D.

1.7K 69 33
                                    


Kalbimle tanışın.

Biraz etrafı gezmeniz gerekebilir zira parçalanmış bir eserdir kendisi, bütünüyle tanışmanız zor olacaktır.

Siz en iyisi bu dağınık eserin sanatçısıyla tanışın.

Kim Taehyung.

"Kim Jennie." Başımı kitabımdan kaldırıp sıramın önünde dikilmiş çocuğa baktım sorarcasına. "Akşam geliyor musunuz?"

Lisa'nın üç kere reddettiği bu soruya düşünmeden tek bir cevap verdim.

"Hayır."

Çocuğun sırıtışı silindi ve arkasını dönüp sınıftan çıktı. Elimde kalemi çevirirken arkama yaslandım ve Jisoo'nun gülerek yanıma gelişini izledim. "Kim Jennie'nin 'Hayır'ı üstüne laf söylenmez." dediğinde çoktan önümdeki sıraya oturmuştu. Ardından kızlar da sınıfa giriş yaptığında kalemi bırakıp telefonumu çıkardım.

"Akşam gitsek güzel olurdu aslında." dedi Rose Jisonun yanına oturup elindeki içeceği açtı. Lisa yanımdaki sırasına yerleşirken ona göz devirdi. "Sırf sevgilin orada diye o iğrenç partiye gitmeyeceğim." dedi ve bana ve Jisoo'ya getirdiği içecekleri uzattı.

O zaman Kim Taehyung da oradaydı. İşte. Oldukça net cevabımı belkiye dönüştürebilecek tek kişiydi. Bahsinin açılması yeterliydi. Ama mazi seni kucakladı bile Taehyung. Eskide kaldın. En azından böyle gözükmesi gerekiyor.

Kızların bu konuyu kapatmasını beklerken instagramda kısa bir gezinti yaptım. En son ne paylaştığımı hatırlamayarak kendi profilime girdim.

 En son ne paylaştığımı hatırlamayarak kendi profilime girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yeuxdenini: 📷:@lalisaheart

83.864 beğeni.

Yorumlar kapalı.

Kızlarla geçen ay gittiğimiz konserdendi bu fotoğraf. Gülümsedim, güzel bir gündü. Rose ilk defa alkol almıştı ve sarhoş bir Rose sizi bütün gece güldürebilirdi.

"Bu aralar konser yok mu?" dedim kızlara dönerek. Lisa telefonumda neye güldüğüme bakmış ve büyük çaplı bir kahkaha atarak Rose'ye dönmüştü.

"Evet ya, şu gereksiz parti yerine Rose'nin aksiyonlu konserlerine gidelim işte." dedi kahkahasını durdurmaya çalışarak. Başarısız oldu çünkü Rose'nin surat ifadesi buna izin vermedi. Jisoo'yla bende ona katıldığımızda sinirle gözlerini üzerimizde gezdirdi Rose.

"Yazıklar olsun size. Arkadaş dedim bağrıma bastım zorla içirip sahneye attınız beni, şimdi de gülüyorsunuz öyle mi? Kesin şunu, komik değil." derken gülmemek için kendini zor tuttuğunu görebiliyordum ama sinirli durmaya çalışıyordu.

"Votkayı elimden zorla alan da Jisoo'ydu zaten." dedim sakinleşmeye çalışarak.

"Nereden bilebilirdim bu kadar ağır olduğunu?"

23.02 • taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin