tanıtım

22 6 4
                                    

"Nolur yalvarırım beni öldürme"dedi. çaresizce yerde kıvranan kadın ama ne çare karşısındaki varlık acımasızdı ve ihaneti affetmezdi. ruhsuzca gülümsedi varlık ve yerdeki yatan genç kadının şişmiş karnının üzerinde elini gezdirdi genç kadın acı içinde feryat etti biliyordu ama kalbine söz geçirememiş asla bozulmaması gereken yemini bozmuştu soylarındaki temiz kan bu kadar değerli olmasına rağmen o başka bir kanla kirletmişti acı bir çığlık döküldü dudaklarından kendisi ölücekti ama en azından bebeğini kurtaracaktı o bir varisti karnındaki ne kadar saf olmasada o ölürse soylarının sonu gelicekti çünkü genç kraliçenin tek çocuğuydu kendi öz annesi onu elleriyle canını alacaktı şimdi ama bebeğine zarar gelmeyecekti bu ona yeterdi genç kadın usulca fısıldadı "bebeğimi öldürmessin" karşındaki varlık alaycı bir şekilde baktı "öldüremem ama onu zarar verebilirim lanetleyerek" dedi. ve iki eline birden sertçe genç kadının karnına bastırdı. gökyüzü sanki bunu bekliyormuş gibi bir anda ikiye bölünecek gibi gürledi genç kadının karnına varlığın ellerinden geçen  kara dumanlar esir aldı ve o gece bir çift mavi göz kapanırken yerine simsiyah gözler aldı ve bu gözler için tanrı kan ile kaderini yazdı. bu kader hiç iyi değildi ama kaderler seçimlere göre değişebilirdi bunu yaşayarak tecrübe edecekti..

Yarın ilk bölüm gelir uzun zamandır yazdığım kurgu sonunda burda yayınlama cesareti buldum umarım seversiniz 💚🖤

SON ASİLZADE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin