POV Taehyung
نازانم هەست بە چی بکەم. ئەندامەکان لەم دواییانەدا زۆر شەڕانگێز بوون. لانیکەم یازدە مانگە دەستیان کردووە بە مامەڵەکردنی جیاواز لەگەڵم.
هەموویان هێمنن، پێدەچێت چاوەکانیان نەتوانن لەسەر شتێک یان کەسێک ببێت. دوێنێ شەو لێم پرسین باشن؟ وەک هەمیشە یان پشتگوێیان خستم یان شتێکی ئازاربەخشیان وت. هۆبی هیونگ کەمێک دەستی لە پشتم دا و زەردەخەنەیەکی بچووکی بۆکردم.
بە چرپە پێی گوتم: "خەم مەخۆ، بەم زووانە کۆتایی دێت." هەستم کرد مانایەکی تر لە پشت قسەکانیەوە هەیە. سەرەڕای ئەوەش، سەرم بە بەڵێ جوڵاند و ماڵئاواییم لێکرد.
"هیوادارم وابێت" لە دڵی خۆمدا هیوام خواست بەڵام پێکەنیم وەک بڵێی ئەوە مەحاڵ بێت. چوومە ژووری نووستنەکەم بۆ ئەوەی پشوویەک بدەم. ئەوەندە نابێت ئەڵقەی کۆتایی hwarangمان تەواو کردوە. هەرچەندە لە هەندێک دیمەندا بەڕاستی پێویست نەبوو برۆم، بەڵام تەنها بۆ ئەوەی لێرە نەبم دەچوومە ئەوێ.
چاوەکانم داخست و تەنها بڕیارمدا بخەوم. سبەی هیچ خشتەیەکم نییە بۆیە دەتوانم ئەوەندەی بمەوێت بخەوم. هەستی ئەوەی کە چاودێری دەکرام بەردەوامە بەڵام وەک هەمیشە، گرینگیم پێینەدا.
دوای چەند کاتژمێرێک~
گەدەی تایهۆنگ لەناکاو هەستی بە بەتاڵی کرد. بەبێ ئاگاداری خۆی بە سووکیی دەنگی دەردەکرد.
بەردەوام بوو لە دەرکردنی دەنگ بۆیە تایهیۆنگ لە خەو هەڵسا بۆ ئەوەی هەندێک خواردنی پێبدات. هێواش هێواش بەتانییەکەی دوور خستەوە و مۆبایلەکەی گرت. لەناکاو چاوەکانی داخست بەهۆی ڕووناکیە بەهێزەکەی مۆبایلەکەیەوە.
12:30am
ئاهێک دەداتەوە، بەهەنکاوەکانی بەرەو چێشتخانەکە دەڕوات، هەموو هەوڵێکی خۆی دەدات بێدەنگ بێت بۆ ئەوەی ئەندامەکان بەئاگانێن و هاواری بەسەردا نەکەن.
تایهیۆنگ گوێی لە دەنگەکان بوو لە چێشتخانەکە بۆیە لە نزیک چوارچێوەی دەرگاکە وەستا. بڕیاریدا گوێی لێبگرێت چونکە بە ئەگەرێکی زۆرەوە دەربارەی ئەوە.
"چۆن دەتوانین وای لێبکەین کە بڕوات؟ " جین کە پشتی بە کەوانتەری چێشتخانەکە بەستبوو، لە ئەندامەکانی دیکەی پرسی.
نامجون بەبێهیوایی وتی: "ئیتر نازانم." سەرکردەکە لەسەر کورسیەک دانیشتووە، قۆڵەکانی لەسەر مێزەکەوە داناوە.
"دەبێت وای لێبکەین کە بڕوات! " جیمین هاواری کرد، دڵەڕاوکێ لە دەموچاویدا دەبینرێت. جۆنگکووک لە تەنیشتیەوە دانیشتبوو.
ماکنیەکە سەیری جیمینی کرد پێش ئەوەی دەست بکات بە دەست لێدان بە پشتی.
جۆنگکووک بە تۆنێکی دڵنەوایی وتی: "خەم مەخۆن هیونگەکانم. دەتوانین وای لێبکەین بڕوات، تەنها هێشتا واز مەهێنن"، هەوڵیدا هیونگەکانی دڵخۆش بکات. ئەوانیش زەردەخەنەیەکیان پێدا.
"من تەنها.." یونگی ویستی قسە بکات لەسەر بۆچونەکەی بەڵام تایهیۆنک ئیتر نەیتوانی چیتر ببیستێت و ڕایکردەوە بۆ ژوورەکەی. فرمێسک لە چاوەکانی دەهاتە خوارەوە کاتێک بە توندی دەیسڕییەوە.
خۆی هەڵدا سەر سیسەمەکە و بالیفەکەی لە باوەش گرت. تا دەیتوانی بە هێمنی دەستی کرد بە گریان. هێشتا نایەوێت ئەندامەکان بێزاربکات.
"بۆچی؟ بۆچی دەیانەوێت بڕۆم؟ چی هەڵەم کردوە؟"
پاشان لەناکاو، دەرگای ژووری نووستنەکەی دەکرێتەوە. یەکسەر روخساری گرژ بوو، بە هێواشی سەری بەرەو دەرگاکە سوراند. بە شێوەیەک ئارام بووەوە کاتێک هۆسۆکی بینی.
هۆسۆک پێش ئەوەی لە تەنیشت جێگاکەی دابنیشێت زەردەخەنەی بۆ کرد. هۆسۆک دەستی کرد بە دەست پێداهێنانی سەری، هەوڵیدا دڵنەوایی بدات. هێشتا دەستی ڕاستی لە تایهیۆنگ دەشارێتەوە بۆ ئەوەی ئەو بە ڕووداو برینەکەی خراپتر نەکات. تایهیۆنگ دەتوانێت درەوشانەوەی ئونگوستیلە زیوینەکانی ببینێت.
تایهیۆنگ هۆسۆکی لە ئامێز گرت و بیری لەوە دەکردەوە لەپێشودا هەموویان ئاوا دڵنەواییان دەکرد، بەڵام ئێستا هەموو شتێک گۆڕاوە.
"هۆبی هیۆنگ، بۆچی بەم شێوەیە ڕەفتار دەکەن؟ چیم کردوە بۆ ئەوەی بەم شێوەیە ڕقیان لێم بێتەوە؟ تکایە پێم بڵێ تا بتوانم ڕاستی بکەمەوە،
"خەمی ئەوان مەخۆ تایهیۆنگشی. تا ئەو کاتەی منت لە تەنیشتتەوە بێت، پێویست ناکات گروپەکەمان بەجێبهێڵیت."
بەردەوامە...