Pleci plângând din casa,foarte suparata.Sebi iese din duș dar nu te vede in camera,te caută prin casa si nu te gaseste.
Ajungi acasa la miezul nopții si o suni pe Anne.
*Convorbire telefonica*
A:Anne,am făcut o mare prostie.
Anne:Ce ai pățit?
A:Am făcut s3x cu Sebi.
Anne:Si asta e un lucru rău?
A:Dar nu m-ai lăsat sa termin.Si dupa am gasit un sutien care mirosea a parfum sub patul lui.Am plecat plângând de acolo cu inima franta,nu pot sa cred ca mi-am pierdut virginitatea cu un asemenea om,am avut încredere in el Anne,si el se culca cu altele.
Anne:Javra ordinara,nu pot sa cred ca ce ti-a fct.
A:Eu ma pun sa ma culc,sunt obosita,vorbim maine la scoala.
Anne:Bine scumpo,pa ai grija
*Convorbire telefonică încheiata*
Te pui in pat si începi sa plângi pana ce ochii tai sunt umflați,Sebi îți tot dadea mesaje dar decizi sa nu raspunzi.Nu îți venea a crede ce ai putut face.Îți era scârbă de el.Dimineața te-ai pregătit pentru scoala,nu dormise-si toata noaptea pentru ca ai plâns si ti-ai făcut tot felul de filme in cap.Mama ma aștepta cu micul dejun pregătit dar nu puteam sa mănânc simțeam cum inima mi se rupea in 1000 de bucăți.
Mama:Anastasia de ce nu mănânci?
A:Nu am pofta de mancare.
Mama:Dar ce s-a întâmplat de ești asa de suparata,te-ai certat cu prietena la care ai fost aseară?Parca spune-ai ca dormi la ea,dar aseară te-am văzut in pat.
A:M-am întors acasa pentru ca era plictisitor acolo,nu m-am certat cu nimeni mama,ce sunt cu toate întrebările astea,nu sunt la interogatoriu.(te ridici de la masa nervoasa si pleci sa te îmbraci) Te-ai îmbrăcat ca o boschetara,nici nu te-ai machiat,aveai parul vraiște,dar ti l-ai prins intr-un coc.Nu aveai chef de nimic.Ai ajuns la scoala iar directorul te-a oprit.
Directorul :Anastasia,am auzit ce ti-a fct profesorul de matematica,imi pare nespus de rău,am sa o sun pe mama ta sa vorbesc cu ea si daca dorește sa depună plângere.
A:Da,sunați-o si discutați cu ea,eu nu ma simt prea bine astăzi,la revedere.(ai plecat rapid de acolo)Cand ai ajuns in clasa ai auzit urlete.Era Anne care il certa pe Sebi.
Anne:Jeg ordinar!Cum ai putut sa o inseli si sa o mai minți și că o iubești.
Sebi:Dar nu am inselat-o,voi nu înțelegeți,eram in camera părinților mei cand am făcut-o,sutienul era al mamei.
Anne:Da,ce sa zici si tu acum ca te-a prins cum ai inselat-o.Intri in clasa si le întrerupi cearta
A:Anne,gata lasă-l,nu merita sa ii dai atentie.
Sebi:Anastasia,te rog lasă-ma sa îți explic.
A:Nu vreau sa imi explici nimic,am înțeles deja totul,m-ai inselat,m-ai tratat ca pe ultima cârpă si pe lângă asta m-ai și mințit că mă iubești.(spui tu plângând si te pui in banca nervoasa)Ora a început iar Sebi îți tot trimitea biletele,dar nu le deschideai.Profesoara a văzut ca Sebi îți tot trimitea biletele asa ca l-a chemat la tabla.Sebi s-a dus la tabla si a început sa scrie.Profesoara era cu spatele la tabla si nu s-a uitat pana nu a terminat.Tu nici nu vroiai sa ik vezi in fata ochilor si nici macar nu te-ai uitat ce făcea.Apoi auzi cum toata lumea te striga.
Pe tabla scria:
"ANASTASIA TE IUBESC SI TE ROG LASĂ-MA SĂ ÎȚI EXPLIC CE S-A ÎNTÂMPLAT!❤️"
Toata lumea a început sa aplaude pana si profesoara,iar mie mi-au dat lacrimile,Baiatul asta era nebun,si-a riscat nota pentru mine.Asa ca am decis ca in pauza sa il ascult.In pauza am iesit in curtea liceului si Sebi a început a vorbi:
Sebi:Anastasia,te rog sa ma crezi,nu te-am inselat,cand am făcut-o eram in camera părinților mei si sutienul era al mamei.
A:Si de ce nu l-a bagat la ea in șifonier daca era al mamei tale.
Sebi:Pentru ca ea e toata ziua la munca si cand vine acasa isi lasă hainele pe unde ii vine,apoi se culca si dupa iar la munca,aseară a avut tura de noapte si tata e plecat in străinătate,de ce crezi ca nu era nimeni acasa?
A:Nu mai am încredere in tine,nu stiu daca sa te cred.
Sebi:Te rog sa ma crezu daca vrei o sunam pe mama sau intreaba-l pe Petre daca nu ma crezi pe mine,uite diseară mama are liber si daca vrei mergem sa o cunosti i-am spus ce s-a întâmplat si a spus ca daca vrei sa vii sa o cunosti.
A:I-ai spus ca am făcut s3x ești nebun la cap?
Sebi:Nu i-am zis ca am fct s3x,i-am spus ca am stat la ea in camera dar tu ai crezut ca eram la mine in camera si ai gasit un sutien.
A:O sa ma gandesc.
Sebi:Te rog Vino.
A:Bine o sa vin.
Sebi:Ce bine,Vino la 19 si o sa luam si cina.
A:Bine
Sebi te săruta pe frunte si pleaca.