BÖLÜM 4

114 6 0
                                    

Oh canım evim ya seni ne kadar özledim bir bilsen...

eve gidince hemen kendimi yatağıma attım ablam da beni görmüş ola ki hayretle bana bakıyordu;

S: kızım sana diyecek laf bulamıyorum tutturdun kafeden çıkalım artık diye güzelim arabadan hızlıca çıkıp kendini bu yırtık pırtık yatağına atıyorsun gerçekten seni anlamakta zorlanıyorum.

Haklıydı belki de ama o kafede olan konuşmalarımızı bir duysaydın ah ablam ya söylesem de inanmazsın ki şimdi bana kısmetimi kapatma dersin hemen sanki evde kaldın ya şakasına demiştim onu ben niye ciddiye alıyorsun ki bu kadar of...

abla boş ver ya demekle yetindim.

S: neyse ben yatıyorum hadi sana iyi geceler.

D: hey bekle yarın pis- aman ceo bey gelecek mi yada buluşacak mısın?

S: bilmiyorum ama eve davet etmeyi düşünüyorum neden sordun?

Ya hayır ya evden kaçmam lazım hemde hemennn!!

D: bilmem öylesine sordum ama abla gelmese olur mu hani evimiz bizim özelimiz ya?

S: ya deniz saçmalama o da artık senin enişten benim de sevgilim eheh.

Sevgilim mi offf söylücem be banane günah benden çıktı artık!

D:abla o adam benim-

Zırr-zırrr-zırrr

S: deniz lafını unutma geleceğim şimdi bakim şuna.

S: merhabalar... Evet bence de uygunum tabi ki.. Size söyleyecektim.. tamam olur siz demem sana ahha tamam.. İyi geceler.

Allahım lütfen o olmasın

D: abla kimdi o?

Sırıtıştan anlamalı ki kesin yağızdı pf.

S: yağızzz

D: bey nerede ablacım nereden geliyor bu samimiyet?

S: bana sen diyebilirsin dedi ayy tatlış şey neyse ben uyuyayım en iyisi yarın çok güzel bir gün olacak.

He ne demezsin

S: He bu arada deniz yarın bizi yalnız bırakır mısın kek yapacağız da.

Kek mi cidden mi? Aman neyse canıma minnet.

D: tabi ki bırakırım ablacım siz yapın kekinizi hem ben emirlerle buluşacağım.

S: heh tamam o halde iyi geceler kardeşim.

Ablamla ikimiz yaşıyorduk bu dört duvar arasında yalnızdık ikimiz de. Annemiz ve babamızi trafik kazasında kaybettik ablam her ne kadar neşeli gözükmeye çalışsa da onun da kendi minik dünyasında ne kadar üzgün ve yalnız bir kız çocuğu olduğunu görebiliyordum.

D: Neyse iyi geceler ben de uyuyayım bari.

EVET BU DA PART 3 TÜ BEĞENİLERİNİZİ EKSİK ETMEYİN CANLARIM İLERİDE BÜYÜK FIRTINA KOPUCAK❤️

SİYAH [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin