\1/

482 19 8
                                    

sizin adiniz daphne karistirmayin ve ing. klavye akliniz karismasin simdiden soyliyim💖
Daphne'nin agzindan
Her zamanki gibi kalkip elimi yuzumu yikadim,kahvaltimi hazirladim.Bugun Cumartesiydi o yuzden o lanet okula gitmek zorunda degildim.Kahvaltimi yaptiktan sonra bulasiklari sudan gecirerek bulasik makinesine yerlestirdim.10-15 dakika sonra gundelik kiyafetlerimi giyip mahallede gezinmeye cikmak icin ayakkabilarimi giydim.

10-15 dakika sonra gundelik kiyafetlerimi giyip mahallede gezinmeye cikmak icin ayakkabilarimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydigi kiyafet)
Tam gezinmeye baslayacaktimki telefonum caldi.Telefonumu cebimden cikardigimda annemin aradigini gordum ve actim
"Efendim"
"Kizim toplan gidiyoruz"
"Nereye gidiyoruz?"
"Bazen sorgulamamak gerekir canim,hadi sen esyalarini topla New York'a tasiniyoruz"
"Peki ya okulum,onu nasil halledicez"
"Daha soru sorma sadece esyalarini topla"
"Uff tamam, gorus-"
Telefonu yuzume kapatti tabiki her zaman oldugu gibi fakat ben annemi seviyordum bazi durumlarda yanimda oluyordu.Eve gidip esyalarimi toplamaya basladim.Kapi calmisti,bende kapiya yoneldim ve kapiyi actim annem bekliyordu tam tahmin ettigim gibi.
"Hazirlandin mi"
"Hayir,az bir isim kaldi"
"Hallet sonrada cikalim"
"Tamam"
Bu isi bayila bayila yapmiyordum burayi cok seviyordum ama okulumu hic sevmiyordum o lanet kizlarin suratini 5 gun gorecegime hic gormeyeyim daha iyi.Esyalarimi topladigimda anneme seslendim.
"Anne! ben hazirim"
"Tamam kizim asagiya gel!"
Asagiya elimde valiz ile indim.Annem zaten hazirlamisti oncesinden evden ciktik.Son bir kez evime baktıktan sonra arabanin arka koltuguna oturdum ve yol almaya basladik.

13,5 saat suren bu yolculuk sonunda bitmisti.Yeni evimize gelmistik telefonu alip saate baktim saat 10.45 falandi yari uykulu oldugum icin tam gorememistim.Eve girdigimizde hemen kendimi koltuga attim.Annem durmaz olur mu hemen soylenmeye basladi.

Evet evet arabayla New York'a 13,5 saatte gidiyosun zaten hepsi zeka piriltisi lahxlwshwlsh

"Daphne,yatma artik isin gucun hep yatmak kalk valizini odana tasi,odan yukarida sag kapi"
"Off tamam"
Annemin dedigini yapacaktim.Valizimi aldim ve yukariya tasimaya basladim.Bir tik agir olabilir.Odaya baktigimda buyuk bir odaydi.Camin onunde oturmak icin bir yer vardi.Merdivenin oldugu yerdede yatak vardi orayida arkadaslarim kalirsa diye kullanirim artik.Makyaj masasi vardi.Odam cidden cok guzeldi.

(Odayi bu olarak hayal edebilirsiniz)Dolabima kiyafetlerimi yerlestirdikten sonra disarida gezinmek icin annemden izin alacaktim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Odayi bu olarak hayal edebilirsiniz)
Dolabima kiyafetlerimi yerlestirdikten sonra disarida gezinmek icin annemden izin alacaktim.Nasil olsa buralari bilmiyordum.
Asagiya anneme bakmak icin gittigimde annem yoktu.Bende odamin karsindaki odaya baktim.Annem odayi toparliyordu sanki cok daginikmis gibi.Bende konusmaya basladim.
"Disarida dolanmak istiyorum cikabilir miyim?"
"Tamam,belki yeni arkadaslar edinirsin"
"Tamam"
Odadan ciktim ve odama gectim.Sacim biraz daginikti.Hava sicakti bende ustume normal bir tisort ve sort giydim.

Disari ciktigimda hava cok guzeldi iyi ki kulakligimi ve telefonumu almisim.Telefonumdan sarki acip kulakligi taktim,cidden burasi cok guzeldi,gezinirken etrafa bakarken bir seye ya da birine carptim ve yere cakildim.Kafami kaldirdigimda benden uzun gozuken,saclari kivircik bir cocuk vardi.
"İyi misin?"
"Sanirim evet"
Cocuk bana elini uzatti.Bende onun elini tuttum ve yerden kalktim.
"Sanirim burada yenisin seni hic gormedim sokakta"
"Evet, bugun tasindik"
"İyi o zaman tanisalim"
"Tamam ben Daphne"
"Ben de Finn"
"Guzel isim"
"Seninkide guzelmis"
"Tesekkurler"

Ve telefonuma mesaj geldi.Kevin mesaj atmisti
yani sevgilim.

K: Daphne nasilsin?
D:İyiyim sen?
K:İyiyim bende bugun bulusacak miyiz?
D:Hayir cunku annemle New York'a tasindik sana haber veremedim.
K:Anlasilan elimizden telefon dusmeyecek.
D:Benim isim var sonra gorusuruz.
K:Gorusuruz.

Konusmamiz bitince hemen Finn'e dondum.
"Ee kac yasindasin"
"15 sen?"
"14"
"Yani o zaman lise 1'e gidiyorsun"
"Hayir"
"Ne?"
"Okula ben bir yil once basladim normalde evet lise 1 olmam gerekiyordu ama erken basladigim icin lise 2'ye gidiyorum"
"Anladim,neyse ben kaciyorum"
"Gorusuruz"
O cocukta takildigim tek sey saclarinin guzel olmasiydi.

Bolumun sonuna geldinizz.Sizce nasildi,benim ilk denememe gore iyi bence.Gorusuruzz😽💖

New Student|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin