009

166 10 0
                                    

1985

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1985. július 5.

Mikor felébredtem, egy mentőautóban voltam és Steve éppen mellettem volt. Amikor meglátta hogy ébren vagyok rászorított a kezemre és adott rá egy puszit. Életben vagyok.

-Sikerült. - szólaltam meg. Steve bólogatni kezdett, és oda nézett az ajtóhoz.

-Istenem! - kiáltotta el magát valaki akinek nagyon ismerős volt a hangja. - Deena kincsem, mi történt? - kérdezte Lisa Steve mellé lépve.

-Nyertünk. - mondtam mosolyogva. Lisa megölelte Steve-et, és utána megpuszilta a homlokát. Ilyennek se láttam még Lisa-t, aggódott Steve-ért is, nem gondoltam volna hogy ennyire bírja őt.

-Jól vagy Steve? - kérdezte, mire Steve bólogatni kezdett. Steve elengedte a kezemet és csak annyit éreztem hogy Lisa fogja meg és ül le mellém. - Hogy vagy drágám?

-Csak egy kisebb agyrázkódása lett. - szólalt meg a mentős. - Haza mehet magától is, de még feküdjön egy tíz percet azért. - Lisa megköszönte és rászorított a kezemre. Steve itt hagyott minket, vagyis csak kiment Dustin-nal és a többiekkel beszélgetni. Nem éreztem azt hogy fájna bármim is, vagy hogy lenne bármilyen bajom, csak azt hogy rohadtul fáradt vagyok.

-Vissza tért a hajszíned. - mosolyodott el Lisa, és végig simított a hajamon. - Sajnálom hogy csak úgy ott hagytalak tegnap. - mondta. Megráztam a fejemet, na ez már egy kicsit fájt.

1985. július 30.

-Szia. - köszönt Steve mosolyogva mikor kinyitottam az ajtót. Adtam egy gyors csókot a szájára és beljebb húztam.

-Szia! - köszöntem én is. - Itt vannak a többiek is, illetve Joyce is átjött California miatt.

-California miatt? - kérdezett vissza Steve mikor beléptünk a nappaliba. Bólintottam és Will válaszolt helyettem is.

-Californiába költözünk. - mondta. Ránéztem Tizi-re aki bólintott egyet. Megmondtam neki hogy jobb ötlet lenne ha Joyce-ékkel menne Californiába, nem akarom hogy tönkre menjen itt Hawkinsban. Evesztette az apa figuráját, és teljesen érthető volt az hogy ki volt. Ha itt marad szerintem lelkileg tönkre fog menni.

-És neked mi közös van Californiához? - nézett rám Steve. Elmosolyodtam.

-Ott éltem négy évig, amíg vissza nem jöttünk Hawkins-ba. - mosolyodtam el. Steve meglepve ült le a fotelba ahonnan éppen felálltam hogy kinyissam neki az ajtót, én pedig az ölébe ültem. Ezen persze a társaság gyerek része undorodni kezdett, mi meg csak kinevettük őket Steve-vel.

dark paradise | STRANGER THINGS 3✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin