In acel moment de pui peste el și îl săruți pasional.El te săruta inapoi.Își pune mâinile pe fundul tău iar tu brațele in jurul gâtului lui.El se ridica de pe canapea cu tine in brate.Picioarele tale erau strânse in jurul taliei lui.Se urca cu tine sus in dormitor unde te arunca pe pat si începe sa îți dea hanoracul jos.Se pune peste tine iar tu ii dai lui hanoracul.Apoi te săruta si se duce in jos pana ajunge in zona buricului.Îți da pantaloni jos iar apoi chiloți.Îți face s3x oral.Era foarte priceput la cea ce făcea.Apoi revine si se săruta.Îți da sutienul jos si îți linge sfărcurile.Apo se duce la sertar si ia un prezervativ.Pentru tine era prima data si erai putin agitata.
Sebi:E prima data pentru tine?
A:Da..
Sebi:Ești sigura ca vrei?
A:Da sunt sigura.Apoi isi da pantaloni jos iar apoi chiloți,ai văzut-o era mare el statea in fata ta iar tu te uitati numai la ea.Sebi vine peste tine si isi pune prezervativul si te mai intreaba o data daca vrei,iar tu spui solemn ca da,atunci ai simtit o durere placuta.Sebi a luat-o usor,îți placea,era o senzație placuta dar in acelasi timp dureroasa,dar nu era o durere mare,ci una foarte placuta.Tu începi sa gemi foarte tare in momentul in care Sebi marea ritmul.La un moment dat Sebi te săruta ca tu sa nu mai poți geme.Dupa ceva timp Sebi se opreste si se pune cu capul pe pieptul tău iar tu il săruți pe frunte.Apoi el se duce la duș.Între timp ce el făcea dus ai decis sa iei niște haine din dulap si sa te îmbraci cu ele.Ai luat un tricou larg care părea vechi dar te-ai gandit ca poate asa era modelul.Apoi in timp ce îți cautai niște pantaloni îți scapi telefonul pe jos,aproape de pat,iar cand te apleci sa il iei,sub pat gasesti un sutien.Te intrebi ce caută un sutien la el sub pat,al meu nu era pentru ca era pe jos,asta înseamnă ca Sebi a fost cu o alta fata,dar îți amintești ca Sebi ti-a spus ca a fost acum câțiva ani cu o fata si nu are cum ca acest sutien sa stea de ani de zile la el,părea nou si miroasea a parfum.Începi sa plângi facandu-ti mi de filme in cap.Sebi te înșela.Ti-ai luat lucrurile si ai plecat plângând din casa.