\6/

148 8 9
                                    

Selamun helloo.Sıkılmayin diye sarki koydum😏 wlshwkshwkshsk.Neyse iyi
okumalar😝🤟🏻.

Sarkiyla beraber prova yapiyorduk.Dans ederken ayagim haliya takildi.Tam duserken Finn belimden tuttu.
"İyi misin?"
"Evet iyiyim"
"Tamam"
"Devam edelim hadi"dedikten sonra geri dogrulduk ve sarkiyi en basa alip en bastan yapmaya basladik.

"İste boylee"
"Oh be sonunda"
"Kolay miymis"
"Hayir degil"diyip ikimizde gulduk.

Bu arada artik Kevin'a karsi hicbir sey beslemiyordum sadece nefret ediyordum.Finn bana cok tatli geliyordu.Tanrim ne diyorum ben o senin en yakin arkadasin.Bilmiyorum ya ama hoslanamam o benim yakin arkadasim ve oyle kalicaz.

"Daphne duvara bakip ne dusunuyosun"
"Ha?"
"Duvara bakip ne dusunuyorsun diyorum"
"Ha sey,hicbir sey"
"Oyle olsun bakalim"

Biraz zaman gectikten sonra saate baktim saat 22.34'du biraz uykum gelmisti.Finn'e baktim telefonda dolasiyordu.
"Finn"
"Efendim"
"Canli yayin acak mi lan"
"Niye"
"Cok sıkıldım"
"Nereden acicaz"
"İnstagramdan acalim baska nerden acicaz"
"Tamam"
"Aciyorum simdi vee acildi"
"İyi ne guzel"

Yarim saat falan canli yayin yaptiktan sonra Finn'e seslendim.
"Uykum geldi benim"
"Benimde"
"Benim yarin giyecek kiyafetim yok ya"
"Annemden aliriz"
"Olur mu ki bana"
"Bilmem eskilerden ya da gencliginden kalma vardir belki annemin oyle saklama huyu var"
"Tamam yarin bakalim o zaman"
"Tamam hadi iyi geceler"
"İyi geceler"
İkimizde yataga yattik,araya yastik koyduk tabi.

Sabah saat 07.35
Bu sabah biraz erken uyanmistim cunku annesinde kiyafet yoksa dukkandan alakacaktim.Lavaboya gittim elimi yuzumu yikadim.Asagiya indim Bayan Wolfhard ikimizede haslanmis yumurta yapmisti.Bayan Wolfhard'a seslendim.
"Bayan Wolfhard"
"Efendim tatlim"
"Eskiden kalma bana gore uyacak kiyafetiniz var mi acaba okul icin"
"Var,gel vereyim"
"Tamam"

"Bayan Wolfhard""Efendim tatlim""Eskiden kalma bana gore uyacak kiyafetiniz var mi acaba okul icin""Var,gel vereyim""Tamam"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Canta yok)
Eskiden guzel giyiniyormus.Lavaboya gidip hemen uzerimi degistirdim ve okul cantamin en arkasina koydum.Finn'de uyanmisti asagiya iniyordu ardindan bende indim ve masaya oturduk ikimizde kahvaltimizi bitirdikten sonra Finn hazirlanmaya cikmisti.Bende lavaboya cikip sacimi yaptim.Sacimi at kuyrugu yapmistim.Asagiya indigimde Finn yoktu sanirim hala hazirlaniyordu.10 dakika boyunca bekledim sonunda odadsn cikmayi basarmisti.Tanrim cidden o cok iyi gozukuyordu,offf neler diyorum ben imdat.

İc ses(herhangi bir adi yok):"Hoslanmaya basliyosun iste kabul et"
İc sesinle konusuyorsun:"Hayir sacmalama"
İc ses:"Bal gibi de hoslaniyosun"
İc sesinle konusmaya devam:"Bilmem"
İc ses:"Cabuk kabullendin demek ki hoslaniyosun"
İc sesinle konusmayi bitiriyorsun:"Tamam kes artik"

Cidden Finn'den hoslaniyo muydum.Bilmiyordum,gece bunu dusunmustum tam hislerimden emin degildim ama bazen arkadastan ote olmak istiyordum.

"Daphne,beni duyuyo musun?"
"Evet,ha,dur ne demistin?"
"Çıkıyoruz diyorum"
"Tamam geldim hadi çıkalım"
"Tamam"
Evden ciktigimizda Finn bisikletin onune oturdu,bende arkasina oturdum.Okula vardigimizda yiyisen ciftler vardi.Sinifa gidip cantami biraktim sonrasinda kalemlerimi cikardim ve kagida bir seyler cizmeye basladim.Bir yarim saat sonra falan zil caldi.Hoca geldi ders islemeye basladik.Dersler cok sıkıcıydi.

New Student|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin