9 bölüm

11.4K 200 38
                                    

Hastaneden döndükden sonra universteni aradım ve kaç gündü gelemediğim için özür diledim falan sonra senet işleri yapılıcakmış  falan diye-diye universteye gittim işimi hall etdikden sonra eve döndüm Young bana"izin aldınmı universteden?"dedi bende"evet sevgilim"dedim ve dudağına buse kondurdum.

Akşam olmuştu mutfaka geçtim ve güzel bir makarna yaptık.

Yemek yedikden sonra banyoya gittik ve Youngla dişlerimizi fırçaladık sonraysa pijamamızı giydik ve yatağa uzandık ikimizde telefona bakınırken bir hesaptan Younga mesaj geldi.

Mesaj

-Merhaba
-Kimsiniz?
-Hasin
-Hasin!yinemi sen!
-duydum bebeğin olucak ne güzel
-Nerden biliyorsun sen?
-bilirim
-bak Hasin adamların çok değil ve benim ne yaptıklarımı araştıramazlar sen  buralarda bir yerdesin biliyorum.
-Bak güzel Young eyer yarına kadar mafya liderliğini bana vermezsen olacaklardan ben sorumlu değilim.

HASIN  Engellendi

Hasin deyilen piçin Younga yazdığını okurken endişe ediyirdum Younga bakıp"mafya liderliğini ona ver bak yoksa kötü olacakmış"dedim Youngsa "senin için vericeğim bebeğim ama bu o kadar kolay değil"dedi bende"nasıl yani?"dedim Youngsa"ben şimdi yarın ona mafya liderlik  senetlerimi ve başqa lazım olan şeyleri veremem!"dedi bende"neden?. bizi kurtarmak isdemiyormusun yoksa?"dedim Youngsa dudaklarıma buse kondurarak"o ne söz aşkım tabikide isdiyorum ama yarın pazar ve pazar günü depom açık olmuyo"dedi bende Younga bakıp"o zaman yazki yarın depo kapalı ben sana zamanı söyleeyceğim falan de"dedim Youngsa bana"beni engellemiş piç herif"dedi bende"Allah kahr etsin ya"dedim.

Yarın saat 08:09 uyandım

Uyandığımda aşaya indim ve hizmetçiler yemek hazırlıyodular ve birden kapı çaldı ben kapını açtıkta bir adam karşımda durdu ve bana"Young bey sizi bekliyor"dedi bende"yanlış anlaşılma var qaliba Young yukarıda uyuyor"dediğimde arkamdan bir hizmetçinin beni bayıltdığını gördüm.

Evet arkadaşlar evdeki hizmetçilerden biri Hasinin adamıymış.

Beni büyük bir eve getirmişdiler uyandığımda yataktaydım ve odada hiç kimse yoktu camlara baktıktaysa her yer kapatılmıştı ne kadar seslensemde sesimi duyuramamıştım.

Birden gözlerim kapıya baktıkda kapı açıldı ve içeriye bir erkek girdi ben yaşlarda olurdu qaliba.Bana"Merhaba Youngun Hanası"dedi bende"sende kimsin?"dediğimde bana"sence kimim?"dedi  bende"Hasin!"dedim Hasinse"evet ben Hasin"dedi yakışıklıydı ama Young kadar değil ve deyersiz bir piçdi Young başkaydı Hasine"Young beni kurtarıcak"dediğimde güldü ve bana"Ha ha ha!hanacığım bebeğim hayır kurtaramaz adamlarım elbet az ama kendimi ve sevdiğim kadını hiç kimseye vermen ben"dedi bende"sevdiyin kadın?"dediğimda Hasin yatağa geçib yanımda oturdu ve bana"evet o kadında sensin bebeğim"dedi bende"benim sevdiğim var sahibim var çok hayale kapılma"dediğimde"bir gün görürüz"dedi ve sırıtarak odadan çıktı lan kapyı kitledi"açın kapıyı açın Hasin!aç!
"Kapıyı açın lütfen kapıyı açın"dediğimde kapı açıldı ve içeriye yaşlı bir kadın geldi elinde yemek tepsisi vardı koca kadın bana"Buyurun efendim"dediğinde bende"ne olur yardım edin çıkayım burda"dedim ve kadın bana"yeyin lütfen"dedi bende"yemeyeceğim"dediğimde kadın tepsiyi sehpaya koydu ve gitti.

Ya ben burdan nasıl çıkacağım?
Young nerdesin yardım et bana lütfen.
Young yoktu bulamamıştı beni zaten Hasin piçi bulamıyordu şimdi hiç bulamaz bir akıllı düşünmeliyim ne yapmalıyım ya,ne yapayım ki buradan kurtulayım

Pencereye bakıyorum pecere kapalı tahtayla falan berkidilmiş,kapıyıda söylerseniz bildiğiniz gibi kitli. 
"Evet buldum lan banyo var banyoda pencere kapalı olmazki yoksa insan boğulur salakım ya kaçırtılan birine banyomu yaptırıcaklar ama yok ben gidip bir bakayım"dedim ve banyoya gittim"şakamı lan bu?"arkadaşlar inanamayaksınız ama banyonun büyük bir penceresi var ya çabuk etrafa baktım kimse gelmediğinden emin olup pencereden kaçtım yol yoktu ve ben evin arkasına geçtim.Evin arkasında orman vardı ormana giriyodum ki arkadan adam sesi geldi ve arkama döndüğümde Hasin ve adamları koşuyordular bende koşmağa başladığımda ağacların arkasından Young çıktı ve sus işareti yaparak ağacların arkasında saklandık.Hasin ve adamları bizimle birlikde ormanın ta ortasındaydık.Young el-kol haraketleri yaptığında ormandan araba sesi gelmeğe başladı ve ağaçların arkasından Youngun adamları çıktı ve hepsini öldürüyordular ben Younga bakıp"sevgilim Hasin kaçıyo"dediğimde adamları benim sesimi duydular ve Younga baktılar Youngda git emri verincede Hasini yakalayıp başka bir depoya götürdüler bende onlarla gittim.
Ben Younga"hani depo kapanmıştı?"dedim Youngsa"mafya liderliğimle olan belgeler falan hepsi öbür depoda.Tabikide mafyaların 1 tane deposu olmayacaq"dedi bende"özür dilerim bende zan etmişdim ki sen bizi kurtarmak isdemiyorsun falan"dedim Youngsa"akşam telafe edersin"dediğinde bende"sapık mafyasın sen sapık"dedim Youngda dudaklarıma buse kondurdukdan sonra Hasini de bir güzel dövdük ve bütün mallarını aldık,yani anlayacağınız Hasin bey amcanız öldü "neyse ya"dedim Younga"hadi çıkalım"dedim Youngsa"tamam hadi özürünü telafe et bebeğim"dedi ve arabaya binip uzum bir sessizlikden sonra Younga"beni nerden buldun?"dedim Youngsa"zor olmadı bebeğim telefonundakı izleme cihazıyla buldum teşekkür ederim telefonuna bu gün de beni sensiz burakmadı"dedi bende"evet teşekkür et ama bu gece bir şey yapmayacam"dedim Youngsa"sen yapmayacaksın ki ben yapacam"dedi ve ben susarak önüme döndüm yani haklı çocuk ne diyeyim

Mafyanın hizmetçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin