Adamlar gittiğinden 2 saat geçmişti ben Youngun odasını topladıktan sonra Youngun oturduğu koltuğa geçtim ve"otura bilirmiyim efendim?"dedim Youngsa bacaklarıma bakarak"hı efendim ha evet otura bilirsin"dedi "temizlik yaparken bile bende gözlerini çekmiyodu amma ben aşık olamam o bir mafya neden aşık olucakmışımki hı" dedim iç sesimle
Yanına oturup"Sulin yani teyzemler gelmedi ve 2 saat geçti Young bey"dedim Youngsa"aradım düşman mafyaların eline düşmüşler şimdi gelirler"dedi bende"nasıl yani Sulin iyimi?"dedim Youngsa"evet iyiler merak etme"dedi.Rahatlamıştım yarım saat sonra Sulin geldi ve olanları Sulinede anlattık Sulin"pekide ne zamana kadar burda kalıcağız?"dedi Youngsa"Hasin deyilen piçi yakaladıkdan sonra"dedi sonraysa Young Suline bakarak"odanı Jandi sana gösderir Sulin git odana"dedi Sulinse"tamam teşekkürler Hana gel hadi"söylerken Young"Hana sen kal"dedi bende "tamam Sulin hadi odana git gelirim ben bir azdan"dedim Youngsa Sulin ağzını açıcakken"Hayır sana başka bir oda vereceğim Hana"dedi Sulin bana bakıp"tamam iyi geceler ben bir az dosyalar üzerimde çalıştıkdan sonra yatacağım Hana"dedi bende"iyi işler Sulin"dedim ve Sulin odadan çıktı.
Young adamlarına"sizde çıkın"dedi ve adamlarıda çıktı Young bana bakarak"Sizi koruyacağım Hana hiç merak etmeyin odan benim odamın yanındakı oda kapıdan çıktıkda zaten görüceksin odanı"dedi bende"tamam teşekkür ederim"dedim ve odadan çıktımOdam.... lan odam çok güzeldi hemde çok
İşte odam
Pijamam
Pijamamıda giyip uyudum amma kapını kilitlemeyi unutmuşdum kalkıp kikitleycektim ki,odama biri geldiğini fark ettim ve yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım içeriye Young geldi ve yüzüme buse kondurdu kalbim pır-pır atıyodu bana"güzelim seni koruyacağım sen kendini bana aşık ettin beni değiştin seni hiç bir zaman burakmayacağım"dedi ve yeniden yüzüme buse kondurup çıktı.
Gözlerimi açtım ve ayağa kalktım kapını açtıkda odamın ve Sulinin odasının yanında 2 koruma vardı korumalar beni görmemiş kapıyı kapattım sonraysa ışıkları.Ve uyudum az önce olanlar neydi ya.Yani beni öptü.Ah çıldıracağım ben
Bunu düşünerek uyudum.
Sabah 08:05...
Olamaz geç kalmıştım.Tabi burası güzel ve rahat nerden bileyim bir günde villada uyuyacağımı. Yataktan kalkıp pijamamı çıkarıp iş kıyafetimi geyindim ve Youngun odasına gittim.
Dün akşam beni öpmesi aklıma gelmişti ve utanıyodum bakamıyodumda yüzüne bir açtım kapını Young uyuyodu sessizce banyoya gidip banyonu toparladım ve birden kapı açıldı arkama döndükde Young vardı bana "Günaydın Hana dedi"bende "günaydın efendim"dedim ve bana"Hana"deyip yanıma yaklaşmağa başladı"bende ef..endim Young bey"dedim Young birden dudaklarıma yapıştı ayrılmak isdesemde burakmıyodu dudaklarımdan ayrıldıktan sonra"siz ne yapıyosunuz efendim"dedim Youngsa"özür dilerim bebeğim"dedi ve beni bir daha öptü bende"burak"beni dediğimde "çok tatlısın"dedi bende"burak lütfen"dedim Young bana bakıp"neden?"dedi bende"lütfen burak korkuyorum"dedim ve elimi buraktı beni kendine çekip"tamam bebeğim"dedi ve bende kaçtım odama her kes uyuyodu tek ben kalmıştım qaliba.
Ben qaliba Younga aşık oluyodum amma olamaz Young bir mafya dediğimde kapı açıldı ve içeriye Young girdi ve kapıyı kitledi.
Ben"Gelme yanıma neden geldin,neden kapıyı kitledin?"dedim Youngsa yatağıma gelip oturdu ve bana"Bir şey söylüyücektim"dedi ve bende"söyle"dedim
Young elimi tuttu elimi çekmek isdesemde izin vermiyodu Young bana"Mafyalar birini severse düşmanları o sevdiği kızı öldürür bundan dolayı aramızda ne olursa olsun teyzene yada başka birine söyleme tamammı?"dedi bende"aramıza bir şey oldu evet amma sen zorla beni öptün"dediğimde yine öptü beni bense"yeter artık Young öpme beni"dediğimde bana"beni seviyormusun?"dedi bende ağzımı açıcakken teyzem kapıyı çaldı ve bana"Hana kapıyı neden kitledin aç bakayım kapını"dedi."Olamaz sen odadasın ne yapıcağız Young yani Young bey?"dediğimde"Young demen yeterli hem dolapta saklanırım ben"dedi ve bende Youngu dolaba soktum.Gidip kapıyı açtım ben"efendim Sulin?"dedim Sulinse"neden kapını gitledin?"dedi bende"kıyafetimi değişiyodumki sen geldin o yüzden"dedim Sulinse"hizmetçi kıyafetini değişip ne giyecektinki işin ne çabuk bitti?"dedi bende"çok sıcak oldu bende değişmek isdedim ya teyze bu ne polis memuru gibi sorqu sual yapıyon?!"yeter ya!"dedim ve "hadi çık uyuyacağım yoruldum"dedim Sulinse"Hana öylen şimdi uyuyunurmu hiç?"dedi bende "evet ya hadi gitt de uyuyucağım"dedim Sulinse"peki işin bittimi temizledinmi odanı?"dedi bende"evet her yer pırıl-pırıl hadi çık uyuyacağım"dedim ve Sulin odadan çıktı ben ayağa kalkıp dolabı açtım ve Young aşağıdan yukarıya doğru beni süzüyodu ben"hadi kalk Sulin gitti kalkda odana giy ah pardon odanıza"dedim ve göz devirdim Youngsa bana bakıp güldü ve "tamam bye bebeğim"dedi bende isdemsizce gülmüştüm ve bunu Young gördü ve bana bakıp"ne yanı sen beni seviyomusun?"dedi bende"git Young ya"dedim ve bana bakarak"tamam gittim"dedi ve sırıtarak odamdan çıktı.
Evet arkadaşlar ben ona aşıktım sevgili olsak bile hiç kimseye söylememeliydik çünki düşmanları çok bana yada Younga ve teyzeme bile zarar vere bilirdi sevdiğimi söyleyemem o bir mafya sonuçda az önce Youngun söylediği gibi öyrenirlerse zarar verirler bize o yüzdende korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın hizmetçisi
RomanceBir kız birinin evinde hizmetçilik yapıyo amma sonra mafya olduğunu öğreniyo ve mafya lideri kıza aşık oluyo.İlk zorbalık yapıyo şimdiyse o zorbalık aşka bakıyo...