olayın şokundan ikimizde silahı tutmayı bırakamadık Peri den akan kan tam bize kadar ulaştı ancak biz kıpırdayamadık.Peri yere yığıldı AMA BİZ KIPIRDAYAMADIK! En sonunda mantığımız pes ettiğinde silah ikimizin elinden de sertçe düşüp zemine çakıldı.Deniz ve Mevi bir işleri olduklarını söyleyip evden ayrılmışlardı. Şok içinde kalktığım an Alev beni ensemden tutuğu gibi çekmecelerden birine fırlattı ve ben kaburgalarımın yarıldığını zannettim.Aceleyle perinin yanına koşup tişörtünü çıkardı ve karnına tampon yapmaya çalıştı. Güzel yapıyordu ancak olayın şokunda olduğu zaten belliydi.Ancak bunu bile göstermemeye çalışıyordu.Bu şekilde onu kaybedebilirdi." çekil şurdan .Kan kaybından ölücek" diyerek onu ittirdim ve karnına bastırdığı tişörtünün çoktan kanla yıkandığını anlayıp küfür savurdum." iç organlarına zarar gelmemiş." Diyerek üstündeki bornozu biraz gevşettim.İlk yardım malzemesi olduğunu biliyordum.Bir yerde görmüştüm. iyide... ahh tabi ya! Çekmeceler.Hızlıca odasındaki çekmecelerden ilk yardım malzemelerini buldum ve hemen şokunu çoktan atlatmış ancak beni bulduğu yerde pataklamak isteyen Alevin yanına geldim.Tamponu biraz daha baskı uygulamak için elimi elinin üzerine koyup biraz daha bastırdım o sırada morardığını hissettiğim sırtım aniden felaket bir şekilde acıyınca inleyerek bir yandan da elimdeki malzemelerle ne yapmam gerektiğini hatırlamaya çalışıyordum.Elimdekileri çifter çifter görüyordum resmen. Odaklanmaya çalıştım.O sırada odanın kapısı bir anda açıldığında Deniz ve Mevi yi görünce ne kadar rahatladığımı anlatamam. Sonrası ise tam bir facia.Deniz hemen Periye müdahale uyguluyor , benim beynimde susmayan ses,görüntü bulanıklığı,birinin adımı seslenişi ama benim hiçbir şey diyemeden Alevin kucağında yavaş yavaş bilincimi kaybetmem...
YAZARIN ANLATIMIYLA
Deniz acil bir durum olmadığını söyleyerek Periyi yatırmış ve kurşunu çıkarmıştı.Bir süre dinlenmesi gerekiyordu. Daha önceden sağlık ile ilgili birçok eğitim almıştı Deniz. Ancak Alev belli etmesede hala şoktaydı. Geçmiş kafasının içini delip geçiyor ve onu rahat bırakmıyordu.O günler dün gibi aklındaydı. Üstelik hepsi kendi suçuydu. Yine...
Daha fazla dayanamıyacağını düşünerek acele adımlarla Nefes in yanına gitti. O kadının işi bitmişti! sakin kalamazdı .burda kardeşten de öte arkadaşlarının biri vurulmuştu. Kapıyı serçte açtı ve Nefesin hala uyanmadığını gördü.Sırtı ona dönüktü ve tişörtü arkadan biraz sıyrılmıştı ve morarıklığın bir kısmı görünüyordu. Alev kaşlarını çattı .Peri vurulmuştu.Daha beterini hakediyordu. Göstericektide .İkiside suçluydu ama Alev zaten kendine cezaların en büyüğünü verecekti.Kendi yöntemleriye. Çok daha can yakan...
WRİTERS ONE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular & Masumlar
Romanceben hiç bir zaman gerçek bir suçluyu yakalayamadım. onlar beni yakaladılar. Peki bu beni onlar gibi bir suçlu yapar mı?