Derin bir nefes çekti içine önce, sonra yorulmuşçasına verdi. Ellerinde kollarında takatı yoktu. Hareket etmek o kadar zor geliyordu ki.. Ailesinde ki insanlar hasta mısın neyin var diye soruyorlar.. Sahte bir gülümseme "iyiyim neyim olsun ki" dilinden dökülenler.. Çevrene kahkahalar ile neşe saçmak ama aslında hayat enerjini kaybetmek; aradığın tek şey mutluluk olmasına rağmen ona erişememek..
Kendini kapana kısılmış, çaresiz hissediyordu.. Ya da bulunduğun yere ait olmadığını, yakınım dediği insanlar bazen o kadar uzak bazen o kadar yabancı geliyordu ki.. Sanki onları zorla yakınında tuttuğunu hissediyordu..
"İnsanların üstüne çok düşmemeliyim biliyorum, fazla derin düşünmemeliyim, umursamamalıyım, bu kadar hassas da olmamalıyım ama içimde bunu diyip duran bir his varken ara ara gelen bu saçma ruh halinden kurtulamıyorum.." zihninde tekrar eden cümlelerdi.
Eli kolu bağlı bu düşünceleriyle oturuyordu yalnızca.. Ve yastığına sarılıp gözyaşlarının dökülmesine izin veriyordu.. Ufacık bir detay insanın yüzünü gülümsetebilirken birçok şey incitebiliyordu.
"Kırılganlığını içine atıyorsun; sarmak o kadar basit olmasına rağmen mecalin yetmiyor.. Mutlu olmam bile bir çift neşeli söze bakarken; bu durum benden o kadar uzakta ki.." kendini teselli etmeye çalışma cümleleri dökülüyordu gözyaşlarının arasından ama başaramıyordu.
"Davranışlarım konuşmalarım belki de" diyordu nedeni; susmak ve hiçbir şey yapmamayı seçiyordu. Gözleri doluyor ve neşesi eksiliyor.. Kendini soyutluyordu Dünya'dan. Özgürce uçmak istediği o gökyüzünden kanadı kırılarak o altın kafesine dönüyordu. Kim olduğunu sorguluyordu.. .. Cevap yok. O da bilmiyorsun.. Boşlukta ve kayıp.. Nerde güçlü, iradeli o kız; yok. Zayıf ve tükenmiş; birazda göz altları morarmış. Böyle hissetmekten nefret ediyordu; bu kadar zayıf olmaktan. Alınganlıklarından. Rahat rahat ağlayamıyordu bile; rahat rahat kendi olamıyordu.
Peki o kimdi? Hiç kimse.. Belki de herkes. Belirsizliklerde yüzen ufak kırıntı..
Küçük şeyleri kafaya çok takan bir kimse..
Belki de bunlardan çok daha fazlası ama içinde bir yerler de hepsi bastırılmış.