BÖLÜM 8

87 3 0
                                    

Beni görünce Gülizar anne;

G: kızım maşallah prensesler gibi olmuşsun çok yakışmış sana.

Bu kadın oğlunun ne denli manyak sadist ruhlu biri olduğunu bilmeli.

D: teşekkür ederim güliz- çok pardon annecim.

Sofra çok güzel gözüküyordu dayanamadım hemencecik oturmak istedim ve tam ceydanın yanına geçicektim ki Yağız elimi tuttu ve yanıma gel dedi.

D: Ceydayla sohbet ederdik.

Y: olsun hayatım yanıma gel sen :)

D: tamam o halde...

diyip yanına oturdum.

Gülizar anne saat daha 11 olduğundan kahvaltı sofrası kurmuştu.

sabahın köründe evlenen tek manyak çift bizdik herhalde.

birden bacaklarım da bir soğukluk hissettim allahın sapığı bacaklarıma dokunuyordu ellerini bacaklarımdan yukarı götürdüğünü hissettim kalçamı elliyordu farkındayım kocam ama bu benim rızamla olmuyorsa tacizdir bu sefer de elini yukarı çıkardı ve göbeğime dokunuyordu o kadar rahatızdım ki bu durumda ölmek istedim. Gülizar anne bu durumumu farketmiş olacak ki;

G: deniz iyi misin kızım rahat mısın?

Gülizar annenin bu lafına ithafen Yağız ellerini birden çekti.

belli ki annesinden çekiniyordu tabiki çekinicek aile masasındayız adam beni taciz ediyor resmen.

D: iyiyim annecim ben bi banyoya gideyim dişim nasıl bakmam gerek.

C: ablacım ben de geleyim mi yardıma ihtiyacın olursa belki diye.

D: yok canım ben hemen geliyorum.

Hemen kendimi koridora attım.

koridor dediğime bakmayın nerden baksanız küçük çaplı düğün salonu kadardı.

merdivenlerden çıkarken bacaklarım titriyordu çok korkmuştum kendi annesinin önünde beni taciz edecek kadar yürek yemiş bi sapıktı.

Yağız

Deniz bu yaptıklarım daha ne ki yavrum sen bu yaptıklarıma dua edeceksin yakında ehhe şimdi yanına gideyim bakayım napıyor.

Y: annecim izninle ben bi denize bakayım gelemedi bir türlü.

G: tamam oğlum sen karının yanında ol belki bir şeye ihtiyacı vardır.

Geliyorum deniz hanım eheh

deniz dudağına pansuman yapıyordu

ellerinin titrediğini bir buçuk kilometre öteden bile görebilirdiniz

hemen beline sarılmaya çalıştım yapma diyip duruyordu.

sen benim karımsan bana itaat etmek zorundasın deniz hanım bana olan görevlerini yerine getirmek zorundasın mesela.

D: yapma bırak istemiyorum.

Y: dudağın nasıl bebeğim uf mu olmuş dudağın kıyamam gel tadına bakayım.

Her ne kadar dudaklarına yapışmak istesem ben den kaçmaya çalışıyordu böyle debelenirken banyoda ki vazoyu düşürdü sakar kız annemler de hemen banyoya akın etmişlerdi tabiki.

G: oğlum bi ses duyduk iyi misiniz?

Ya anne sanki silah patladı alt tarafı vazo kırıldı işte ne var bunda?

SİYAH [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin