2 bölüm

39.1K 1K 249
                                    

Eve vardığımda  Sulin uyumuştu ha bi dakika evimi gösteriyim

Eve vardığımda  Sulin uyumuştu ha bi dakika evimi gösteriyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

buda teyzemle benim evim

buda teyzemle benim evim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odam..Baksanıza nasıl???

Çok yorulmuştum mutfaka gidip bir şeyler atışdırdım ve pijamamı giydim.

Youngdan(konuşması)

-Alo?
-"Alo"dedi Young
-Demek  yeni hizmetçi bir kız almışsın Young?!
-Evet ne oldu?
-Hani sen bir kızı 1 saat işden kalmaz kovuyodun nasıl oluyoda bu kız 1 saatdan fazla senin çalışanın oluyo?ha unutmamış kızıda evine burakmışsın teşekkür ederim kızın evinide biliyorum
-Ne?!seni piç herif o kız güzel temizlik yapıyo diye kovmadım.
-Bak Young sözümü kısa keseceğim görünüyo bu kıza karşı bir hisslerin var.Bak uyarıyorum aşık olursan kızı öldürürüm.
-Sen mafya değilsin Hasin!
-Adımı söyleme duyarlar sus!
-Hasin bak mafya değilsin adamların yok sen sadece bir içki satansın.Bak bilmiyorum nerdesin amma seni gelip öldürürüm.
-Ha sikdir öldüremezsin
-Neden adamlarınmı var?
-Hayır adamlarım yokda ben adamlarımdanda iyiyim ve kendimi koruya bilirim.
-Bak son uyarım büyük-büyük konuşma sapık!!! biliyorum ne kadar kızlara zorbalık ettiğini amma benim çevremdekilere dokunursan daha kötü olur Hasin!
-Tamam be kız sipariş edicektik yok demi?
-anlamıştım senin kız sipariş edeceğine amma yok kızmız hem benimle uğraşma kötü olur.
-.............(telefon kapatıldı)

Young"ne olursa olsun kızı korumalıyım yoksa sapık bu kızıda silah yapıcak hem bu kızı neden koruyorum ya. uyuyayım"dedi ve uyudu.

Hanadan...

Alarımı 07:09 kurmuştum ve bu günde çaldı

Uyandım...

Pijamamı değişip kıyafetimi geğindim

Pijamamı değişip kıyafetimi geğindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bunları giyindim.

Sulin bana"Günaydın Hana hadi yemek ye de öyle git işe"dedi bende"Günaydın Sulin hayır ya çok teşekkür ederim işe geç kalıyorum"deyip sokağa çıktım ve bir anda karşımda 8 araba durdu ve öndeki arabadan Young çıktı ben başım öne eyip"Merhaba efendim"dedim youngsa"Merhaba Hana arabaya bin çabuk konuşacaklarımız var"dedi bende "ne konuşacağız efendim?"dedim Youngsa"bin dedim!var konuşacaklarımız gidince görürsün"dedi bende "tamam efendim"deyip arabaya geçdim ve Youngun evine gittik.
Young beni oturma odasına götürdü ve adamları da girmişti odada korkumdan adamları bile saymıştım 25 adam vardı odada.
Young koltuğa geçti ve bana"tehlikedesin Hana teyzende,evinde tehlikede"dedi bende"neden efendim anlamıyorum"dedim Youngsa bana"bak bir sapık var ve bu sapık seni benim evime girerken görmüş ve seni isdiyor her an seni yani sizi kaçıra bilir yada ne bileyim tec@vüz bile ede bilir"ben işittiklerime kötü olmuştum konuşamıyodum kendimi toparlayıp Younga bakarak"yoksa siz?" Young bana bakarak"evet Hana ben bir mafyayım amma bu kişi yani Hasin benim evimde çalışan kızlara tecavüz ediyor hem görmüyomusun Jandi ve başka hizmetçiler benim evimde kalıyo işte bu yüzden o piç olucak Hasin yüzünden"dedi bense"tamam mafyaysanız ona neden bir şey yapamıyosunuz?"dedim Youngsa"bulamıyoruzki"dedi bende "neden peki seninle uğraşıyo yani afedersiniz neden sizinle uğraşıyo?"dedim Youngsa bana bakıp"mafya olmak isdiyodu ve kötü işler peşindeydi ve izin vermedim mafya olsun yoksa kadınlara daha kötü şeyler yapardı"dedi bende"teyzem ve bana bir şeyler yaparmı?"dedim Youngsa "evet  neden kızları kovuyorum biliyomusun?" Ben "neden efendim?"dedim Youngsa "benim evimde kalmak isdemiyolar ve işden zorla kendilerini kovdutduruyolar ama işe yaramıyo onlarada tecavüz ediyor bak Hana eğer benim evimde bir kaç gün kalmasan ve işden çıkarsan kötü şeyler olur o Hasin deyilen adam var ya seni yada teyzeni kaçırır kötü şeyler yapar anlata biliyormuyum?"dedi bende"tamam efendim ben nasıl yani teyzemi nasıl getiricem buraya?"dedim Youngsa gülüp adamlarının birine "Hananın evinden teyzesini getirin"dedi bende"şimdi işde olur o"dedim Youngsa "nerde işde?"dediğinde bende".........şirketinde"dedim Youngsa "tamam hadi ........şirketinden teyzesini getirin ama çabuk ve dikkatli olun"dedi.

Yıldız lütfen💖

Mafyanın hizmetçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin