මේ last chapter එක... හුවෑ🥺
■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□Albador-:" park Hayoon... ඔහේගේ gf නේද??? හරියට බැලුවොත් ඔහේගේ පුංචිගේ දුව.. "
Hayoon-:"ඈහ්?? මට එහෙම ඉමු කෙනෙක් හිටියාත??? මම දන්නේ නෑනී... 🙄අනික ඉතින් ඒ කියන්නේ මගේ අප්පාගෙන් කිසිම ප්රශ්ණයක් නෑනී... ඕයේ... "
සීරියස් වෙන්න ඕන තැන මෙහෙම දෙයක් අහයි කියලා අදුරේ කුමාරයාටවත් හිතාගන්න බැරුව ඇති...
Albador-:"මේක විහිලුවට ගත්තාද ආ.... ඒක අතාරිමු... දිව්ය ලෝකයට ගිහින් වෙඩින් එක ගන්න... ඊලගට..kim Kairi.. ඔයාගේ ඔන්නී kim Siijung කියලා කිව්වොත්... විශ්වාස කරනවාද???ඒ වාගේම kim seokjin Siijungගේ නැන්දාගේ පුතා කිව්වොත්??"
Kairi-:"අහ්??? මගේ?? මේ මගේ?? ඔන්නී??? 🤣🤣 මගේ ඔන්නී මේ ලෝකේ ජීවතුන් අතර නෑනී... අනික මගේ ඔම්මාව තමුසේ--- ඒ... ඒ...ඒ කියන්නේ... එයා... එයාද??? Siijung??"
Jin-:"ඇත්තටමද??? 🤣🤣🤣 Siijung??? "
Yeonjun-:"ඈ.................හ්.. මේකී?? මගේ නෑනා... ශාන්ත... මම වසන්නේ කොහොමද ගෙදරක??"
Albador-:"තව හිනා වෙනවා... Kwon Heshi..මට ඉතින් තමුසේ ගැන---."
Heshi-:"ඔව්... ඔයා කියන්න යන්නේ මගේ අප්පා මැරුණේ නෑ ඔයා ගාව ඉන්නේ කියල.... Siijung, min ah , hayoon ගේ දෙමාපියන් ව හිරකරගෙන ඉන්නවා නම් මගේ අප්පා ජිවත් වෙනවා.... "
Albador-:"මාර මොලයක් තියෙනවා නේද? අප්පා වාගේම වෙන්න ඕන නේද???"
Heshi-:"නැත්තම්😏"
Albador-:"දැන් අපි කතා කරා ඇති... "
Albador-;"Expelliarmus..."
ඒ එක්කම කට්ටියම පිටිපස්සට විසිවුණත් වැටුණේ නෑ...
MA-:"one , tow , three ver verto..."
ඒ එක්කම ගිනි පිබින මකරෙක් වුණා... ( ඒකට හේතුවක් තියෙ😌)
YOU ARE READING
🔮HOGWARTS🔮[complete]
Fantasyහෝග්ස්වොඩ් වලට ගමනක් 🔮🔮 ඔයාත් ආසද Hogwarts වලට යන්න... ඉගෙන ගන්න... එහෙම නම් අපි යමු...