\3/

192 9 2
                                    

Gecen bolum cok uzun oldu yazmaktan boynum agridi ama ben yinede yeni bolum yaziyorum degerimi bilin.Neyse hadi gecelimmm.Bu arada ogle arasi geldi gibi dusunun.

Tam cikicakken birisi kolumdan gecti ve yere dustum.Karsima baktigimda o kizin arkadasi vardi,yanindada baska arkadaslari.
"Oww yere mi dustun kiyamam."
"Ne yaptigini saniyorsun?"
"Okula yeni geldin diye hemen havalara girme"
"Havalara falan girdigim yok siz kafayi usutmussunuz"
Ayaga kalkip giderken kiz beni duvara ittirdi kafami duvara carptim.Kiz sacimdan tutarak.
"Bak benim adim Madie Clark bana kimse karsi gelemez"dedi.Mudurun kiziydi bu kendini onemli falan saniyodur.Genelde hel boyle olmaz mi zaten.
"Sacimi birak artik Amina koydug-"
Tam lafim yarida kalmistiki kiz kafami sacimdan tuttugu gibi duvaraya vurdu basimdan asagiya dogru inen bir sey hissediyordum kandi sanirim.Sonra beni yere firlatti.
"Kiminle ugrastigina bir bak istersen"diyip lavabodan cikti."Bakiyorum karsimda tam bir orospu goruyorum"diye gecirdim icimden alnimda acilan yarayi guzelce yikadim ve yemekhaneye indim yemekte makarna ve yogurt vardi cidden ne doyurucu.Okulun ilk gununde harika basladik hocalar yemekhanede yemiyordu bende bunu firsat olarak yemegim bittiginde kantine ilerledim bir tane su aldim icerek yemekhaneye girdim.Madie'nin yanina gittim.
"Ne isin var yanimizda dersini almadin herhalde"
"Suyu bitiremedim bosa gitmesin diye geldim"
Veee Madie'nin basindan asagi suyu bosalttim.Yemekhanede videoya cekenler oldu.Madie ortalikta rezil oldugu icin sadece orada oyle kalmisti.Madie ayaga kalkti.
"Bunu sana agir odeticem Daphne!"diyerek gitti bende bos pet sisesini sirtina firlattim Madie arkasini dondugunde
"Copun arkada kalmasin giderken atarsin"dedim.Kiz sinirden patlamak uzereydi.Hosuma gitmisti bu aslinda.
(Tabi yarin olacaklardan habersiz)
Yarin olur falan filan.
"Anne ben cikiyorum"
"Tamam kizim"
Annemden tamam sesini duyunca evden ciktim, ayakkabilarimi giydim basima yara bandi yapistirmistim en azindan kotu gozukmuyordu.Okula vardigimda herkes bana bakarak'bu Finn'in sevgilisi degil mi' ya da 'Madie'ye bulasan kiz'diye fisildasiyolardi.Ben bu durumdan rahatsiz olmustum kosarak sinifa gittim.Finn daha gelmemisti.Gelmistir diye tahmin ediyordum cunku bugun bizim oradan bisikletiyle gecmedi.Sirama oturdugumda masanin uzerinde
"Finn'den uzak dur yoksa sonuclarina katlanirsin'Cassie'yaziyordu.Ben bu kizi tanimiyordum.Cebimdeki islak mendille siramdaki yaziyi sildim tabi silmeden once fotografini cekmistim.Karsi siniftan bir kiz geldi ve dediki.
"Ben Cassie umarim iyi anlasiriz"diyip gulumsedi sirama yazanda oydu cunku yuzunde sahte bir gulumseme oldugu her tarafindan belliydi.
"İyi bende Daphne"diyip gecistirdim.Kevin ariyordu okul zamaninda niye ariyorduki bu cocuk merakla telefonu actim.
D:Alo,Kevin?
K:Daphne sana soylemem gereken bir sey var
D:Soyle dinliyorum seni canim
K:Sey
D:Ney?
K:Ben seni aldattim
D:Ne? Hahah komik saka
K:Hayir degil baya seni aldattim
D:Ama ned-
Yuzume kapatmisti telefonu gozumden istemsizce bir yas akti.Finn o sirada sinifa giriyordu beni gordu ve yanima geldi.
"Daphne noldu?"
Hemen goz yaslarimi sildim.
"Bir sey yok"
"Var bana her seyi anlatabilirsin"
"Tamam"
"Bekle cantami birakip geliyorum"
Tamam anlaminda basimi salladim.Finn bir dakika sonra yanima geldi.
"İyi misin?"
Bu soruyla yikildim.Kafami Finn'in gogusune yaslayip aglamay basladim.Finn'de kollariyla beni sardi.Sadece aglamak istiyodum.Yavas yavas yere dogru oturdum.Finn'de benimke birlikte yere oturuyordu ben hala Finn'in gogusunde agliyordum.(saat 04.46 bu arada ve ben bolum yaziyorum harikayim lwhswkshlwhz)
Finn'e yuzumu cevirdim.
"Ne oldu anlatir misin artik?"
"Beni"
"Seni?"
"Baskasiyla"
"Kim? Baskasiyla ne yapti?"
"Beni aldatmis"
"Kim?"
"Kevin"
Goz yazlarimi tutamiyordum dersin baslamasina az kalmisti tualete gidil elimi yuzumu yikadim.Sinifa girdim.Hoca gelmemisti sirama oturup kafami masaya gomdum Finn'de ayni seyi yapiyordu.Sanirim gece gec yatmisti birisi telefonumu aldi kafami kaldirdigimda Finn telefonumu almis bir seyler yapiyordu sonra kendi telefonu caldi.Telefonumu geri verdi ekrana baktigimda kendi numarasini kaydetmisti anlik bir tebessum olustu yuzumde.Okulun bitimine bir kac ders vardi.Simdiki ders bedendi bende soyunma odasina gittim.Sonra arkamdan ayak sesleri duydum.Bunlar Cassie ve cetesiydi.Birisi telefonu almis video cekiyordu Cassie disinda diger ikisi ise beni kollarimdan tutuyorlardi.

"Ben sana uzak suracaksin dedim dimi,benim dedigimi yapmazsan ne olucagina bakariz dedim,al sana cezasi"dedi.Ne oldugunu anlamadan sordum.
"Cassie ne cezasi"
Kollarimdan tutan kizlar benim ustumdekileri soymaya basladilar.
"Ya napiyosunuz biraksaniza mal misiniz?"
"Sus bi"
"Ya aptallar biraksaniza"
Soyduktan sonra soyunma odasindaki dusakabine soktular basimdan asagi soguk suyu yapmayin diye bagirsamda hic bir faydasi yoktu.(Duy beni 2.bolumu fazla kacirinca benim haller)İsleri bitince soyunma odasindan ciktilar.Ciktiklari gibi soguk suyu kapadim ve soyunma odasindaki dolabimdan yedek kiayfetlerimi aldim giyindim.Artik derslere girmek istemiyordum diger islak esyalarimi cantama tiktiktan sonra okuldan cikacaktim onume kim gelirse carpiyordum kimsenin ne dedigini umursamiyordum en sonda birisi arkamdan kolumu tuttu.

Burada bitirim heheheh.Sizce kim?
Saat tam 05.00 olmus ve ben yazmayi simdi bitirdim.Kendinize iyi bakin gorusuruzz💖

New Student|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin