BÖLÜM 13

33 2 1
                                    

Evet uzun bir aradan sonra tekrardan karşınızdayım hikayeme devam etme kararı aldım umarım herşey yolunda ilerler başlayalım bakalım :)

Deniz

Yok ben neler düşünüyorum ya bu çocuğu sevemem ben kardeşimi elimden aldı hayati bana zindan etti kısacası hayatimi sikti bu adam benim simdi bana iki gülecek bende hemen yelkenleri suya indireceğim He ölene kadar senden nefret edeceğim Yağız Atasoy.

Yağız onu süzdüğümü anlamış olacak ki gözlüğünü çıkarıp gözlerini gözlerime kilitledi o öyle bakınca hemen yüzümü başka bir tarafa cevirdim onun o tiksinç gözlerine bakmak istemiyorum ne olursa olsun ondan nefret edecek bir insan olarak ona karşı tavırlarımı değiştirmeliyim o bana nasıl geliyorsa bende ona öyle gitmeliyim onun bana yapacakları varsa benimde ona yapacaklarım var bunu iyice bir beynine kazması için elimden ne gelirse yapacağım.

Y: deniz bazen ne düşünüyorum biliyor musun ya sen ne gurursuz ne vicdansız bir kızsın ya ablanı kendi öz ve öz ablanı bıraktın benim için eheheh

nasıl böyle konuşabiliyor bu ahlaksız ya sanki bana başka çare bıraktı.

D: yagiz bak sakin bi yolculuk geçirmek istiyorum o ağzını bir daha acarsan yemin ederim kalkarım yanından tuvalete giderim yol boyunca da gelmem yanına o lanet yüzünü görmemek için güzel bir bahane aslında sen konuşmaya devam et ya benim için bir mutluluk kaynağı senin olmadığın bir yerde-

Y: ne var lan! gurursuz değil misin kızım sen hadi git tuvalete çıkma oradan ben ne zaman istersem o zaman konuşurum anladın mı la beni bana bak bana atar matar yapma beni dizginleyebileceğini düşünüyorsan hele bir dene bakalım kim kimi dizginliyor deniz hanim.

bütün gücün onda olduğunu on muhtaç olduğumu o kadar iyi biliyordu ki bunları bana karşı koz olarak kullanmayı da ihmal etmiyordu ona küfür etmeyi yüzüne karşı ne kadar iğrenci söz varsa söylemeyi çok daha önemlisi bunu burada ki herkesin içinde yapmayı o kadar çok istiyordum ki ama bunların hiçbirini yapamamak çok koyuyordu.

o sırada hostes hanim da geldi sanırım bindiğimiz uçak iniyordu onu söylemeye gelmişti.

H: sayın yolcular herkes kemerlerini bağlasın ve simdi göstereceğim şekilde güvenlik önlemlerini alsın teşekkürler.

nasıl ya hala inmedik mi biz ne uzak yermiş bu Almanya uçakla gittiğimiz halde hala yere ayak basamadık bir türlü bana ne oluyorsa daha orda başıma ne gelecek hiç bir şey bilmiyorum tasası bana düştü sanki yağız yerinden kalktı ve kemerimi bağlamamda yardımcı oldu.

sen iyi olma Yağız ben hep senden nefret etmek istiyorum bunu yapma iste...

Y: daha evimize varamadığımız için mi üzgünüz yavrum merak etme bir saat kaldı bir saat sonra yeni evimize ulaşmış olacağız güzelim :)

o ev değil bana mezar olacak buna eminim ananı sikim ben bunu nasıl unuturum ya bu cani bana bir şey yapmaya kalkarsa ben bir şekilde canimi kurtarıp polise gidersem onlara ne anlatacağım ben Almanca mi biliyorum bunlar da benim dilimi bilmiyor nasıl iletişime geçeceğim bunlarla ya alacağın olsun Yağız neden gidip de İngilizce konuşulan bir ülkeye taşınmıyoruz ki İngilizcemiz tek tük var herhalde help me desek anlarlar ben bu alanlara derdimi izah edemem.

ben böyle dalgın dalgın düşünürken bileğimde ki soğukluğu hissedip sarsıldım yağızdı bileğimi tutan saçlarıma dokunmaya kalktı bir şey yapamadım sadece gözlerine bakıyordum şuan o kadar iğrenç bir anın içindeydim ki karsımda oturan teyze de gizliden gizliye bizi süzüyordu

eminim ki içimden ne kadar romantik bir çift diye geçirmiştir yok yok kesin hiç adap edep kalmamış bide öpüşün isterseniz deyip kınamıştır bu teyzeler böyle iste.

SİYAH [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin