1.Bölüm-NERDEYİM BEN?

19 2 1
                                    

Ben Nefes Aktay. 23 yaşındayım ve işimde oldukça iyi bir polisim.Ve tamda şuanda  yoldayım.Hemde yaklaşık iki saattir.Üçe ayrıldık,
arıyoruz, arıyoruz hala yoklar.Neredeyse her gün teker teker büyük işletmeler aynı çete tarafından soyuluyor.Hemde 2 yıldır!Evet, yanlış duymadınız yaklaşık 2 yıldır aralıksız yaşıyoruz bu durumu. Nasıl oluyor kesinlikle  bilmiyoruz.Kendilerini öyle güzel saklıyorlarki artık görünmez olup olmadıklarından şüphe duyuyorum.Onları bulduktan sonra tutuklamadan önce tebrik ediceğim açıkçası. Erafımda kimseyi göremiyorum.Burası oldukça tenha ve sonu olmayan bir sokak.Bu yüzden hızımı artırarak gidiyorum.Keşke gitmeseymişim.Önüme bir anda siyah bir limuzin yanlamasına durunca ödüme inmesiyle beraber anında frene bastım ancak herhangi bir film çekmediğimiz için maalesefki saniyeler kala arabayı durduramadım tabiki(': dolayısıyla daha ilk büyük  arayış günümde arabaya çarpmam bir oluyor.!!!!!!!!!!

Uyandığımda bir yataktaydım.İlk başta beni bulup hastaneye götürdüklerini düşünsemde buranın hastaneden çok daha farklı olduğunu anladım.Sanki yer altında bir yer gibiydi.Dolayısıyla telaşlandım ve hemen hareket etmeye çalıştım.Ancak ellerim çok sıkı bir şekilde yatağın demirlerinden bağlanmıştı.Başım gerçekten çok kötüydü .Resmen zongluyordu.Acıyan yerde bir bandaj vardı.Tamamıyla ayıldığımda içeriden konuşma sesleri geldiğini farkettim ve seslere kulak vermeye çalıştım.

-"Alev  polis mi sokulur içeri kardeşim. Sen bizi yakalatmakmı istiyosun oğlum bu neyin kafası? İyiki bir sana güvenelim diyoruz böyle birşey çıkarıyorsun ortaya"dedi içlerinden biri.

-"Bitti mi ?, -Deniz,Yinemi ya?

İsminin Alev olduğunu öğrendiğim bu şahsın konuşma tarzı oldukça ilgimi çekmişti.Derin bir ses tonuna sahipti.

Deniz ise herşeyi dalgaya alan bir tipi var gibiydi çünkü görmeden bile mimiklerini ne kadar oynattığını tahmin edebiliyordum.Ses tonu sürekli değişkenlik gösteriyordu.

Ayak seslerinin buraya geldiğini fark ettiğimde duruşumu dahada dikleştirdim.Sonuçta gergin olunca veyahut yalvarsam bile beni salmıyacaklarını bilicek kadar bilinçliydim. 

İçeriye tamtamına iki erkek iki tanede kız girince şaşırdığımı belli etmemeye çalıştım.Tamam,öncelikle beni kimin kaçırdığını bilmiyordum.Gayet sakindim.Derin bir nefes aldım.

-"Uyanmışız." dedi o an sesinden onun Alev olduğunu anladım.

İki elini cebine sokmuştu.Altında bileğinde lastik olan siyah bir eşofman,üstünde ise yine siyah düz salaş bir t-shirt vardı.Boy tahmini konusunda iyi olmasamda boyu  benden oldukça uzundu.Tüysüz bir cilde ve dağınık hafif yüzünü kapatan siyah saçları vardı.Gözlerinin rengi hayatımda gördüğüm en koyu kahvelere sahipti.Boynunda ve elinde küçük  dövmeleri vardı.

Yanındaki ise Deniz olmalıydı .Bana her an saldıracakmış gibi bakıyordu.Üstünde beyaz bir t-shirt vardı.Altında ise siyah bir kot.Gözleri yemyeşildi .Oldukça olgun ve diri bir gövdeye sahipti.Boyu Alev'e yetişiyordu.Onunda dövmeleri vardı.Hemde çok fazla.

Diğer iki kızlardan ise biri oldukça uzun sarı saçları ve kahve rengi gözleri vardı gri bir kotun üstüne siyah bir bluz giyinmişti.Kızın bakışlarında  endişe vardı.Diğer yanında ise  masmavi gözleri olan kısa saçlı bir kız duruyordu.Siyah bir taytın üstüne kırmızı salaş bir t-shirt'ü vardı.Bir tanesi çok kısa,diğeri orta boydaydı. Gözlerim sakin bir şekilde bu dörtlüde gezinsede kafamın içi karmakarışıktı. Hemen yardım çağırmak için bir plan yapmalıydım; aman Allahım!Nerdeydim ben??Neye bulaşmıştım?

Yeniden selamlar!!!

Kitabımızın çok şükür ilk bölümünü yayınlayabilmiş bulunmaktayız.Tebrikler bize(((((:

Alev veya Denizin fiziksel özelliklerine düşen varmı?Şahsen  biz düştükte.(;

Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle<<<<33333333!                                                                                                                                                                                                                   Unutmayın bu sadece bir başlangıç!

Okuduğunuz için teşekkürler:))

Suçlular & MasumlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin