1 bölüm

64.6K 844 601
                                    

Sabah saat 09:08 uyandım bu gün yeni işe gidicektim. Arkadaşlarım bulmuştu işimi ben okuldan dolayı iş arayamıyodum diye arkadaşlarım işime bakmıştı.

İşim hizmetçilikdi amma ev temizlemeyecektim sadece bana birinin odasını vericeklerdi ve bende o odanı temizliyicek ve odanın sahibine yemek getirip götürücektim.Kulağa hoş geliyo villada sadece bir odada iş yapmak yani benim için kolaydı iyiki bütün evi temizlemeycektim.

Kızların bana söylediklerine göre çoğu kız işden çıkartılıyodu beğenilmiyodu diye.Amma ben işlerimde kesiniydim temzlikdede iyiydim yani İnşallah bir şey olmaz da güzel geçer işim.

Para olaraksa 2500Tl veriyomuş(Azerbaycan parasıyla 400 azn)

Para olaraksa 2500Tl veriyomuş(Azerbaycan parasıyla 400 azn)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


bunları giydim

Sulin(teyze)gelip yüzüme bir buse kondurup"iyi çalışmalar Hana"dedi bense"teşekkür ederim Sulin"deyip evden çıktım.

Dolmuşa binip villaya varmıştım.
Ben villaya bakıp iç sesimle"bu ne be mafya villasına benziyo"dedim ya neyse uzatmayım villanın kapısını açtıkda bir hizmetçi gördüm ve bana"Hana hanım sizmisiniz?"dedi bende"evet benim"dedim Hizmetçiyse bana"tamam Young bey oturma odasında"deyip bana oturma odasını gösterdi ve ben gösterdiyi odaya gittim ve koltukda biri oturuyodu boya posa bak be lan ne diyom ben duyucak şimdi.
Ben içeriye girip"Merhaba"dedim yani iş görüşmesiydi efendim demesemde olurdu.
Young bana bakıp"Otur!"dedi bende "tamam"derken Young bana"tamam yok tamam efendim var"dedi bende"işe alındımmı?"dedim Youngsa"evet"dedi ve ben"teşekkür ederim...efendim"dedim yanımızta bir tane de hizmetçi vardı.
Young bana bakıp"odanı hizmetçi gösdericek"dedi ve bende"tamam efendim"deyip odadakı hizmetçiyle odadan çıktıp.
Hizmetçi bana "Young bey hiç gülmez nasıl olduda güldü bilmiyorum"dedi bende"ciddi birimi?"dedim hizmetçiyse "evet hemde ne Young beyden korkulur"dedi. "Bende senin ismim ne?"dedim Hizmetçiyse "Jandi"dedi. Bende"Benimde adım Hana"Jandi bana bakıp "tanıştığımıza memnun oldum Hanacım"dedi bende"bende"dedim.
Sohbet ederken odaya varmıştık artık evin büyüklüyünü siz hayak edin

Sohbet ederken odaya varmıştık artık evin büyüklüyünü siz hayak edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evleri

Jandi bana temizleeyceğim odanı gösderdi ve gitti bu oda Young beyin odasıymış

Oda çok büyükdü benim odamdanda büyük.
Neyse temizlikçi odasına gidip hizmetçi kıyafeti geğindim ve Youngun odasına gittim odanı tezmizledikden sonra çok yorulmuştum odadakı koltuğa geçtim soluklanmak için ama uyuya kalmıştım uyandığımda Young tam karşımda beni izliyodu.
Gözlerini benden çekmiyodu Young bana bakıp"çok güzel temizlemişsin"dedi ve bende ayağa kalkıp "çok teşekkür ederim  efendim birde özïr dilerim burda uyumuşum yine bu koltuğu silerim"dediğimde bana"kalsın!"dedi ve bana gülümsedi çok güzel gülüyodu ah neyse.
Ben Younga bakıp"Efendim izninizle eve gide bilirmiyim?"dedim Youngsa bana bakıp"bittimi işin ne çabuk"dedi bende "evet efendim bitti"dedim Youngsa  bana bakarak"Tamam evin ne tarafda?"dedi bende"..........sokağının sonunda"dedim Yongsa"tamam hadi bende o taraflara gidiyordum zaten birinden oara alıcağım"dedi ve bana göz kırptı neyse ya dediyim iç sesimle Younga döndüm ve"gerek yok efendim"dediğimde gözlerini kasarak"hayır ben burakıcam seni"dedi bende"tamam efendim"dedim.
Yarım saat sonra eve varmıştım arabasıyla geldik ama yanımızda 7 arabayla adamları gelmişti beni indirip gittiler.

Mafyanın hizmetçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin