.17.

1K 40 2
                                    

survivor all star 2022 uzun bir sezonun ardından şampiyonunu belirledi. dün akşam yapılan oylamayla Nisa Bölükbaşı'ı oldukça yüksek bir oyla şampiyon oldu. Acun Ilıcalı katıldığı bir tv programında yaptığı açıklamalara göre Bölükbaşı all star sezonu boyunca girdiği her oylamaları 1.olarak tamamlayarak büyük bir başarıya imza attı. all star sezonunda ter döken yarışmacılardan bazıları Bölükbaşı'nın şampiyonluğu hakkında demediklerini bırakmadı.işte o sözler...

"evet bir kadının şampiyon olmasını istiyordum ama mücadele eden bir kadının şampiyon olması çok daha hakkaniyetli olurdu. adem o metal parçasını kaldırsa da kaldırmasa da bizim şampiyonumuzdu."

"o koltukta oturmayı hakeden çok fazla kadın yarışmacı vardı all star sezonunda ama şu an o koltukta oturan kişi o yarışmacılardan biri değildi. adem abiyi sonuna kadar destekleyeceğim. kazanması veyahut kaybetmesi önemli değil."

"asla hakettiğini düşünmüyorum. survivor yatanları sevmez,survivor mücadele sever,hırs sever. ben nisada onlardan hiçbirini göremedim maalesef ki...adem abinin şampiyon olmasını çok isterdim ama olmayınca olmuyor. şampiyona halk karar veriyor ama bu seneki kararlarını doğru bulmuyorum."

"ya halkın kararına laf edecek hakkı nerede buluyor bunlar? adam sayılarla konuşuyor,her oylamada birinci olduğunu defalarca söyledi hala neyi savunuyor bunlar?" makbule sinirden elinde tuttuğu su bardağını o kadar sıkmıştı ki biraz daha kuvvet uygulasa tuz buz olacaktı bardak.

"ya hiç sorma. sema,seda,nagihan veya diğer kadınlar hep bu yüzden kaybettiler. hiçbir zaman doğal olamadılar,hiçbir zaman kendileri olamadılar hep başkalarının arkasına sığındılar her şeye deli gibi tepki gösteriyorlardı,başarısızlıklarını kabul etmiyorlardı hiçbir zaman. ama kupa şu an tam olarak sahibinde,ağlayarak günlüklerine yazabilirler." ogeday sevgilisine dün geceden beri belki 1000 kez sarılmıştı,bu da 1001.sarılışıydı.

"nisam çıkacağı röportajların hepsinde cevaplarını verecek,değil mi?" dedi adnan önünde duran takvime bakarak.
"bak mesela,birkaç güne youtube'de yayınlanacak bir röportajın var,orada hak edene hakettiğini verebilirsin."

"normalde hep susmaktan yanayım,ama çok fazla oluyorlar. kimse benim mücadelemi sorgulayamaz,hele sude seda veya diğerleri hiçbiri sorgulayamaz. çok ileri gidiyorlar"

"şimdi hiiiçç moral bozmaya gerek yok." ramo çatalındaki zeytini ağzını atıp devam etti. "yarın yıllar sonra ülkemize kadın şampiyon gururunu yaşatan şampiyonun doğum günü. o kadar güzel fotoğraflar çekilelim ki o sarı ciyanın kıskançlıktan bi taraflarında yaralar çıksın." ramo yarışma başından beri sudeye o kadar tilt oluyordu ki,özellikle makbule'ye yaşattıklarından sonra mahkemeye vermeyi bile düşünmüştü.

"sarı ciyan?"

"sude için söylüyor nisam. gram haz almıyor o kızdan."

"ay herkesten haz alırım da o kızdan haz almam ufuk. makbuşuma neler yaşattılar ya,iki cihanda yakalarındayım." makbule ağzından çıkardığı zeytin çekirdeğini ramo'nun tabağına fırlattı.
"teşekkür ederim ramocum,ama tabağındakileri bitirmezsen şu patatesinde gözüm kaldı yiyeceğim vallahi." nisa makbule'nin gösterdiği patatesi çatalına batırıp makbule'nin tabağına bıraktı.

"onda benimde gözüm vardı..." nisa bu sefer makbule'nin tabağına uzanıp patatesi ikiye ayırdı ve bir parçasını ramo'nun tabağına bıraktı.
"kardeş payııı"

☼☼☼☼☼

ufukcancamlica ve ramobenim

ufukcancamlica ve ramobenim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BERCESTE   •ognis• /surv22Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin