Profu

833 7 0
                                    

A:Lasă-ma ca m-am inrosit ca ultima vaca.
Anne:Da,dar uite ce frumos sa purtat cu tinneee,e clar ca te place.
A:Nu stiu ce sa zic...
Mai aveam putin si se termina si penultima ora.In pauza m-am dus la toaleta,cand am iesit m-am ciocnit de Sebi.
A:Scuze,scuze,scuze
Sebi:Nu-i nmk eu am intrat in tine.
A:(minte perversa) ummm,ai intrat in mine?😏
Sebi:😳ummm am vrut sa zic ca m-am ciocnit de tine.
A:Aha😏
Sebi pleaca roșu la fata spre clasa.
In ultima ora,proful ma cheama la tabla.Cum m-am ridicat in picioare puteam sa jur ca Sebi s-a uitat la curul meu.Apoi m-am dus usor spre tabla.L-am văzut pe profesor cum ma examina din cap pana in picioare,dar am văzut ca se uita insistent la sâni mei,atunci m-am simtit foarte incomod.Am ajuns la tabla si am încercat sa rezolv exercițiul.Am văzut ca proful se tot plimba prin spatele meu rotundi-și capul înspre fundul meu.In momentul ala liniștea clasei a fost întreruptă de către Sebi.
Sebi:Auziți nu credeți ca deja ati cam exagerat?
Profu':Poftim?
Sebi:Credeți ca nu am văzut ca va tot holbați la fundul si la sâni Anastasiei?
Anne:Doamne ce pedofil,imi e scârbă de tine.
Petre:Oare ce ar zice directorul cand va afla ca te tot holbezi la Anastasia.
Profu':Pentru ca prieteni tai mi-au deranjat ora o sa Primești detenție Anastasia.
A:Pentru ce sa primesc detenție?Pentru ca ti-au spus un adevăr,crezi ca nu am văzut ca te uiti ca ultimul jegos la mine?
Profu:Detenție dupa ore,doar tu.
Sebi:Acum va răzbunați pe ea ca tu ești ultimul jegos?Mai ai si 50 de ani in plm.
Profu:Bine detenție amândoi.
Atunci m-am întors către profesor si i-am aruncat creta in fata,l-am luat pe Sebi de mana si am plecat din clasa.
Toata clasa a început sa aplaude.
Profu':Liniște sau toți va duceti in biroul directorului.
Anne:Cu drag ma duc.
Petre:Hai sa mergem Anne,sa ii spunem si o povestioara frumoasa care s-a întâmplat azi.
Ei pleaca spre director. 

O iubirea excitanta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum