ඒ එක්කම...
මේ කෝච්චියට එක සැරේම කඩාගෙන පැන්නේ හොරු පිරිසක්...
Heshi-:"මේ මොක්කුද?? "
Jay-:"මංකොල්ලකාරයො..."
ඒ එක්කම එතැනට ආවේ යුරෝපීය පෙනුමක් තියෙන කෙනෙකුයි Yoona යි...
Yoona-:"I year එකේ ළමයිව ආරක්ෂා කරන්න... min ah ඔයා පරිස්සමින්.. Lucas ඔයා මේ පෙට්ටිය ගැන බලන්න. මම එහා එකට යනවා... "
Lucas-:" Okay yoona අක්කා... "
Lucas කියන්නේ yoona ගේ year එකෙ ඉන්න කෙනෙක්...
කට්ටියම සටන් කරද්දීත් ඒකට හේෂි එකතු වුණේ කට්ටිය ටිකකට ෆුල් අන්දොස් කරලා... මොකද I year එකට තාමත් තේරෙන්නේ නැතුවම ඒ වාගේම wand එකක් නැතුවම magic spells පාවිච්චි කරන්න බෑනේ... ඒත් හේෂි ඇගිල්ලෙන් magic use කරනවානේ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.කොහොම හරි ඉතින් හොරු කට්ටියව අල්ලන්න ආරක්ෂ මායාකාරයො ආවා...
ඒ එක්කම Hogwarts school සීමාවට ආව නිසා ඇදුම් වෙනස් කරගෙන කෝච්චියෙන් බැස්සා...
එතැනදි හේෂිලායි Siijung ලායි වෙන් වුනා... හැබැයි වෙන් වුණ හැටියෙම ආයෙත් හේෂිගේ තනියට කෙනෙක් මීට් වුනා
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
-
¿
¿
¿
¿
¿
¿
¿
¿
.
.
.
.
.
.
.
.
.ඒ hayoon...
Heshi-:" yooniya???"
Hayoon-:" Heshi???"
Heshi-:"ඔයා මොකත මෙහේ?? එතකොට මේක ද ඔයා කියපු බෝඩින් ස්කූල් එක???😂"
Hayoon-:"එතකොට ඔයා කිව්වේ???"
Heshi-:"අහ්.. කොහොම හරි ඔයා ඉන්නවානේ😊"
ඒ එක්කම ඇහුනේ ටිකක් ගොරොසු වුණත් ලස්සන කටහඬක්... ඒ පැත්තට හැරිලා බලද්දි පෙවුණේ කිසිම පාටක් නැති දුඹුරු පාට ලෝගුවකින් සැරසුන දෙන්නෙක්... දැක්ක හැටියෙම ශිෂ්ය නායකයන් කියන්න පුළුවන් දෙන්නෙක් හිටියා...
-:"I year එකට ආව ඔයාලා හැමෝවම Hogwarts වලට සාදරයෙන් පිළිගන්නව... මම Kim Tae hyung ඒ වාගේම මේ Felix අපි තමයි මෙහේ ප්රධාන ශිෂ්ය නායකයෝ දෙන්නා... දැන් හැමෝම ප්රධාන ශාලාවට යං..."
එක්කෙනෙක් අත ඉස්සුවා...
Felix-:"මම දන්නවා ඔයා අහන්න යන දේ... බෑග් ටික දැනට අපි තැනක තියලා තියෙන්නේ... ඔයාලාගේ house එක තේරුණ හැටියේම ඔයාලාට ඔයාලාගේ බෑග් ටික හම්බ වෙයි ඒ house එකේ ප්රධාන ශිෂ්ය නායකයන් අතින්... දැන් අපි යමු නේද???"
හැමෝම ප්රධාන ශාලාවට ගියා...
හැමෝම ඉඩ තියෙන තැන්වලින් ඉදගත්තා... ඒ එක්කම ටිකක් රැවුල දිග සුදු පාට වයසක කෙනෙක් විදුරුවට හැන්දෙන් තුන්පාරක් තට්ටු කරපු හැටියෙම මුලු ශාලාවම මීයාට පිම්බා වාගේ වුණා...
Albat ( professor albat)-:" ඔබලා සියලු දෙනාවම මායාව ඉගෙන ගන්න පුළුවන් හොදම තැන Hogwarts වලට සාදරයෙන් පිළිගන්නවා... මම මෙහෙ විදුහල්පති professor albat... සමහර විට ඔයාලා අතර ඉන්න අය Hogwarts කියන්නේ මොකක්ද කියල දන්නවා ඇති. සමහර අයට මේක හීනයක් වාගේ ඇති... තවත් සමහර අයට Hogwarts කියන්නේ මොකක්ද කියල දන්නෙ නැතිව ඇති... ඒ ඔක්කොමලාට ඉදිරියට මේ ගැන ඉගෙන ගන්න පුළුවන්... හරි අපි බලමු නේද ඔයාලා මොන නිවාසයට වැටෙයි ද කියල.. පටන් ගන්න professor jesmin " ( මේ අවස්ථාවේදී අපේ නංගිගේ මූණ... 😂)
(Professor jesmin -: විනය බාර professor ඒවාගෙම music/ arts උගන්වන මිස්... muggle ඒවාත් එක්කම.. )
P.J-:"හරි... මම තමයි professor jesmin.. හරි list එකේ පිළිවලට මම කතා කරනවා.. එතකොට මේ පුටුවේ ඉදගන්න ඕන... මේ සැරේ ළමයි 38 යි ඉන්නෙ... "
( මම ඉතින් ඔක්කොම ලමයි ගැන කියන්නේ නෑ... අදාල හා විශේෂ කට්ටිය... එයාලා විශේෂ වෙන්න හේතු තියෙනවා 😊😂)P.J-:"දැන් Kwon Heshi..."
Heshi ඇවිත් අර පුටුවේ ඉදගත්තා.
ඒ එක්කම professor jesmin මායා තොප්පිය හේෂිගේ ඔලුවට දැම්ම...🎩-:" Mmm.... Gryffindor..."
ඒ එක්කම හේෂි දාහක් දේවල් උපයෝගී කරගෙන මායා තොප්පියට ස්තුති කර කර තමන්ගේ house එකට ගියා... ඒ වාගේම එයා ප්රාර්ථනා කරා hayoon වත් ඒකට වැටෙන්න කියල...
P.J-:" ඊලගට Hayoon... "
ඒ එක්කම hayoon ත් අර ඉඳගත්තා. ඒ එක්කම මායා තොප්පිය ඔලුවට දැම්ම...
🎩-:"mmm... Ravenclaw ...."
Hayoon ගේ මූණ ටිකක් බෙරි වුනා.. ඒත් ඉතින් ඊසි ලේසි house එකකටද තේරුණේ...
P.J-:"ඊලගට.... Kwon hoshi... "
ඒ වාගේම හෝෂි පුටුවේ ඉදගනිද්දී තොප්පිය ඔලුවේ තිබ්බා
🎩-:"mmmmm-----"
🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮
මම කෑවා නේද සීන් එක...
මොනවා කරන්නද
DNA වල ප්රශ්න නොවෑ..😂😂😂මොකට වැටෙයිද???
දන්නෙ නෑ
මට මතක නෑ...Sarange
❣🌼Kim_min_ah💜❣
YOU ARE READING
🔮HOGWARTS🔮[complete]
Fantasyහෝග්ස්වොඩ් වලට ගමනක් 🔮🔮 ඔයාත් ආසද Hogwarts වලට යන්න... ඉගෙන ගන්න... එහෙම නම් අපි යමු...