3

349 21 28
                                    

•••

Ňem •◡•
» promiň, přijdu do deseti minut, vyrazil jsem pozdě

Česko si lehce oddychl. Už se bál, že se bude muset ožrat zase sám, když nepočítá minulý večer s přáteli. V hlavě se mu vytvořila vidina. Jak asi vypadá Německo, když se opije? Uchechtl se nad představou přítulného ožralého Něma a odeslal mu zprávu zpět.

Čess
»kk

Ňem •◡•
»kdyžtak můžeš jít už dovnitř, venku mrzne

Čess
» pohoda pockamm ^^

- - -

,,...J-jsem....tu... " ozvalo se za Českem, který se bleskurychle otočil.

Za ním stál udýchaný Německo. Vypadal, jako by běžel celou cestu.

,,Nemusels tak spěchat, jsi vyčerpaný už jen z existence jak vidím. " zasmál se Česko.

,,Nechtěl jsem, abys čekal dlouho." zafuněl Ňem a prohlédl si ho.

Jeho český kamarád měl na sobě flanelovou černobílou košili zastrčenou do černých džínových kraťasí, samozřejmě nechyběly ponožky v sandálích.

Vlasy měl lehce načesané na stranu, lehká ofina mu padala do obličeje a pod trojúhelník, které měl přes pravé oko.

Německo se cítil trapně. Česko vypadal báječně, zatímco on sám vedle něj vypadal, jako by vylezl z popelnice.

,,Sluší ti to.." řekl Německo tiše a myslel to tak.

,,Díkec! Tobě taky. Věř, že bych tě skoro v těchle najs hadrech nepoznal." zasmál se Česko a Německo se trochu uvolnil.

,,Pravda, bylo docela těžký něco najít." usmál se Ňemecko.

,,Tak to spolu budem muset někdy razit na nákupy!" drnkl do něj Česko s úsměvem a položil mu ruku kolem ramen.

Německo pocítil dobrý pocit z tohohle. Chce s ním trávit čas. Právě ho pozval na nákup! Nebo, ne tak docela, ale navrhl to!

Vešli společně dovnitř a usadili se na volné místo.

,,Zdravíčko hoši, to co obvykle, Tjekkiet?" objevila se u nich barmanka, ve které Ňemecko hned poznal Dánsko.

,,Ano, prosím." kývl na ní Česko.

Barman se tázavě podíval na Německo.

,,Uhm, mě to samé." řekl Německo, aniž by věděl, co si tu Česko dává. Dánsko se usmála, a bez zapsání objednávky jí šla připravit.

Česko se otočil zpět k Německu.

,,Tys tu nikdy nebyl?"

,,Ne, nechodím do barů moc často." odpověděl Německo a prohrábl si vlasy. ,,Bez tebe... to prostě nemělo smysl.."

To rozšířilo Česku úsměv na tváři.

,,Tak, Něme... "

Německo se na něj překvapeně podíval. Něme. Takhle mu neřekl od doby, kdy se jejich cesty rozdělili.

,,...Jak jsi se za tu dobu měl?"

- - -

,,Počké-ehej... " zaskřípalo z Česka, který se s Ňemem o tři hodiny později válel hlavou na stole. ,,Pojďme si to shrnout.. tys jakože fakt s nikým nikdy nic neměl ani nespal?"

,,Uh... umn... ne.." promnul si Německo oči a položil se zpátky na stůl.

,,Divný divný... Jsi moc hezký a přitažlivý na to, abys byl panic.. " konstatoval Česko a zachechtal se.

Německo zrudl a koukl se na něj. Oba měli hlavu položenou na stole a koukali na sebe, až z toho byl Ňem nervózní.

,,A.. ty..?" vylezlo z Německa.

,,Já? Jestli jsem s někým už spal?"

Nemecko přikývl a Česko dělal, že usilovně přemýšlí.

Divně se pousmál. ,,Jo. Jednou. "

,,Tys ale nebyl přece ve vztahu ne..?" O tom by Německo určitě věděl.

,,Ne." Česko se zasmál. ,,Nemusíš být s někým ve vztahu, abys s ním mohl spát přece. " zopakoval hrdě Maďarovu větu s menší úpravou.

,,Jo já, uhm, vím.." řekl Německo zaraženě. Česko mu nikdy nepřišel jako typ člověka, který by se s někým vyspal jen tak. Asi se přece jen trochu změnil.

,,A kdo.. kdo to byl? " kdyby neměl v sobě několik skleniček whisky a pár piv, bylo by mu blbé se na tohle ptát. Teď mu to ale bylo jedno a tohle ho ve chvíli fakt zajímalo. Bylo by přece fajn vědět, s kým jeho kamarád kdy něco měl... ne?

Česko si ho chvíli prohlížel.

,,Hmmm... vysoká hubená postava, zelené vlasy, žluté oči... "

Německo překvapeně zamrkal.

Česko se usmál. ,,Už víš? "

,,Maďarsko?" ptal se Ňem nevěřícně.

,,Jo, ten." pokývl Česko.

Německo byl chvilku zticha. Kamarádi spolu přece jen tak nespí... ne? Mají snad..

,,Přátelství s výhodama?"

,,Ne! Oh bože, s ním fakt ne." smál se Česko. ,,Ani jeden z nás to ještě nedělal, tak jsem si z něj udělal srandu, proč to nezkusit. Nakonec jsme to fakt udělali."

,,Jak můžeš být stále kamarád s někým, s kým jsi spal?" ptal se Německo nechápavě.

Česko pokrčil rameny. ,,Ani jednoho z nás to tolik nepoznamenalo, měli jsme z toho spíš srandu." přiznal a uchechtl se.

,,To víš, chyběla tam ta něha." dodal neskromně a přihlouple se na něj usmál. Alkohol na něj působil dost.

,,M-myslím, že už bychom měli jít." řekl Německo a zvedl se. Alkohol na něj taky působil, ale Česko toho vypil o něco více.

,,Mmmh, jak myslíš." zamumlal Česko, aniž by se zvedal.

,,Ty nejdeš...?“

,,Hmm.... Jo....Asi...Zachvilku...“ mrmlal Česko a přivíral oči.

Už bylo dost pozdě. Německo na něj zmateně koukl. Měl by ho tam nechat, nebo tam s ním zůstat?

Ani jedna možnost se mu nelíbila, tudíš zvolil nevyslovenou třetí.

•••

zdravíčko, ilustraci ke kapče, kterých si ani nevšímáte, dodám později- anyways hello po 10 dnech, chyběli jste mi :D

edit: ilustrace je tu! sice kinda hrozná ale aspoň něco... :'D

Na blízku (countryhumans story) Kde žijí příběhy. Začni objevovat