Deniz
Dejavu yaşadığı için Alev in iyi olmadığını çok iyi biliyorduk. Ama o bizden teselli almak yerine yine kendini mahvedecekti. Yine canını yakıcaktı yine ve yine...
Neden Alev,neden? Neden yardım almayı kabul etmiyorsun? O ağzına attığın bir kaç hap bozuntusu işe yariyacakmı sanıyorsun yoksa? Yanılıyorsun. Senin ağrılarının hiçbirini ağrı kesiciler düzeltmicek kardeşim. Anlıyormusun?
Anlamıyorsun...
Yıllar Önce
O zamanlar 12 yaşında olan Alev in küçük kız kardeşi Hayal daha 2 yaşındaydı ve bu küçük kız abisini yaşatan tek şey olabilirdi. Alev pes ediceği zaman sadece kardeşini aklına getirir ve sakinleşip her şeyi yoluna koymaya çalışırdı. Ama şimdi? Kardeşi de tehlikedeydi. Ve Alev onu sımsıkı tutuyordu.gelen her ayak sesinde dahada sıkıyordu kardeşini...
Ayak sesleri azaldığında kardeşini pusetine koydu ve kapı aralığından kafasını uzattı. Adamlar oturma odasında ailesiye birşeyler konuşuyordu. Ailesinin maddi durumu iyi değildi ve çareyi çocuklarını satmakla bulacaklardı. Alev bir şeyler yapmalıydı. Hemde hemen. Aceleyle girilmesinin yasak olduğu ama Alev in sürekli gizlice girdiği babasının odasından gizli silahı çıkardı. Merminin içinde olduğunu fark edince bununla kendisini kurtara bileceğini düşündü. Aceleyle kardeşinin olduğu odaya gidecektiki biri onun üzerine atladı Bu o Mafyalardan birisiydi.Artık silahı ikiside tutuyordu ve Alev ezilecekmiş gibi hissediyordu. Ama silahı bırakamazdı. Tüm kaburgaları dahi kırılsa bile.Onun bir kardeşi vardı.İkisininde eli tetikteydi şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular & Masumlar
Romanceben hiç bir zaman gerçek bir suçluyu yakalayamadım. onlar beni yakaladılar. Peki bu beni onlar gibi bir suçlu yapar mı?