Знайомство

96 2 4
                                    

Я – Яна Мілрод звичайна студентка факультету економіки. Мене буквально переслідує цей довбаний стереотип, що дівчина нінащо не здатна.  Але для себе я зрозуміла, що ми ті, кого  самі створили, ми залежимо тільки від себе, тобто від того, що робимо та про, що думаємо. Ми створюємо себе. Всі відносяться до мене, як до красивої дівчини, у якої немає мізків, але мені це навіть на руку, тому що, якщо всі дізнаються про мої таємниці, вони будуть шоковані та налякані. Але все-таки є 2 людини у яких я впевнена, вони нізащо не зрадять мене. Це мій найкращий друг Ніколас Еванс та найкраща подруга Лізбет Уоллф. Ніколас  кароокий брюнет з дивовижною посмішкою та ямочками, завжди привітний, і має чудове тіло, чесно кажучи, не знаю жодної дівчини, якій він би не сподобався. Лізбет або як називаю її я Ліз, блондинка з великими голубими очима, довгими ногами та просто ідеальною фігурою, заради якої вона завжди на дієті, це мене дратує, я дуже люблю солодке, але мені приходиться їсти його з  Ніком. Я – висока дівчина з зеленими очима та чорним волоссям, це все як я можу описати себе. Ми троє студенти економічного, але Ніколас на 2 роки старше. Це не заважає нам бути найпопулярнішою трійцею в університеті. Одного дня Нік змінився, став грубим, менш привітним та менше посміхається, це ніхто не помітив, окрім мене. Я казала про це Ліз, але вона мені не повірила.

Альянс таємниць Where stories live. Discover now