10 bölüm

10K 163 31
                                    

Bir kaç saat sonra Hasin piçin işini bitirdikden sonra eve döndük.

1 saat sonra eve vardık.

Eve varınca lavobaya gittim elimi yüzümü yıkayıp mutafaka geçtim ben mısır partlatırken Youngda güzel romantik film arıyodu ben aksiyon isdesem bile Young romantik isdiyordu.
Mısrları yaptıktan sonra koltuğa geçtim ve güzel bir film izledik ve tabikide romantik bir film.
Filmde erkek ve kız gittikce azıyordular ve bu Youngun azmasına sebep oluyodu o yüzdende ben"hadi ya kapat şunu"dedim Youngsa"okey baby"dedi ve kapadı filmi.
Nasıl yani inkar bile etmedi lan bu işde bir iş var demişdim ki..............
Young beni kendine çekdi bak kapatmasının sebebi buymuş.
Ben Younga"film bu yüzden kapadım desene"dedim Youngsa sırıtarak"evet bebeğim sana doyamadığımdan kapadım şimdi izlediğimiz filmi gerçekden yaşayacağız"dedi lan sözleriyle bile azıyodum manyak çocuk ya.
Dudaklarıma buse konduruyu küçücükcesine dudaklarıya sonraysa elleri göğüslerime gittiğinde elimle elini çektim ve bana"yapma be güzelim beni böyle bir güzellikden mahrum burakma sen sadece kendini bana burak sen benim,ben seninim"dedi bende azıyodum arkadaşlar.
Beni kucağına alıp odaya götürdü ve bildiğiniz süreçle beni yatağa attı yanıma gelip göğüslerimi açtı ve öpmeye başladı elimle pantalanun fermuerini açtım ve beni yüzü üste yatağa atarak penisini soktu ah çok acıyodu öne gelip öndende soktukdan sonra beni kucağına oturtdu ve kıyafetimi tam soymuştu Youngun karşısında o gün yaptığımız gibi çıplaktım Young dudaklarıma yapışım emmeğe başladı sonra bacaklarıma ve sonra kızlığıma doğru gelip işini bitirdi sonra ben yatakdan kalkacakken parmağını oraya soktu hani anlarsınız ya.Bebeğimiz olacağından dolayı çok yapamadık ve dayandık banyoya girip güzel banyo yaptık sonraysa sarılarak uyuduk.

Yarın 10:55

"Lan saata bak bu gün doktora gitmeliyim"deyip Youngu uyandırdım Young uyanıp dudaklarıma buse kondurdu ve ayağa kalkıp banyoya rutinlerini yapmağa gitti.Bende sabah rutunimi yaptıkdan sonra rahat bir kıyafet giyip hastaneye gittik

Tam yatım saat sonra hastaneye varmıştık.

Doktor hanım beni yatağa uzatım jele sürdü ve bebeğimin nasıl olduğuna baktı ve bize"bebeğiniz çok iyi ama"ben Doktora bakıp"ama?"dedim ve doktor bana"Young bey çıkarsanız Hana hanımla konuşacağım"dedi Youngsa"kötü bir şeymi var?"dedi doktor hanımsa"hayır lütfen çıkarnısınız"dedi Youngsa"tamam"deyip odadan çıktı ben doktor hanıma ne olduğunh sorduğumda doktor hanım"dün akşam yada bu yakınlarda yine yapmdınızmı cinsel ilişi falan?"dedi bende"evet dün akşam öyle bir şey oldu niye ki doktor hanım kötü bir şeymi var?"dedim doktorsa"hayır her şey qayet iyi ama çocuklarınız ikiz olucak"dedi ben"çocuklarımız?ve ikiz? Ne yani ikiz çocuklarımmı var,yani bu nasıl olur o cinsel ilişkini akşam yaptık nasıl ikiz oldu anlamadım"dedim doktor hanımsa"zaten bebeğiniz ikizmiş ilk hastenemize geldiğiniz günden ama büyümüyordu şimdi cinsel ilişkinizden sonra bir şey olmuş ve büyümüş,yani bende bilmiyorum tam"dedi ve odadan çıktı.

Ben duyqulanmıştım ve ben ağlarken Young geldi ve bana"ne oldu?bebeğimiz nasıl?"dedi bende"bebeklerimiz çok iyi"dediğimde Young"nasıl ikizmi?"dedi bende"evet"deyince Young beni kucağına aldı ve çevirmeye başladı sonraysa dudaklarıma buse kondurup bana"Doktor hanım neden peki benim yanımda demedi bu haberi ?"dedi bende"şey cinsel iklişgimiz bu yakınlarda olup olmadığını sordu yani bilmek şartdır!"alay eder şeklinde dedim Youngsa"hı anladım bebeğim hadi evimize gidelim"dedi ve eve gittik.

8 ay sonra.......

Doğuma 1 ay kaldığından Sulini ve Conu Koreye çağırdık ve Suline Hamile olduğumu falan dediğimde Sulin ilk başda kızsada sonra hiç bir şey dememişdi ve yarın akşamda Youngla düğünümüz olduğunu söyledik.

Düğün hazırlıkları artık bitmişdi ve buz Youngla uyumaya gittik.

Yarın 05:07 uyandım kuoförcüler geldi nakiajımızı ve saçımızı yaptırdık

Arkadaşlar bu arada Sulin Hamile ve kız çocuğu olucakmış çok sevindirici demi...:)

Gelinlik bunu giydim hamile olduğumdan daha rahat bir şey bulamadığımdan giydim bunu yoksa böyle gelinlik zevkim yoktur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelinlik bunu giydim hamile olduğumdan daha rahat bir şey bulamadığımdan giydim bunu yoksa böyle gelinlik zevkim yoktur

Gelinlik bunu giydim hamile olduğumdan daha rahat bir şey bulamadığımdan giydim bunu yoksa böyle gelinlik zevkim yoktur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sulinin kıyafeti 

Mafyanın hizmetçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin