Selagagagam nabersinizz yine bolumle karsinizdayim pirt.Lahslwhslhd tamam hadi bolume baslayiniz efenim.
Tam giderken birisi kolumdan tuttu.İlk once duraksadim.Arkami dondugumde Finn karsimdaydi.
"Ne bu halin? Noldu?"
"Telefonunu ac sonra gir bakayim okul itiraflari hesabina gorursun zaten anlatmaya gerek yok."deyip.Sinirle arkami dondum cikacakken onume gecti.
"Cidden sana bunlari mi yaptilar"
"Noldu begenemedin mi canim? İyi rezil oldum gulsene sende onlar gibi ne mal mal suratima bakiyorsun ya!" dedikten sonra Finn elimi tuttu ve yuz yuze gelmek icin bir tik egildi.
"Ben sadece sana yardim etmek istiyorum,anladin mi?"Sadece Finn'in suratina bakiyordum gozlerim kizarik bir sekilde.Ellerimi Finn'in elinden cektim(daphne valla yazik sana) ve kosarak okulun arka kapisindan ciktim cunku on kapida bekci vardi.Kosarak bir yerlere gidiyordum,nereye gittigimide bilmiyordum sadece yalniz kalmak istiyodum.Sonunda bir tane parka geldim.Salincaga oturdum ayaklarimla hafiften sallamaya basladim cok azda olsa hizlaninca ayaklarimla sallamayi biraktim.Telefondan son ses muzik dinliyordum ve sarki soyluyordum.Citirti sesleri duydum ama ruzgardandir diye arkama bile bakmadim.Sonra yanima biri oturdu.
Baktigimda karsimda okulun ilk gunu yuzune tukurdugum cocuk vardi.Adi Jim miydi Jimmy miydi neydi iste o bok gelmisti.
"Ne isin var senin burda yuru git yanimdan"
"Guzelim yapma boyle uzuluyorum"
"Beter ol"
"Aaa kalbim kirildi galiba cit"diyip suratima bakarak gulmeye basladi.Arkadan birilerin daha geldigini hissettigimde arkama baktim,bu cocuklari tanimiyordum.Sanirim "BOK SURATLİ"nin arkadaslariydi.Ellerinde bant ve bez parcasi vardi.Salincaktan kalktim.Yururken iki kisi kolumdan tuttu beni salincagin diregine yasladilar.Ellerimi direge sardilar,arkama dogru bantladilar.Ellerimi hareket ettiremiyordum.Agzimida ellerindeki bez parcasiyla bagladilar.Boktan surat konusmaya basladi.
"Benim olmazsan buradan olun cikar Daphne Wizard!"diye bagirdi parkta sesi yankilanmisti.
Yuzume dogru yaklasti."Susarsan,bagirmazsan o agzinsaki bezi cikaririm"dedi bende kafami evet anlaminda salladim.
"Guzell,cozun sunun agzini"
"Nefes alabiliyorum sonunda"
"Sonunda ya"
"Bir beni kacirmadiginiz kalmisti zaten"Yuzume dogru iyice yaklasti.Yanagimi falan optu boynuma dogru indi boynumu opmeye basladigin da dizimi onun seyine vurdum.Yerde kivranmaya baslamisti.Etrafima baktigimda diger iki cocugu görebiliyordum her zamanki gibi biri videoya cekiyordu.Sadece herhangi biri gelip beni bu adamin elinden kurtarsin diye dua ediyordum bu Cassie veya Madie'de olabilirdi sadece birisi gelsin yeter.Diger videoyu cekmeyen ise ayaklarimida baglamisti artik bir yerimle vuramaz veya bir sey yapamazdim.
Boktan surat tekrar ayaga kalktiginda gine yuzume yaklasti bu sefer dudagima dogru ilerledi.Kafami cekmeye calisiyordum.O sirada arkadan bir ses yukseldi onu umursamadi.tam opucekken arkama baktim bu Finn'di tanrim sonunda biri suan iyiki beni takip etmis diye seviniyordum.
Onume dondugumde tek cagrem olan kafami boktan suratlinin yuzune dogru kafa attim,cocugun kafasida bayagi sertmis basim dondu amk.Sonrasinda Finn geldi cocuklari dovdu bu sefer hicbir sey demedim cunku hak ediyorlardi.İsini halledince Finn geldi beni cozdu hemen Finn'e sarildim.Yuzumde boktan suratlinin nefesini hissetmistim mide bulandirici zaten midem bulanmisti hemen koseye gidil kustum.Finn'de arkadan sacimi tutuyordu.Ayaga kalktim yururken dengemi kaybediyordum cidden ayakta zor duruyodum.Finn bunu fark edince beni kucagina aldi ve tek duydugum sey
"Seni evime goturuyorum"olduguydu.Finn'den
Daphne cidden cok kotu olmustu.Ben de onu kucagima aldim daha yorulmasin diye.
"Seni evime goturuyorum"dedim.
"Hıhı"diye bir ses geldi Daphne'ye baktigimda Daphne uyumustu bu kiz cidden cok tatliydi onu seviyor muydum? Yoksa bu bir hoslanti miydi? Bilmiyorum kafam karisik bizim evime gelince kapiyi tiklattim.Kapiyi annem acti Daphne'ye kucagimda gorunce bir bana bir Daphne'ye bakiyordu.İceri gectikten sonra
"Ben odamdayim"diye bagirdim.Daphne'yi yatagima yatirdim.Sonra Daphne'nin telefonunu alip annesini arayacaktim bugun bizde kalmasina ikna edecektim ama kendim konusursam kizabilir o yuzden asagiya indim.Anneme kustuktan sonrasini anlattim."Annecim hadi lutfen ya benim icin"
Annemin karsina comeldim.
"Annecim hadiii"
"Uff tamam arada ver bana kimin annesiyim
ben dicem"
"Simdi soyle diyeceksin"Daphne'nin annesiyle mi konusuyorum"iste oda evet falan dicek sende sey diceksn"Ben Daphne'nin okuldan arkadasi Hazel'in annesiyim bizim eve geldiler okul cikisi cok yorulmuslar uyuya kaldilar bugun bizde kalsin mi" de annecim bak lutfen"
"Tamam derim ara bakayim"Heyecanla Daphne'nin telefonunu sctim sifresi yoktu zaten rehberine girdim ve annesini aradim hoperlore aldim.Annesi konustuktan sonra
Daphne bizde kalacakti cok mutlu olmustum annemin elinden telefonu alip yukariya ciktim.Hala uyuyordu calisma masamdaki sandalyeyi alip onun basina gectim.Sanirim onu seviyordum
İc ses (adi gokdelen olsun):"Ne sanirimi Finn sen asik olmussun iste bosuna yorma kafani "
"Galiba haklisin"
Gokdelen:"ben her zaman hakliyim bebegim"
(LWHSLWHSWK ic sesiyle konusmayanda ne bilim yani)Daphne'yi izlerken uykum gelmisti.Herhalde yanina yatsam sorun olmaz diye dusundum sonucta benim yatagim degil mi.O yuzdn yatagimda yatmayacaktim.
Ya daa...
Yatim uykum geldi sandalyede uyumaktan iyidir.Gidip Dahpne'nin yanina yattim sirtlarimiz birbirine donuktu.Bende telefonumdan muzik actim ve uyudum.1,5-2 saat sonra
Daphne'den
Uyandigimda kendi odamda degildim.Diger tarafa dondugumde yuzu bana donuk uyuyan bir tane Finn adli bir insan evladi vardi.(insan evladi Finn vay anasini)Tatli bie sekilde uyuyordu.Elimi yanagina goturdum.Yanaklari cok yumusakti,kivir kivir marul gibi olan saclarini elimle geriye dogru attim.Dokusu cok guzeldi.Birden Finn bir kolunu bana sardi ve beni kendine cekti uyurken yapmisti bunu o yuzden kizamazdim.Ben de geri uyumak istedigim icin Finn'e biraz yaklastim ve uykuya daldim.Anlatmaya calistigim sey buydu belki anlamazsiniz diye bu fotografi eklemek istedim.
Kendinize iyi bakinn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Student|Finn Wolfhard
Fanfiction20.07.22 04.38 New York'a yeni tasinan kizin hayati.