1985. június 30.
Reggel nem jött értem Steve, de amúgy úgy volt, hogy jön értem, csak ugye most nem vagyunk jóban. Persze Lisa bevitt engem, és nem lehettem hálásabb ezért. A munkában Steve is csak akkor szólt hozzám amikor nagyon kellett. Fogalmam sincs miért húzta fel magát azon hogy volt kettő látomásom, amik nem is biztos hogy igazak, lehet hogy amúgy csak álmok voltak, ennyi.
Lisa úgy döntött hogy eljön elém és elmegyünk egy kicsit vásárolni kettesben. Robin pont vele jött együtt, és Steve nem is jött elő, gyorsan bementem hogy elvegyem bentről a cuccaimat.
-Itt van Lisa? - kérdezte Steve. Nem válaszoltam neki csak kimentem, Lisa mosolyogva fogadott és amikor mellé léptem elindult kifele. Épp hogy csak az üzlet bejáratához értünk amikor Steve szaladt ide mellénk. - Beszélhetnénk? - kérdezte. Ránéztem Lisa-ra aki bólintott.
-Megvárlak a pizzázó előtt. - mondta és elindult a kajáldák felé. Ránéztem Steve-re aki félre húzott az üzlet elől hogy ne kelljen az üzletben lévő emberek előtt beszélnünk.
-Sajnálom a tegnapit. - mondta. - Azt hittem a mai napra már jók leszünk, de nagyon dühös voltam, hogy nem mondtad meg hogy voltak ilyen látomásaid.
-Abban sem voltam biztos hogy mik azok Steve. - mondtam. Steve megfogta a kezemet.
-Nem akarok veled veszekedni, csak nagyon féltelek, és ha bármi történik veled komolyan mondom elvesztem a fejemet. - megráztam a fejemet.
-Nem fog velem történni semmi. - Steve elkezdett húzni a semmiből, és bementünk az egyik raktárba ahol kicsit sötét volt, de azért láttuk egymást.
-Deena, tudom hogy van erőd, és hogy meg tudod magad védeni, de neked is vannak korlátjaid, és ha azokat túlléped és esetleg bele halsz, én nem fogok tudni nélküled élni.
-Tudom a korlátiamat, és nem fogom túllépni őket, és ezt te is tudod. - mondtam. Megrázta a fejét. - Steve, amióta eljöttem a laborból Lisa szeretetén kívül, azt akarom hogy valaki szeressem eléggé.
-Szeretlek. - szeretlek? Amikor realizálta hogy mit mondott, elkerekedett a szeme és az enyém is. - Mármint... - elmosolyodtam és megcsókoltam.
-Te voltál az első aki kimondta. - váltam el tőle mosolyogva.
-Lehetnél te a második. - mondta ő is mosolyogva.
-Szeretlek, te vagy az első akit így szeretek, és sajnálom hogy aggódnod kell értem. - mondtam. Megrázta a fejét és hátra simította a hajamat ami az arcomba lógott.
-Még nem nagyon szoktam hozzá, hogy a barátnőm egy szuperhősnő. - elnevettem magamat és újra megcsókoltam.
[...]
ESTÁS LEYENDO
dark paradise | STRANGER THINGS 3✔️
FanficA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL 1985-öt írunk és Hawkinsban beköszöntött a nyár, és tombolnak a hormonok. Mike, Dustin és Lucas bonyolult küldetésbe fogott: megpróbálják megfejteni a másik nemet. Max-et és Tizit összehozza a bosszantóan viselkedő pas...