Yıkılış

6 0 0
                                    

Tarih 2073 6 şubat

Her zaman ki gibi kahvaltıya kalktım herkes yemek hanede herkes mutluydu 3 yıldâ harika şeyler yaşadım. Çok mutluyum son günlerde karı koca kavgası artmaya başladı 2 hafta önce biri kocasını vurdu etrafta hala tedirginlik artmaya başladı ben bile huzursuz olmaya başladım. O olaydan sonra uyku sorunlarım olmaya başladı değisim olamıyor çünkü 1 hafta önce gözcüyü 10 yerinden bıçakladılar gözünü kapatmıyom. İlaçlarım bile işe yaramıyor ama yine de mutluyum umarım bu gece sorun olmaz. Yeni kişiler gelmeye başladı ve sayıları arttıkça durum kötüye gitmeye başladı yemekhanede bi anda bağrışmaları duydum  tabancamı alıp oraya gittim kavgayı ayırmaya çalışırken biri bana silah dorulttu hiç düşünmeden bacağından vurdum sonra yüzüne tekme attım onu etkisiz hale getirdikten sonra revire götürdüler herkes bana bakıyordu sanki canavarmışım gibi bazı insanlar benden hoşlanmıyor silahım hep kınında hazırdı kurallara göre emniyeti açık olmak zorunda ama ben kapalı tutuyordum ve sağ elim hep silahtaydı. Görev yerime geçip yaklaşık 17 saat ayakta durdum çok uykum geldiği için arada düşüyordum en iyisi biraz kestireyim dedim yere oturdum biri merdivenlere tırmanmasın diye kapıyı kitledim. 2 saat sonra alarm çalmaya başladı büyük bi şokla ayağa kalktım ve 3 kişi bıçaklanarak öldürülmüştü boruyu patlatıp ateşe vermiş ve o yaratıkların sesini duyuyordum. Burası patlamak üzereydi aşağıya inip çıkışa doru harekete geçtim 3 sene burdayım ama hala bazı yerleri karıştırıyorum labirent gibi bi yerdi. Önüme o yaratıklardan çıktı beni görmedi duvarın arkasına geçtim silahımı ona dorultup sessizce yüzünü bana dönmesini bekledim. Sonunda döndü ve ateş ettim öldükten sonra yerdeki cesetlerden bazı şeyler topladım yemekhaneye gittim bulabildiğim tüm kavanozları topladım harika atıştırmalık vardı. Bazen bizden daha iyi yemek yediğini düşünüyom. Bi anda patlama sesi duydum daha hızlı doldurmaya başladım ve dışarı koştum montumu unuttuğuma inanamıyordum geri dönmek için arkamı döndüm ve tüm sığnak patladı. Yüksek sesle küfür ettim yere çöküp ağlamak istedim ama yapamazdım ısınmak için elimden geleni yapmam gerekiyordu çantayı alıp ileriye doğru koştum. Gördüğüm her yere girdim mont bulmak için ama başaramadım adımlar her saniye yavaşlıyordu yüzüm ve ellerim yanıyordu. Gözlerim kararmaya başladı artık dayanamadan yere düştüm nefes alıp verişimin yavaşladı. Önüme baktığımda birini gördüm bir şey diyemeden bayıldım.

Ya Kurtuluş Ya Da ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin