yol boyunca yağızla konuşmamıştım ona çok sinirliydim ama o ıslık çalıyordu.
konuşmak istiyordum ona
kükremek istiyordum beni çok seviyordun lan noldu da 20000 bine beni satmayı düşündün demek istiyordum ama herşeye bir cevap bulan yağız atasoy buna da bir cevap bulurdu.ona baktığımı farketmiş olmalı ki tek kaşını kaldırıp bana ne var gibisinden bakmıştı.
bu düştügüm durum ona gayet normal geliyordu kaç kızın hayatını kararttın acaba yağız atasoy kararlıydım konuşcaktım böyle susmak bana yakışmıyordu ben bu değildim eski deniz olsa ona bi tane tokat geçirip öylece çeker giderdi lakin ben hiç istemediğim duruma gelmiştim değişmiştim değiştirilmiştim..
eve gelmiştik bu evin ışıltısı bile bana iyi gelmiyordu hele ki yanımda bu pislik varsa hiçbişey iyi gelmiyordu yağız arabadan indi ben inmedim naz yapıyodum aklım sıra çocuk gibi.
sanki bu adam bana istediğim elbiseyi almamıştı ve ben de ona bu sebeple küsmüştüm lan bu adam beni satıcaktı resmen kurbanlık dana gibi satıcaktı allah belanı versin yağız!
Y: gelsene kızım davetiye mi bekliyorsun?
yok bu az önce olanların farkında değil yada farkında ona normal geliyo bu tarz şeyler yada ayarları bozuk yani zır deli az önce karısını göz göre göre başka bi adama satacaktı ama sorsan bir gecelikti adi herif o bi gecede seni siksinler bakalım hoşuna gider miydi.
D: yağız sen olanların farkındasın değil mi sen yaklaşık 1 saat önce bugün sabah evlendiğin karını ayyaş bi adama satıcaktın lan karınım ben senin karın kurbanlık dana değil!
yağız bu söylediğime kahkahalarla güldü.
sanki espri yaptık pezevenk!
tam açıklama yapacaktı ki telefon çaldı has yabancı numara ablam mı
diye kontrol edicekken yağız telefonu elimden çekip aldı telefonu geri almak için üzerine atladım onunda işine gelmiş olucak ki beni kollarıyla sımsıkı kavradı kalçamdan tutup kucağına aldı ve eve yöneldi ne kadar çırpınsam da indirmiyordu beni adi herif sadece gülüyordu o her zaman ki pezevenk gülüşüyle..Başta gülizar anne ve ceyda bizi böyle görecek diye endişelenmiştim fakat yağız anahtarıyla kapıyı açınca endişem geçti gülizar anne ve ceyda tv izliyordu yağız salona geçmeden direkt yukarı çıkmaya koyulmuştu ki.
D: yağız daha erken saat 9 daha ben güli- pardon çok özür dilerim annemlerin yanında kalsam olur mu?
ama yağız durmuyordu beni istiyordu bunu biliyordum beni merdivenlerden çıkarıp siyahın hakim olduğu bir odaya getirdi ve yorganı gri renkte olan büyükçe yatağa doğru fırlattı.
yataktan da anlamam gerekiyordu ki burası yatak odasıydı ama bu kadar siyah yoğunluğu olmasını sevmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH [TAMAMLANDI]
ChickLit" intikamdan doğan bir aşk hikayesi. " Yağız: yavrum bizim dönmemiz lazım. Deniz: ne gerçekten mi yok biz söyle yapalım sen burada kal mis gibi ülke takıl kafana göre bende İstanbul'a döneyim nasıl fikir he annen aradığı zaman da hiçbir şey çaktırma...