•••
,,Bráško, dnes tvoje kreditka zažije teror!" zazněl hlas Česka na začátku a Německo se jen lehce zasmál. Právě se odehrávala středa odpoledne po práci s tím, že Česko vskutku vzal Něma nakupovat.
Prošli drahé značkové obchody, ale nakonec se stejně zadrhli v sekáči a odcházeli s plnýma taškama. Většinu oblečení Německu vybral samozřejmě Česko, ne že by mu to vadilo tedy. Sám by si třeba žluté volné triko s plameňákama nevybral, ale že mu to vybral zrovna Česko, neřekl ani slovo.
Nakonec se v nákupáku sešli se Slovenskem, Maďarskem i Polskem.
Všichni vcelku přijali Německo mezi sebe a ten se i po chvíli dokázal uvolnit. Když však většina party šla objednat něco k snědku a on šel s Maďarskem obsadit nějaký stůl, zelenovlásek mu v očích trochu překážel. Nešel zkousnout fakt, že Česko s tímhle chlápkem opravdu něco měl.
Maďarsko narozdíl od vždycky trochu upraveného Česka byl oblečen do volného pestrobarevného oblečení a jeho delší vlasy byli lehce rozčepýřené.
Jeho pohled byl uvolněný, ale pohled Německa bodal.
,,Snažíš se s ním zas obnovit přátelství?" ozval se Maďarsko a dál se ležérně povaloval na židli naproti němu.
,,Prosím?" zpozorněl Německo, přestože mu rozuměl velice dobře.
,,S Českem... " upřesnil Maďarsko a pousmál se. ,,Vykašlal ses na něj, když se po válce zhroutil a teď, když už zase stojí pevně na nohou, se na něj zase lepíš..."
Německo nehnutě seděl bez slova a jeho myšlenky divoce vířili.
,,Ty víš, že to takhle nebylo.... " procedil mezi zuby, když se Maďarsko zasmál.
Zelenovlásek pokrčil rameny. ,,Možná ne.. Ale všichni si to myslí."
Německo se nadechl pro další odpověď, ale v tu chvíli se Česko a spol vrátili ke stolu i s jídlem.
Následující 3 hodiny uběhli jako voda. Pětice spolu probírala všemožné drby z okolí a Německo se cítil po dlouhé době šťastný. Měl po boku zpátky svého nejlepšího kamaráda a jeho parta ho přijala zpátky. Až na Maďarsko ovšem, ale to ho zdaleka netrápilo. Skupina se nakonec rozloučila a každý šel domů svou cestou. Tedy, Česko se rozhodl doprovodit Německo domů a osvěžit si paměť, kde vlastně bydlí.
Šťastný se vydal sám domů. Nevšímaje si vysokého stínu, který mu jde v patách...
•••
:'3
edit: akorát jsem si všimla, že už jsme překročili 1k přečtení a blížíme se ke stovce hvězdičkám... děkuju moc, jste nejlepší <3
ČTEŠ
Na blízku (countryhumans story)
FanfictionPevné přátelství. To, co jeden má, a druhému se o tom může jen snít. Německo dobrého přítele postrádá už od dob, kdy jeho otec začal dělat problémy a válčit. Po smrti Třetí Říše se však uzavřel do sebe. Teď si je ale jistý, že jestli se má někomu ot...