004

151 10 0
                                    

1985

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

1985. július 2.

Mikor felébredtem Steve már nem volt mellettem, de hagyott egy üzenetet hogy dolgoznia kellett menni. Lisa nem volt itthon, egyáltalán, és amikor lementem pont megcsörrent a telefonunk amit fel is vettem.

-Azonnal gyere át Mike-ékhoz! - hallottam meg Will hangját a másik oldalról. - Deena, ne mondj egy szót se, csak gyere! - ennyi volt, és rám tette. Nem nagyon beszéltem Will-el, utoljára a moziban találkoztam vele, de ha ő hívott akkor biztos hogy nyomós oka volt, szóval írtam egy cetlit Lisa-nak, és gyorsan átöltöztem, és elindultam a Wheeler házhoz ahova egyszerre érkeztem Tizi-vel és Max-el.

-Miért volt olyan sürgős az hogy én is itt legyek? - kérdeztem és kicsit odébb lökve Lucas-t és leültem mellé. Mindenki engem nézett és az új hajamat, ami úgy feketedett be ahogy belém szállt a szörny.

-Azért, mert éreztem a jelenlétét, és szerintem te is. - szólalt meg Will. - Eleinte nem vettem komolyan a dolgot, vagyis azt hiszem hogy nem akartam elhinni. A holtak napja közben éreztem először.

-Én is. - szólaltam meg.

-Aztán megint éreztem a mezőn, a Nelson farm közelében. Aztán megint, tegnap a Byers kastély előtt. - mondta.

-Én folyamatosan érzem a jelenlétét. Tegnap előtt, amikor találkoztam veletek lányok, akkor egy gyárba mentem amiről volt egy látomásom. - mondtam. Mindenki kíváncsian nézett rám. - Billy volt a látomásomban.

-Billy? - kérdezte Tizi. Bólintottam és ránéztem Max-re.

-Billy-t megszállta a szörny. - szólaltam meg. - És engem is.

-Micsoda? - kérdezte Max. Megint bólintottam. - Az nem lehet, hisz tök normális volt.

-Megint az elmenyúzó az? - kérdezte Mike. Megráztam a fejemet.

-Lehet, nem tudom, sokkal fejlettebb. Tegnap Steve segítségével sikerült kizárnom őt a fejemből, de ez Billy-nek nem megy, mert nincsen meg hozzá a képessége.

-De bezártam a kaput. - nézett rám Tizi.

-Mi van ha kint ragadt itt velünk? - kérdezte Will. Ránéztem és vettem egy mély levegőt, ki akar jutni és irányítani engem. - Olyan érzés mintha minden porcikámban érezném hogy süllyednék egyszerre, de ez rosszabb volt a testetek teljesen kihűl, és nem kaptok levegőt, korábban is éreztem, amikor a közelben volt.

-Nem lehet hogy miattam? - kérdeztem, mire Will megrázta a fejét.

-Most nem érzem. - szólalt meg. Felálltam és az asztalra néztem ahol volt egy papír és egy pár ceruza. Will felállt és leült az asztalhoz mi pedig oda mentünk köré. - Ez itt ő. - kezdte el rajzolni az elmenyúzót én pedig egyből elkezdtem érezni a bizsergést a tarkómon. - Az egész, de aznap az udvaron egy része bele szállt a testünkbe Deena-val - ekkor végig simított a papíron és a fele kezére ragadt. -, de anya kiűzte belőlem, majd Tizi becsukta a kaput, de rész ami bennünk volt még mindig itt van.

dark paradise | STRANGER THINGS 3✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang