Bölüm 5

3 2 0
                                    

Sessiz adımlarla Peri in odasına doğru yürümeye başladım. Odasından su sesi geldiğine göre duş alıyordu ve anlaşılan bu bana ez az 15 dakika kazandırırdı. İçeriye ilk adım attığımda bir sürü çekmece olduğunu fark ettim. Anlaşılan daha seri davranmalıydım. Hızlıca ama bir o kadarda sessizce çekmeceleri kurcalamaya başladım. İlk çekmecelerde giysi veya çamaşır gibi şeylerin olduğunu anladığımda ise hemen diğer taraftaki şeylere yöneldim. İlk açtığım çekmecede bir sürü belge vardı ve işime yaramayacağını düşünerek çekmeceyi kapatacaktım ki kendi fotoğrafımı görünce kısa süreliğine durup incelemeye başladım. Hakkımda bir çok bilgi vardı ve ben hemen geçmişimle ilgili olan bölümü belgelerin arasından karıştırıp bulabilmiştim.

" Hmm bi bakalım"

"Çocukluk travması mı?" diye fısıldadım. Peh. Travmaymış diye geçirdim içinden. Altında da o lanet gazete haberini görünce bir küfür savurup titreyerek kapattım çekmeceyi.

Hayır.

O günü hatırlatan hiçbir şey istemiyordum.

 yere diz çöküp alt çekmeceye de bakacaktım ki bu betonda garip bir hissiyat fark edip hemen geri çekildim. Ellerimi betonda gezdirdiğim de " işte bu" diye fısıldadım ve betonun kapağını kaldırdım." aptallar " diye geçirip elimi içindeki tabancaya götürdüm. Yüksek ihtimalle acil durumlar için konulmuş bir şeydi. Ancak silaha elimi uzatıp dokunduğum anda ensemde soğuk bir metal hissettim.

Namlu.

Eğilip kulağıma yaklaştığında bunun Alev olduğunu fark ettim. "Ne dersin" diye fısıldadı . Şuracıkta kanlar içinde yere mi yığıl yoksaa..-" derken çevik bir hareketle bileğini tutup onu ön tarafıma atıcakken yere yüz üstü düştüm ve oda benim üzerime sırt üstü düşmüştü. Sırtlarımız birbirine değiyordu. İkimizinde eli silahı sımsıkı tutuyordu. Su sesleri kesilmişti. Peride buraya geliyordu. Ama şimdi pes edemezdim.İşaret parmağım tetiğin üzerindeyken onun parmağı da benimkinin üstündeydi. Eğer parmağımı ittirirse silah patlayacaktı. Ve lanet olsun ki silah bana dönük olduğu için tam suratımda patlardı.Alev Tam parmağımı ittirip tetiğe basacakken silahın yönünü ters çevirdim ve silah patladı.

İkimizde hala sırtımız birbirine değik bir şeklide bağdaj pozisyonunda doğrulduk ve kurşunun nereye girdiğine baktık.

Hayır olamaz.

Peri...

WRİTERS ONE

Suçlular & MasumlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin