Era 6:30 dimineața.Ma ridic din pat si ma duc spre baie unde imi fac rutina de dimineața.Apoi ma duc la bucatarie unde ma așteaptă mama cu micul dejun pregătit.
Dupa ce mănânc ma duc in camera sa ma îmbrac pt liceu.Eram foarte bucuroasa sa imi întâlnesc noii colegi. M-am îmbrăcat cu aceasta ținuta :
Mi am luat un hanorac pe mine deoarece era cam răcoare si am plecat spre liceu.
Am ajuns la liceu iar eu eram in clasa X-a B.Cand am intrat in clasa ochii mei s-au intalnit cu niște ochii albaștri superbi.Era Petre un student nou venit.
Petre:Buna,cum te cheama?
Anastasia:Buna,sunt Anastasia.Pe tine?
Petre:Ma numesc Petre Stefan,încântat!
Anastasia:La fel!Ma pun in penultima banca lângă o fata care părea de treaba,am aflat ca o cheama Anne.
A(Anastasia):Buna sunt Anastasia!
Anne:Buna sunt Anne Bagu,incantata!
A:La fel!
Dupa câteva minute incepe ora.Pe la jumătatea orei cineva o întrerupe pe doamne de chimie.Era un baiat inalt si slab foarte frumos.
Sebi:Buna ziua!Ma scuzați ca am întârziat.
Dna de chimie:Copii el este noul vostru coleg care a întârziat,Sebi.El a ramas repetent si a trebuit sa repete anul,el este mai mare ca voi.
Sebi s a Așezat in spatele meu lângă Petre.
*in mintea mea*
"dmnnnn cei mai frumosi băieți stau in spatele meu,nu pot sa cred,dmn dar oare pe cine sa aleg dintre ei amândoi sunt asa frumosi"
In pauza am iesit cu Anne afara
Anne:Auzi Anastasia,ai văzut cat de frumos e Petre!!
A:Îți place de Petre?Atunci daca îți place tie de el o sa imi iau gândul de la el.
Anne:Ooo scuze nu stiam ca îți place de el.
A:Nu e problema,ma bag pe Sebi daca e 😋
Anne:Ei doi sunt prieteni buni.
Am ajuns in clasa iar eu m-am împiedicat ca o proasta pe drum drept.Atunci am simțit niște maine fine care m-au prins.Am deschis ochii larg iar aceștia sau ciocnit cu o pereche de ochi verzi spre căprui.Era Sebi.Ne-am uitat unii la altii pentru câteva secunde.Apoi m-am pus pe picioare.Eram foarte roșie la fata.
Sebi:Ai grija pe unde mergi,puteai sa cazi foarte rău pe gresia asta.
A:Umm,dada ummm mersi ca m-ai prins.(ma duc agitata la banca.)
Anne:Oooo ce romantic ai vazut cum te-a prinsss🥳