4

335 26 18
                                    

•••

Venku už byla zima a vítr se lehce toulal ulicemi, když Německo vyšel z baru s Českem v náručí. Byl opravdu lehký, tudíš mu nedělalo problém ho nést déle.

Jeho menší kamarád celou cestu spokojeně oddechoval ve spánku s rukou přehozenou kolem krku vyššího jedince.

Než odešli, bar začal obsahovat příliš mnoho opilců, a stejně tak i ulice, kterou nyní procházel. Německo si nedokázal představit, že se Česko sám běžně takhle dostává domů. Venku v tuhle noční hodinu bývá dost nebezpečně.

Čas od času shlédnul na pochrupávající Česko v jeho rukách. Po dlouhé době pocítil ten zvláštní pocit. Bezpečí. Ačkoliv byl on sám ten, který ho momentálně poskytoval Česku, cítil se bezpečně v jeho blízkosti.

Když dorazili k Česku domů, Německo se zalekl.

Všechny věci rozházené, na zemi spousta plechovek energetických drinků, a ještě víc skleněných lahví od alkoholu. Měl tam poházené pytlíky od čínských a hrníčkových polívek, papírové mastné obaly od pizz a burgerů, prostě bordel. Pro Německo čirá hrůza.

Našel v jeho bytě ložnici a opatrně ho položil do postele. Lehce přes něj přehodil deku se starostlivým pohledem ve tváři.

,,Mmhhhm.. " bylo jediné, co se ozvalo z Česka, který se zachoulil do dečky.

Něm se pomalu posadil k němu na postel a prohlížel na něj, na jeho uvolněnou tvář. Na tu krásnou tvář zdobenou malými pihami.

Na chvilku odvrátil zrak a prohlédl si krátce jeho pokoj. Když nepočítal bordel po jídle a pití, přišlo mu to tu i celkem útulné.

Když se obrátil zpět, Česko držel lehce jeho ruku a s menším úsměvem a přivřenýma očima se na něj culil. ,,Zůstaneš přes noc?"

,,Umm.. " Německo se pomalu nadechl a sledoval ho, jak tam leží na posteli a drží ho za ruku. Z jeho úsměvu se mu po těle rozlilo teplo. ,,..chceš?"

Česko lehce kývl a zatáhl ho slabě k sobě. Německo se opatrně položil vedle něj, nervozitou se skoro bál i dýchat.

Nakonec se uvolnil a krátce po Česku usnul také. Přestože byla postel Česka malá, oba se tam nějak vešli. Jejich ruce byly stále spojené, jejich dlaně se tak tiskli k sobě s lehce propletenými prsty a sdíleli tělesné teplo.

•••

zdravíčko ^^
anyways díkec za 300+ přečtení, 40+ hlasů a hezké komentáře, jste ta největší motivace tohle dodělat, bráškové xD <3

Na blízku (countryhumans story) Kde žijí příběhy. Začni objevovat