5 gün sonra.
Saat 05:07 uyandım
Evet bu gün Sulinle,Canın düğünü var.
Elbisemi giyip makiaj yaptım,Sulinde yaptı
Sulinin makiajı
benim makiajımArabaya binip düğün yerine gittik
olamaz çok güzel bir yer.
Younga bakıp"Youngum ne yapmışsın sen?"dedim Youngsa bana bakarak"beğenmedinmi dekerosyonmu, kötümü yani?"dedi bende"hayır çokkk güzel beğendim"bana bakıp sırıtarak"düğünümüzde bundan da güzel olucak"dedi ve bende utanarak"hı bakarız"dedim
7 saat sonra
Tam tamına düğün 7 saat sürdü yani biz öyle isdedik.
Sulin Conla birlikte Amerikada yaşayacaklarmış ve Sulin Avukatlığı Amerikada yapıcak.
Bende üniversteden dolayı Koreye geri gidicetim ve Youngda benimle gelicekti.
Bu akşam uçağıyla Youngla eve dönüyorduk.
Sulin Younga"Young Hanaya iyi bak tamamı?"dedi Youngsa"tamam"dedi ve Sulin"gözden koyma o şerefsiz herif bir şey yapar deye korkuyorum"dedi Youngsa"Hana benimle hiç merak etme onu koruyacağım"dedi ve vedalaşıp hava limanına gittik.
2 saat sonra hava limanına varmıştık arabadan indikden beri kendimi kötü hiss ediyordum ve midemde bulanıyordu ama pek takmıyordum.
13 saat 45 dakika sonra Seula varmıştık.
Young adamlarını aradı ve arabaylar eve gittik.
Eve vardığımızda koltuğa oturduk ve sohbete başladık Youngla
Rahatsız olanlar bakmasın!18+/burayı geçe bilirsiniz
Young bana bakarak"Sulinle Con evde yalnızlar düğünden sonra ne yapıyorlar acaba"diyerek sırıtıyodu bende"napicaklar sikişiyolar töbe-töbe ağzımı açtırıcaksın illaki"Young bana bakıp "ağzını yerim ben"dedi ve üstüme doğru gelmeye başladı beni kendine çekip kucağına oturtdu ve dudağımı yalamağa başladı bende"azma bu gün zamanı değil"dedi Youngsa"tam zamanı hayatım"dedi ve beni kucağına alıp yukarıya odaya götürdü ve beni yatağa yatırdı üstüme çıktı göğüslerimi açtı ve emmeye başladı sonraysa kıyafetimi çıkartdı bende Youngun kıyafetlerini çıkartdım sonraysa beni altına aldı ve sokmağa başladı acıyodu ama zevkliydi "ah çok güzel"dediğimde Young daha da deli oluyordu ve daha da acıtıyordu bana bakıp"çok güzelsin bebeğim"dedi ve yine göğüslerimi emmeye başladı sonraysa bacaklarıma inip ordakı işlerinide gördükden sonra dudaklarımı öpmeye başladı.Youngun kucağına oturup kıyafetsiz haline baktım ve sonraysa penisiyle oynamağa başladım çok güzeldi beni yatağa uzattı ve penisini elimden alıp soktu ve bana"evet güzel böyle işlerde işe yarıyor bebeğim"dedi ve yine sokmağa başladı.Artık yorulmuştum ve Younga "yeter bitirelim"dedim ve oda"tadına bakıyorum ya bebeğim"deyip dudaklarımı öptü ben geri çekilip "hadi yeter"dedim ve banyoya gittik.Güzel bir banyo yaptıktan sonra yataktakı kirli çamaşırı götürdüm ve kirli sepetine attım sonraysa Younga sarılarak uyudum.
Sabah.
Uyandığımda Young yanıma yoktu banyoya gittiğimde ordada yoktu ama birden kapı açıldı ve elinde kahvaltı getiren Youngu gördüm ve bana"bebeğim dün gece yorulmuşsum bir az soluklan yine yaparız"dedi bende"teşekkür ederim sapık sevgilim"dedim ve dudaklarına buse kondurdum ama bir şey anlamadım ya yine yaparız dedi,yani yine yaparız yakınlarda yapacakmıyız anlamına geliyor?
Ha siktir ya ne düşünüyorum ya kendi kendime neyse kahvaltımı yapayım.
Kahvaltımı yaptıktan sonra Young bana"kıyafetini giyin bir az gezelim"dedi bende tamam deyip güzel ve rahat bir kıyafet giyindim sonraysa Youngla dışarıya çıktık hava soğuk olduğundan arabaya grçicektik ki birden midem bulanıyodu kusacaktım sanki öylede oldu.
Kusdukdan sonra bayıldım bayıldığımda Young beni arabaya bindirdi ve hastaneye gittik.Bir kaç saat sonra beni normal odaya aldılar.
Sonraysa Young geldi ve bana"iyimisin bebeğim?"dedi bende"evet iyiyim"dediğimde doktor hanım içeriye girdi ve bana"iyimisiniz Hana hanım?"dedi bende"evet ne oldu bana?"dediğimde doktor hanım"tebrik ederim 3 haftalık hamilesiniz"dedi ve ben o an ne yapcağımı bilemedim doktor hanıma bakıp"ne gerçektenmi nasıl yani benim.....benim bebeğimi olucak?"dedim doktor hanımsa"evet hana hanım"dediğinde ben Younga baktım Young mutluluktan ne yapacağını bilmiyordu bende bilmiyordum kendimi toparladıkdan sonra doktor hanıma
"O zaman 3 ay sonra görüşürüz"dediğimde doktor hanımsa"evef 3 ay sonra bebeğinizin cinsiyyeti bilinecek ama bu 3 ay içinde sağlıklı beslenmek ve hafdada 1 kez konturol vakti olmalı"dedi bizde "tamam"dedikden sonra dokor hanım odadan çıktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın hizmetçisi
RomanceBir kız birinin evinde hizmetçilik yapıyo amma sonra mafya olduğunu öğreniyo ve mafya lideri kıza aşık oluyo.İlk zorbalık yapıyo şimdiyse o zorbalık aşka bakıyo...