Împăcarea

650 8 0
                                    

Dupa ce ați terminat orele,te-ai dus acasa.Ti-ai făcut temele iar pe la 17:30 ai început sa te pregătești.Vroiai sa faci o impresie buna asa ca te-ai îmbrăcat comod.

Te-ai machiat dragut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Te-ai machiat dragut.

Te-ai machiat dragut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar apoi ai plecat.Ai decis sa mergi pe jos pentru ca nu făceai mult pana la Sebi acasa,in jur de 20 de min daca mergeai încet.
Ajungi in fata uși si ciocăni.Atunci deschide Sebi ușa.
Sebi:Wow,ummm ce frumoasa ești.
A:Ummm(te rușinezi) mersi,si tu arati bine.
Sebi:Mersi,haide intra.
Intri si atunci vezi o femeie frumoasa cam de 40 de ani care vine spre tine.Era mama lui Sebi,doamna Maria.
Maria:Vaiii Anastasia,ce frumoasa ești,am auzit multe lucruri frumoase despre tine,dar nu mi te-am imaginat asa frumoasa.
A:Mulțumesc mult.
Maria:Haide la masa,am făcut paste.
A:Vai sunt preferatele mele.

V-ați așezat la masa,Sebi lângă tine,iar mama lui in fata ta.In timp ce mancati simți cum mana lui Sebi îți atinge piciorul,iar apoi cum se duce mai sus si isi baga mâna între picioarele tale.Apoi degetele lui erau înăuntrul tău.Atunci ai înghițit in gol.
Maria:Ce ai pățit Anastasia,nu îți plac pastele?
A:Nunu,pastele sunt foarte bune.
Sebi incepe sa zâmbească in timp ce isi continua treaba.
Doamna Maria pleca de la masă să aducă desertul.Atunci ai gemut si lui Sebi i-a placut.
A:Ești nebun la cap?Suntem de fata cu mama ta,si inca nu te-am iertat de tot.
Sebi:Si nu ramai la mine in seara asta,îți promit ca ai să ma ierți😏
A:umm nu stiu 😳
Atunci mama lui Sebi intra in bucatarie cu desertul.Dupa ce ați mancat desertul mama lui Sebi îți spune sa ramai in seara asta aici,iar tu de dragul eu accepți.Dupa ce terminati urci sus si o vezi pe mama lui Sebi cum intra in camera in care tu sti Sebi ati făcut dragoste.Atunci îți dai seama că Sebi a spus adevarul.
Sebi te-a dus către dormitorul lui.Aveai o presimțire ca o sa ramai la Sebi asa ca ti-ai luat pijamalele la tine.
A:Sebi,vezi ca eu intru la duș.
Sebi:Vin si eu.
A:Ba nu vii tu stai acolo.
Sebi:Bine😕

Ai intrat in cada.Si ai lăsat-o să se umple.Ti-ai pus niște gel de dus pentru a se face spuma si niște sare de baie pe care ai gasit-o pe marginea cazi.Te-ai pus in cada si nu ai stat doua minute si il vezi pe Sebi cum intra in baie cu un prosop in jurul taliei.Apoi il vezi ca il da jos si se pune in cada lângă tine.
A:Ce crezi ca faci?
Sebi:Ti-am spus ca in seara asta ai să ma ierți😏
Sebi te pune peste el si te săruta pasional.Sebi se ridica in picioare dar tu ramai in genunchi.Atunci Sebi te ia de par iar tu i-ai făcut s3x oral.Sebi era foarte satisfăcut se abținea foarte tare sa nu geamă sa o trezească pe mama lui.Dupa ce ai terminat Sebi te-a luat pe sus si a iesit din baie.Sebi te-a întins pe biroul lui.Din sertar a scos un prezervativ si l-a pus apoi 🍌 lui a intrat in 🐱 ta.Sebi marea ritmul din ce in ce mai tare iar tu gemeai silențios pana cand Sebi te săruta ca tu sa nu mai scoți niciun sunet.
Apoi te ia de pe masa si te pune in pat.Te pui 🐐 si o faceți pe la spate.Era atat de bine încât ai început sa gemi.Sebi ti-a pus mana la gura.Dupa ceva timp ați terminat.Erați extenuați iar tu ai adormit pe Sebi.

Dimineața ne-am trezit târziu si ne-am îmbrăcat repede si am plecat spre liceu.
Dimineața mama ma suna sa imi zica ca a depus plângere împotriva profesorului de matematica,iar tu erai bucuroasa ca ai scapat de el si ca nu îți mai poate face nimic.

Te-ai asezat in banca si i-ai povestit lui Anne ce s-a întâmplat de aseară.Ea nu era foarte bucuroasa ca v-ati împăcat pentru ca ea nu are încredere in Sebi si crede ca totul a fost o minciuna,dar de dragul meu a încercat sa il suporte.

Dupa ore Sebi te conduse acasa,in fata casei te-a sărutat,si-a luat la revedere si apoi a plecat.

O iubirea excitanta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum