\7/

144 9 2
                                    

Universite bittikten 3 ay sonra

Finn ile gayet iyi bir iliski surduruyorduk,ikimizde universitemizi bitirmistik.Ben moda tasarimcilik bolumu okumustum.Finn aktorluk bolumunu okumustu.

Neyse bugun Finn ile bulusacaktim.O yuzden giyinmeye basladim.

(Tum herseyin bu fotograftaki gibi)Evden ciktim ve taksiye binip adama gidecegim kafeyi soyledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tum herseyin bu fotograftaki gibi)
Evden ciktim ve taksiye binip adama gidecegim kafeyi soyledim.Oraya vardigimda Finn beni bekliyordu
.
"Cok beklemedin degil mi?"
"Hayir 5 dk once geldim zaten"
"İyi guzel"
"Ee napiyorsun evde"
"Askim her gun bizdesin zaten ne yaptigini bilmiyor musun?"diyip goz kirptim.
"Hey! O konulara girme"
"Tamam tamam sustum"
"Ee askim ne icersin"
"Sen ne alicaksin bebegim"
"Bana bebegim diyip durma kendimi kiz gibi hissediyorum"diyip saclarini geriye atti.Ona bakip sirittim.
"Tamam demem neyse ne iciceksin askim"
"Ben soguk kahve icicem sen?"
"Ya askim cilekli milkshake var midir?"
"Vardir herhalde soralim,hanimefendi bakar misiniz"
"Buyrun"dedi kadin.
"Cilekli milkshake var mi acaba"
"Var efendim"dedi.
"Bize bir tane soguk kahve ve cilekli milkshake geritebilir misin canim"
"Tabi efendim"
Finn canim dedigi anda direkt gozlerimi Finn'e cevirdim.
"Sen az once ne dedin?"
"Ne dedim"
"Kiza ne dedin diyorum"
"Bize soguk kahve ve cilekli milkshake getirebilir misin,dedim hayatim ne var bunda"
"Ama canimda dedin!"
"Agiz aliskanligi birtanem"diyip yuzunu yuzume yakinlastiril optu ve karsilik verdim.Zaten geri cekildi hemen kafedeyiz ne bekliyorsun ki.İceceklerimiz gelmisti kiz gulumseyip gitti.
"Daphne"
"Efendim askim"
"Bir sey sorucam"
"Dinliyorum"dedikten sonra Finn ayaga kalkti.
"Finn ne oldu korkutuyosun"dedikten sonra bende ayaga kalktim ve Finn yere comeldi.
"Finn napiyorsun kalksana"derken cebini karistiriyordu.Cebinden kirmizi bir kutu cikardi bende anlamistim tabi.Saskinlikla ona bakiyordum.
"Hayatimin anlami,sonsuza dek benimle yasamaya ne dersin?"Finn bunu dedikten sonra kafedekiler telefonlarini cikarip video kaydina almaya basladilar ve "evet de"diye bagiriyolardi.
"Finn..."
"Ne? Kabul etmiyo musun?"diyip ayaga kalkti.
"Hayir tabikide kabul ediyorum manyak"diyip ona sıkıca sarildim.Herkes alkislamaya basladi.

Arkadaslar burada bitirme karari aldim cunku aklima baska bir fikir gelmiyordu.
Sizi seviyorum yeni bir hikayede gorusuruz😽💖.

New Student|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin