Je osm hodin ráno a já vstávám abych pomohl mým přátelům s prací.Jmenuju se Keigo pro info.
Hele Keigo?Potřebuji s tebou mluvit.Ted!Zařval na mě můj šéf.
Co se děje můj pane?
Pošlu tě na zemi.Musíš ochránit 1.pro hrdinu endeavora.Nekdo z pekla byl vyslán aby ho zabil.
Dobře!!Není problém!
Enji byl můj spolupracovník když jsem byl ještě naživu.Byl jsem 2.pro hrdina...ale to určitě všichni víte.Pracoval jsem s ním po boku každý krok za krokem jsem byl s ním.
Pošlu tě tam teď,mám takové tušení že ten ďábel už dávno dorazil do světa živých.
Dobře!!
Najednou jsem se objevil někde ve městě.vubec jsem nevěděl co se děje ani kde to vlastně jsem.
Musím si dát rychle nějaký oblek.Aby nešlo poznat že jsem z nebe...
Jelikož jsem věděl kde mají hrdinové agenturu,tak jsem se tam co nejrychleji rozletel abych stíhal ho zachránit.
Asi 3x po mojí cestě jsem zahlédl nějakého divného člověka...vypadal jako slanina:D.Ale celou dobu jsem si ho nevšímal,musel jsem se soustředit na moji misi.
Ale ne! Do prdele...
Hej ty!!-zařval na mě nějaký divny cápek.
Kam si jako myslíš že letíš?!Uhm...prosím?
Nemáš žádné povolení tady jen tak lítat!Pojd semnou.
Nechápal jsem...já potřebuji povolení létat po městě?...není to blbost?!Vždyť když jsem byl naživu tak si mohli všichni létat bez oprávnění!!
Najednou jsem na jeho mikine zahlédl odznak na kterém stálo:hrdinská policie.
Pojď rychleji!
Mám otázku...asi před desíti lety se tady mohlo létat bez oprávnění ne?K čemu ho tedy potřebuji?!Docela spěchám.
Vláda zavedla nová pravidla...létat můžete pouze pokud na to budete mít papíry...mezi námi...také mi to přijde jako blbost.Pousmál se na mě.
ČTEŠ
Love me hawks.
Actionpříběh je o ďáblovi jménem dabi který pracuje pro satana jménem Shigaraki Tomura,když však jednou bude mít za úkol vydat se do světa živých potká tam na misi anděla jménem hawks,který se snažil toho člověka zachránit,avšak se celý jejich plán se tro...