මම ඉක්මනට මේක ඉවර කරනෝ
॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥॥Next day morning...
අද සෙනසුරාදා...
ඉතින් හැමෝම සෙල්ලම් කරනවා....I year එකේ heshi , hoshi , hayoon, Kairi ඒ වාගේම II year එකේ Jay , Siijung, yeonjun, jin grand එකට ආවේ පොඩි චැට් එකක් දාන්න...
ඒ එක්කම එතැනට ආවේ පුරුදු ගතියක් තියෙන දෙන්නෙක්...
??-:"අපිව මතකායීඊඊ"
කට්ටියට ගානක් වුණේ නෑ කවුද ආවේ කියල බලන්න...
??-: හලෝව්.... අපිව මතක නෑ වාගේ... නටාෂා අපි යං..."
Jin-:" min ah "(🌚)
ඒ එක්කම හග් කරා කියල කියන්නේ ඒ අසරණීගේ හුස්ම වැටෙනවාද දන්නෙ නෑ...
Siijung-:" ක්හැක්... ඔප්පා min ahh... අපි ඉන්නවා...."
Jay
Yeonjun-:" ohhhhhh.... hoooo...."Hayoon-:"ඔයාලා තව සංවරකම ගැන ඉගෙන ගන්න ඕන 😌😒"
MA-:"පලැන්න සංවරකම 😒"
Heshi-:"හරි කෙනා කතා කරන්නෙ සංවරකම ගැන... ඉස්කොලේ ඦුඖඕඖඋඖඕඖඖඕ "
නැවතත් වාර්තාගත ලෙස දෙවැනි වතාවට හායුන් හේෂිගේ කට වැස්සුවා...
Jay-:" ගායිස්.... අහන්නකෝ. අදුරේ කුමාරයා ජනිත වෙන්න නම් hogwarts වල අත්තිවාරම ඕන වෙනවා... hogwarts තියෙන්නේ houses හතර නිසා.... slytharin house එකේ pure slytharin wizards ලා තමයි Emma එයාගේ නංගි ඒ වාගේම Julian.... එයාලා දැනටමත්ම blood දීලා ඇති... මෝඩ ගස් ටිකක්😒..
එතකොට gryffindor වල Cha eun woo hyrong rashini nuna යි .. එතකොට hufflepuff වල yoona යි myung soo.
ඒ වාගේම racenclaw house එකේ namjoon hyeong..."Siijung-:"slytharin blood නම් මෙලහකට හම්බ වෙලා ඇති... "
Yeonjun-:"එහෙම නම් අපි බෙදිලා මේ අමාවක වෙනකම්ම කට්ටියව ආරක්ෂා කරමු "
MA-:"ඒක හොදයි... හෝෂි හේෂිට හොදට spells පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්නේ... එදා කෝච්චියේ වුණත්.... "
Jay-:"එදා professors ලා රැස්වීමේ ඒ ගැන කතා කරලා තියෙනව. . Professors ලා වූණත් අවදානයෙන් ඉදී... professor jesmin එක්ක namjoon hyeong යි myung soo hyeong යි මායා ආමත්යයංශට ගිය නිසා එතැන ප්රශ්නයක් නෑ.. "
ඒ එක්කම කඩාගෙන ආවේ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.😌.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
🙃
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.කලු ඇදුමින් සැරසුන විස්සක් තිහක් විතර ආවා... ඒ එක්කම විශේෂ විදිහට සැරසුන කෙනෙකුත් හිටියා...
Siijung
Yeonjun-:"ඇල්බඩෝර්" ( නම)🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮
හායී
කොටයි නේත???
තව එකක් දෙන්නම්
1
2
3
4
5
6
7
8කැමති ඉලක්කමක් කියන්න....
YOU ARE READING
🔮HOGWARTS🔮[complete]
Fantasyහෝග්ස්වොඩ් වලට ගමනක් 🔮🔮 ඔයාත් ආසද Hogwarts වලට යන්න... ඉගෙන ගන්න... එහෙම නම් අපි යමු...