\2/

286 12 10
                                    

Cok uzun bir sure sonra(!)lashwkhwksh bolum yaziyorum, neyse basliyorum
artik.İng.klavye yine soyleyeyim.

Biraz daha dolastiktan sonra eve gectim.Annem yemek yapmak icin malzeme almaya cikiyordu.Bende odama gectim bilgisayarimdan son ses sarki acip dans ediyordum.Allah'tan apartmanda falan kalmiyorduk.
(Daphne ile imana dogru lwwlshwksh)
Telefonuma gelen mesaj ile muzigin sesini kistim ve mesaja baktim.Kevin yazmisti yine bir kere olsun beni rahat birakmiyordu sonucta sevgilimdi ona yazmaliydim.

K:Napiyorsun?
D:Muzik dinliyordum.
K:Ne guzel.Bende evde oturuyorum,seni ozledim.
D:Bende seni ozledim.
K:Babam cagiriyor bir yere gidecekmisiz gorusuruz.
(Kevin ile olan mesajlasmalarini cok fazla tutmak istemiyorum sıkılmayın diye)

1 gun sonra yani pazartesi

Evet bugun okuka baslayacaktim hicte heyecanli degildim acikcasi ama bir yandands okulu merak ediyordum.Annem pazar gunu kayit yaptirmaya gittiginde sanirim okul formasi yokmus.O yuzden bende kendi kafama gore giyindim.

O yuzden bende kendi kafama gore giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Boyle bir sey iste)

Cantamin icine birkac tane kalem silgi ve defter koyduktan sonra telefonumu alip okula dogru yurumeye basladim.
(5-10 dk sonra)
Yanimdan bisikletle gecen bir cocuk vardi.Benden biraz ileride durdu.Kivircik saclarindan tahmin edebiliyordum Finn diye dusundum.Cocuk bana arkasini dondu evet bu Finn'di.
"Okula seni birakayim istersen"
"Hayir gerek yok belki okullarimiz farklidir nereden bilecegiz"
"Hangi okula gidiyorsun?"
"Buraya en yakin olana,adini bilmiyorum"
"Tamam ayni okula gidiyoruz,arkama gec gotureyim seni yururken yorulursun"
"Off peki"
"Hadi arkama gec"
Bunu derken biraz siritmisti ya da bana oyle geldi.Bunun ne onemi vardiki zaten bisikletin arkasina bindim.
"Belimden sıkıca tutun dusmek istemezsin herhalde"
"Tamam"
Dusmemek icin ellerimi Finn'in beline doladim.Disariyi izliyordum,buralar bayagi guzeldi.Birden bir ses duydum refleksle Finn'e sarildim.Birisi kucuk cop tenekesini yere dusurmustu ama bayagi bir ses cikti masallahi var.(hepsi iman belirtisi)

Finn'den
Bisikleti surerken birden bir sesler geldi her zamanki gibi cop kutusunu devirmisti Bay Zack.Birden belimde sıkıca kavranmis kollari hisettim.Siritiyordum tanrim noluyor bana kendime gelmem lazim Daphne fark etmeden yuzumdeki siritmayi yok ettim.2-3 dakika sonra okula gelmistik.

Daphne'den
Okula geldik.Bisikletten indigimde etrafa bakindim.Eski okulumdan bin kat daha iyiydi.Sadece bana degisik bakan kizlar ve erkekler disinda.Rahatsiz oldugum icin basimi one egerek okula girdim.Benim simdi sinifimi ogrenmem icin Mudurun odasina gitmem gerekiyordu.Birine sormam gerekiyordu cunku Finn ortalikta kaybolmustu.Hemen bir tane cocugun yanina gittim.
"Pardon,mudurun odasi nerede acaba?"
"Sanirim yeni geldin"
"Evet"
"Bu arada saclarin cok guzelmis"deyip sacima dokundu.Ben bir sey demedim sadece sacimi geriye cektim.
"Sen bana mudurun odasinin nerede oldugunu soyleyecek misin?"
"Baya guzel kokuyolarmis"
"Anlasilan senle anlasamicaz"
Tam giderken kolumdan tuttu ve sertce duvara yasladi.
"Aa boyle olmaz guzelim"
"Ya rahat biraksana be!"
"Oyle kolay gitmek yok"
"BİRAK DEDİM AGZİNA SİCTİGİMİN MALİ!"
Bagirdiktan sonra cocugun yuzune tukurdum.Bu hareketimin ardindan sertce cenemi tuttu.
"Sen kimsin de benim yuzume tukuruyorsun surtuk!"
Deyip.Bana tokat atmisti.
"HEY! RAHAT BİRAK KİZİ JİM"
Sesin geldigi yere baktim.Finn geliyordu ki bu olani gormus olmasi lazimdi.
"Vay vay vay,Finn kiz arkadasini korumaya geliyor"
Bu dedigi canimi cok sıkmısti.Finn uzaktan kosarak cocuga yumruk atmisti ben ilkinde bir sey yapmadim ama devam edince kolundan cekistirdim.Sertce kolundan cekince durdu.Finn'den duydugum isim kacmisti yani Jim kacmisti.
"Finn iyi misin?"
"Ben iyiyimde sana bir sey yapti mi?"
"Yok,hayir bir sey yapmadi"
"Emin misin?Bence kanayan dudagin ve kizarmis yanagin hic oyle gorunmuyor"

Dudagim mi kanamis?Hic fark etmemistim Finn'in bunu demesinden sonra elimi dudagima goturdum dokundum elime kan geldi birazda aciyordu.Onemli degildi o kadar.

"Bence seninde elin ve dudagin hic oyle gorunmuyor"
"Gel revire gidelim"
"Yok,hayir suan hic gerek yok benim muduru bulmam lazim beni odasina goturur musun?"
"Tamam gotureyim"

Finn elimden tuttu ve mudurun odasina goturuyordu.Herkes bize bakiyordu asiri utanmistim.

"Finn herkes bize bakiyor"
"Niye umursuyorsun?"
"Rahatsiz oluyorum"
"Sikleme onlar herkese boyle bakiyolar zaten"
"Peki"

Mudurun odasina gelmistik.Kapiyi tiklattim iceriden"gel"diye bir ses duyunca hemen sacimi falan duzeltin iceriye girdim.

"Sen yeni gelen kiz olmalisin,adin Daphne Wizard degil mi?"
"Evet"
"Bende Adam Clark,ne icin gelmistin?"
"Sinifimi ve dolap numarami ogrenmek icin"
"Tamam sana hemen yardimci olayim"
Bay Clark dosyalari karisti eline bir dosya alip onu inceledi.
"Sinifin 10-A ve dolap numaran ise 201"
"Tesekkur ederim"
"Ben rica ederim cekilebilirsin"
"Kolay gelsin Bay Clark"
Mudurun odasinda cikmistim.Dersler 09.30'ta basliyormus saat 09.00'di.Bende sinifimi buluyordum.Sinifa girdigimde Finn'le goz goze geldik.Gozlerimi ondan ayirip.Cam tarafinda en arka siraya gectim.Yanimdaki cantayi sanki daha onceden gormustum ama bosverdim o sirada Finn yanima geldi.
"Revire gidecegiz hadi"
"Saol ama bir seyim yok"
"Hadi kalk gidecegiz iyi degilsin dudagin kaniyor hala"
Ayaga kalkip Finn'e yaklastim boyu uzun oldugu icin bir tik kafami kaldirdim.
"Bak cidden bir seyim yok"
"Bende var diyorum"
"Ama y-"
Lafimi bitirmeden Finn aniden beni kucagina aldi.Arkadan"ooo"diyen cocuklari duyabiliyordum ve kayda alanlarida gormustum.Tanrim cidden utanc vericiydi.Finn beni revire goturdu.

İlk once gozlerime bakti ardindan dudagimdaki  patlakla ugrasti isini bitirdikten sonra kizaran yanagima krem surdu.
"İsin bitti"
"Tesekkur ederim"diyip kucuk bir sekilde gulumsedim.Finn'de bana gulumsuyordu.
Yerimden kalktim ve Finn'i benim oturdugum yere oturttum.

Finn'den
Daphne kendi oturdugu yere oturttu ve ayaga kalkti.Kiz sanki bana asiri hos geliyordu bu hissin ne demek oldugunu tam cozememistim yani bilmiyordum.Ona gulumsedim o da bana gulumsedi tatli bir gulumsemesi vardi.Dudagim ile isi bitince elime krem surup bez ile sardi.
"Saol"
"Asil ben rica ederim,o cocugu dovdun ama bende dovebilirdim aslinda"
"Gorduk yuzune tukurmekten ve kufur etmekten baska hicbir sey yapmadin"diyip guldum.Daphne'de guldu.Revirdeki saate baktim,saat 09.27'diydi.
"3 dakikamiz var hadi sinifa gidelim"
"Tamamdir zaten isin bitmisti,esyani falan al cikalim"

Sinifa dogru hizli adimlarla ilerliyorduk Daphne biraz ileriden ilerliyordu ruzgar ile ucusan saclarina gozum takildi kumral rengiydi.Zil calmisti herkes yerlerine gecmisti,10 dakika olmustu ama hoca hala gelmemisti.
"Finn"
"Efendim"
"Hoca niye hala yok?"
"Daphne ne bileyim ben hocanin nobetcisi miyim?"
"A oda dogru tamam keyfine bak"
Daphne kulakligini takip disariyi izliyordu.Gozum ona takildi,takildigini fark edince kimse gormemistir diye dusunerekten onume dondum.

Daphne'den
Kulakligimi telefona takip muzik dinleyerek disariyi izlemeye basladim.Sonra bir tane defter cikartip ustune cizimler yapmaya basladim.Portre cizmek istiyordum ancak aklima birisi gelmemisti bende siniftan birilerine bakmaya basladim,bir tane kiz gordum.Onu cizmeye basladim.Arkaya dogru uzanan uzun kizil saclari vardi ve kahkulu vardi,kahverengi gozleri,ince dudaklar ve neredeyse belli olmayan hafif kalkik bir burnu vardi.Hemen bir tane taslak cizdim elim hizli oldugundan boyle cizimleri 1,5 saatte bitirebiliyordum kizin yuz hatlari cok fazla zor olmadigi icin daha kisa surede bitirebilirdim.

(45 dakika sonra)

Cizimimi sonunda bitirmistim kizin yaninda olan arkadaslarinin yanina ve kiza gitmek icin muzigi kapadim ve ayaga dogruldum Finn bana nereye dermiscesine bakiyordu ona tip tip bakip kizin yanina gittim.

"Merhaba"
"Merhaba?"
"Ben Daphne sana bir sey gostermek istiyorum"
"Goster"
Defterimden kopardigim sayfayi kiza uzattim.Kiz sok olmus bir sekilde kagidi eline almis.
"Harika olmus"
"Cidden mi?"
"Evet,tesekkur ederim"diyip omzumu oksadi yanindaki kizda bana sinirli bir sekilde bakiyordu herhalde kiskanc bir arkadasi vardi.Bende yerime gectim,esyalarimi toplamakla hic ugrasmadim zaten zil calmisti.Lavaboya gidecektim elim kursun kalem izi olmustu.Elimi yikadiktan sonra tam disari cikacakken biri beni geriye cekti ve yere dustum.

Bolum sonuuu.
Allahim bu yazdigim
En uzun bolum olabilir.
Tam 1118 kelime tabi bu yazdiklarimla beraber 1134.
İlk bolumden bu kadar olayli beklemiyodunuz dimi.
Ben hep sasirtirim zaten.
Simdi yoruma"hayir sasirmadim"yazarsaniz buyuk zort olurum lwhslwshwkzh.
Saka falan bir tarafa en uzun bolumum oldu diyebilirim.
Tamam neyse hadi gorusuruzz😽🤟🏻💖.
(1169 kelime)

New Student|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin