1985. július 4.
Elkezdtünk a mozgó lépcsők felé rohanni, és amikor oda értünk realizáltuk hogy rohadtul nem működik, a két lépcső közötti résznél lecsúszott Robin, és mi is követtük őt. Elbújtunk az egyik boltban, mert ezek a szovjetek folyamatosan követtek minket. Steve és Dustin között ültem, és mindenki hangosan vette a levegőt, a futástól kifulladtunk. Hatalmas csend volt, csak a szovjeteknek a cipőjének és rádiójuknak a hangját hallottuk, illetve a fülemben dobogó szívemét. Aztán hirtelen a semmiből megszólalt egy autó, és mind az öten felnéztünk, és a pláza reklám autója az egyik boltnak volt dobva. Felnéztünk az emeletre és ott voltak a többiek. Biztos hogy Tizi talált meg minket. Lejöttek hozzánk és mindenki megölelt mindenkit.
-Lucas?! - kérdezte Erica. Lucas idegesen és meglepve lépkedett oda hozzánk.
-Te meg mit keresel itt?! - szólalt meg Lucas.
-Őket kérdezd, az ő hibájuk. - mutatott Steve-ék felé Erica, ez mosolygásra késztetett.
-Igen, abszolút igaz, a mi hibánk volt. - szólalt meg Steve.
-Nem értem mi történt a kocsival. - szólalt meg Robin, és ekkor semmi figyelmeztetés nélkül lenyomott a víz alá az elmenyúzó. Olyan erővel hogy azt hittem elájulok, ez nem lesz jó. Ezt élvezni fogom. Míg a többiek beszéltek addig én néhány lépést hátra léptem, éreztem hogy mosolyog a rohadék, és ekkor láttam hogy Tizi is kilép a körből, de ő a földre esett. A lábán lévő seb. Oda akartam menni hozzá, de nem tudtam. Elkezdett nevetni, az én testemben, és nem tudtam még ez ellen se tenni.
-Tizi?! - siettek oda hozzá a többiek. Steve engem bámult, de nem jött oda hozzám. -Mi történt?
-A lábam. - szólalt meg Tizi. Ekkor Jonathan-ék felhúzták a gatyáját, és a kötést is leszedték, és valami mozgott benne. Ez volt az oka hogy megtalálunk titeket. Az nem lehet.
-Semmi nem segíthet rajta. - szólaltam meg, vagyis az elmenyúzó beszélt belőlem. - Mind meg fogtok halni. - mosolyogtam. - Ha eljön az ideje saját kezűleg foglak megölni titeket.
-Deena, ez nem te vagy. - szólalt meg Steve és elindult felém.
-Persze hogy nem. - mondtam. Steve ide lépett hozzám és oda szólt Robin-nak hogy hozzon valamit amivel meg tud kötözni, addig a többiek Tizi sebét próbálták kezelni, és Jonathan elrohant valahova. Robin hozott egy kötelet. Steve megkötözött és leültetett, és oda ment a többiekhez segíteni. Borzalmas fájdalmai voltak Tizi-nek, de amikor Jonathan akarta kiszedni az volt a legrosszabb, ezután vállaltam be Tizi hogy majd kiszedi magának. Persze az elmenyúzó mindent hagyott, mert az akarta hogy végén megöljek mindenkit, és hogy utána bekebelezhessen minket. Amikor sikerült kiszednie azt a valamit magából a mögöttük lévő üveg fal darabokra tört. Tizi elhajította azt a kicsi szörnyet, és ekkor beléptek Hopper-ék aki el is taposta azt a kis szart.
ESTÁS LEYENDO
dark paradise | STRANGER THINGS 3✔️
FanficA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL 1985-öt írunk és Hawkinsban beköszöntött a nyár, és tombolnak a hormonok. Mike, Dustin és Lucas bonyolult küldetésbe fogott: megpróbálják megfejteni a másik nemet. Max-et és Tizit összehozza a bosszantóan viselkedő pas...