmişti. Bende "tabikide anlatıcam sadece acıktık pizza söyleyim yiyelim ondan sonra konuşalım diyecektim" dedim. Tabii Fidan duydu pizzayı " Deren ara kuzum sonra anlatırsın pizza önemli deyince" hepimiz kahkaha atmıştık. Kızları gerçekten seviyordum. Masanın üzerine bıraktığım telefonumu alıp pizzacıyı arayıp 2 büyük boy pizza istemiştik çünkü doymuyoruz. Fidanda pizzacı gelene kadar evlerine gitmiş üzerini değiştirip gelmişti. Kızlara da kendi elbiselerimizden vermeyi teklif etmiştik ama kabul etmemişlerdi çünkü erinmişlerdi. Olsundu.
Fidan geldikten 10 dakika sonra pizzada gelmişti. Pizzaları aldıktan sonra bardakları ve kolayı alıp içeriye götürmüştüm.
Hepimiz pizzaya hayvan gibi dalıp yemiştik tabikide karnımız şiştiği için bir 10 dakika da yerimizden kalkamamıştık.
En sonunda kızlara anlatacaktım.
Mutfaktan abur cubur ve çerezleri tabaklara koymuş sonra da kızlarla yere masanın kenarlarına bağdaş kurup oturmuştuk. Tabii Gökçeyle Almila biraz zorlanmıştı.
Hepsine teker teker bakıp " Aral öğrenmiş kızlar" diyerek konuyu açtım.
Almila " neyi öğrenmiş kuzum" derken sesi endişeliydi. Bende ona gülümseyip "kızlar Aral Çınarı sevdiğimi öğrenmiş" dedikten sonra Fidan ağzındaki kolayı suratıma püskürmüştü. Ağzı aralık kalmış kolalar ağzından damlıyordu. Mal bu kız.
Elimle suratımı silip " ne mal insansın" demiştim. Fidanda " oha" diyerek durumun ne kadar kötü olduğunu gösteriyordu.
Gökçe ise aramızdaki en sakin kişiydi.
Ona dönüp baktığımda "bakın kızlar Çınarda Deren den hoşlanıyor ama bence bu işte başka birşey var. Aral insanlara dikkat eden bir insan değil umursamaz bile biz onu böyle tanıdık senin hal hareketlerine dikkat ediyorsa kesinlikle birşey var" diyerek beni iyice çıkmaza sürüklemişti.Ne dertli başım varmış be.
Fidan Gökçeye dönüp "nasıl yani ?" Diyerek sitem etmişti. Gökçe de "şimdi belli değil söylemeyim ama eğer öyle bişey olursa söyleyeceğim" diyerek konuyu kapatmıştı. Biraz daha okuldan sohbet edince kızlar artık akşam olduğunu söyleyerek kalktılar. Bizde Fidoşumla başbaşa kaldık. Hep beraberdik küçüklükten beri aynı yerde büyümüştük.
Kardeş gibiydik o benim olmayan kardeşimdi.
Fidanla da azcık dizi izledikten sonra oda evlerine geçti. Annemle babam hep geç gelirlerdi işten. Onları sadece kahvaltı da ve cumartesi pazar görürdüm. Ama hep sevgilerini hissederdim.
Odama girip pijamalarımı giydikten sonra yatağıma yayıldım.Ohh be şundan daha güzel birşey varmı ?
Lanet olasıca alarmı alıp kurup komidinin üzerine koydum. Her sabah fırlatıyordum. Canım babamda herzaman tamir ediyordu.
Sabah huzurlu bir şekilde uyanmıştım.
Ne demek huzurlu bir şekilde uyanmışım ?
Saate bakmamla yüzüm bir "o" halini almıştı. Saat 7.00 nasıl kalkmışım ben bu saatte be kendimle gurur duyuyorum. Yataktan fırlayıp harlem shake yaparken annem odaya dalmıştı.
Daha sonra bana bakıp sonra gözlerini kapatıp geri açmıştı. Daha sonra da ellerini yukarı doğru kaldırmış " Allahım nolursun gözlerim yanlış görüyor olmasın kalp krizi geçireceğim" diyerek yine bana dönmüş dü.
Annemin yanağına sulusundan bir öpücük koyup " biliyorum annem inanması güç ama yaptım başardım" diyerek anneme sokulmuştum.
Annemde başıma öpücük kondurup odamdan çıkmıştı. Bende dolabımdan formamı alıp giyinmiş daha sonrada saçlarımı düzleştirmiştim.
Annem yine mükemmel bir kahvaltı hazırlamıştı. Hemen atıştırmış annemle babama öpücük gönderip ayakkabılarımı alıp dışarıya çıkmıştım. Fidan da ayakkabılarını giymiş beni bekliyordu. Yine kolkola girmiş otobüs durağına gelen otobüse binip okulun önünde inmiştik.
Kızlar yanımıza gelmiş kahkaha ata ata sıraya girmiştik. Zaten 1 hafta sonra havalar soğumaya başlardı. Aralı görmemle yüzüm düşerken Aral sırıtmaya başlamıştı.
Pislik Çınarı sevmemi bir tehtid olarak görüyor.Ya Çınar deyince çok tatlı be.
Askw.
Ben kendi kendime Çınarı düşünüp sırıtırken Aral bana deli sikmiş gibi bakıyordu. Olsundu.
Birden Aralın arkasından Çınar fırlayınca gülmeye başladım. Şeytan diyor git ağzını yüzünü mıncır.
Çınar güldüğümü görünce oda gülümsemeye başlamıştı.Yaaa çok tatlı.
Aral bana sinirli sinirli bakıp Çınara dönmüş kulağına birşeyler fısıldamıştı.
Daha sonra Çınar gözleri büyüyerek bana bakmış sonrada önüne dönmüştü.
Aralda pis pis sırıtıp önüne dönmüştü.Aral Çınara onu sevdiğimi mi söylemişti ?
Ve Çınar neden öyle bir tepki vermişti ?
Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim.
Merhabalar çok beklettiğim için üzgünüm baya baya Üzgünüm.
Okuduğunuz için teşekkürlerr <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girdap
Teen FictionGözlerinin içine bakarken geçmişi gördüm. Onun en yakın arkadaşıyla birlikteydim. Bunu biliyordu bende biliyordum. Ama o benden vazgeçmemişti. Artık daha iyi anlıyordum. O bana her kızdığında her kıskandığında anlamadığım şeyi anladım. O beni kardeş...