9.Fejezet

548 39 1
                                    

Jimin szemszöge :

Épp matek órán ülök és töprengek. Hogy min? Kb mindenen ami az utóbbi hetekben történt. 1 hete volt hogy a tanárom meglátta a vágásaim. Azóta sokkal jobban oda figyel rám. Igazából semmi extra csak sokszor megkérdezi hogy vagyok és ha kettesben vagyunk mindig le ellenőrzi a kezem. Gondolom nem kell részleteznem hogy miért.

El is jött az utolsó óra amit Jungkook tartott. Igazából már megszoktam hogy a nevén hívom és tegezem. Természetesen csak ha kettesben vagyunk. Sokszor rám pillantot magyarázata közben. Ez miatt jobbnak tartottam nem rá nézni.

-Ja és majd elfelejtettem. Múltkor panaszkodtatok hogy 2 éve nem volt osztály kirándulás. Az igazgató nő engedélyével megszerveztem nektek egy kis kiruccanást.

Az osztály nagy része ujjongot. Engem nem nagyon hozott lázba az egész. Sosem szerettem az osztállyal kirándulni. Folyton egyedül voltam, nem volt benne semmi szórakoztató. Amint megtudtam hogy ott alvós kirándulás lesz, mégjobban elment a kedvem az egésztől.

Az óra végén oda mentem a tanári asztalhoz azzal a céllal hogy közlöm vele kihagyom a kirándulást.
-Mit szeretnél Jimin?
Mondta amint meglátta hogy fölötte állok.
-Hát tudod én szeretném kihagyni a kirándulást.
-Miért nem akarsz jönni? Ezt a kirándulást az osztály összes tanulójának szerveztem.
-Nincs kedvem
-Hát ez nem elég ok
Mondta majd felállt a székből és mellém sétált. Nem tudtam mit mondani. Mondjam azt hogy eleget látom a barmokat a suliban is?
-Kérlek Jimin én nagyon örülnék ha jönnél. Sokkal jobb programokat szervezek mint az előző ofő.

Minden erejével próbált meggyőzni. Az előző ott alvós kiránduláson rendesen megszivattak ami rohadtul nem hiányzik.

-Jimin figyelsz rám?
Lóbálta a kezét a szemem előtt.
-Jah. Mi.. Igen
Sóhajtot. Azt hittem hogy feladta végre.
-Tudom hogy nem igazán kedveled az osztály társaid. És ha eltudnám intézni hogy ne aludj velük egy szobán?
-Jólvan elmegyek
Mondtam bele törődötten. Csak ki fogom bírni.

Miután haza vitt a tanárom.. Jah igen mondtam már hogy előszeretettel furikáz minden egyes nap?
Szóval már mindketten az asztalnál ültünk, annak köszönhetően hogy anyám be rángadta. Jungkook boldogan mesélte anyámnak hogy rá vett a kirándulásra. Végül valahogy a hobbijaimnál kötöttünk ki.

-Tudod, Jimin nagyon ügyesen tud rajzolni. De hiába győzködöm hogy kezdjen valamit a rajz tudásával menthetetlen.

-Hmm valóban? Tudod Jisoo régen én is sokat rajzoltam és ugyan olyan makacs voltam mint Jimin, ezért is nem jutottam vele semmire.

-Jimin mutasd meg Jungkooknak a rajzaid
Mondta kedvesen anyám. Vagyis úgy tűnt hogy kedves de igazából ez egy parancs volt.
Végül szintén sok győzködés után már a szobámba álltunk és kerestem a zöld dobozt amiben a rajzok díszelegtek.
Jungkook elé tettem a dobozt de egyből meg is bántam. Ugyanis egy akt rajzot talált. A rajzon a régi crushom szerepel meztelenül. Fülig pirulva kikaptam a kezéből a rajzot majd a doboz aljára süllyesztettem. Ő jót nevetett ezen.
-Nagyon szép rajzaid vannak Jimin. Szabad megkérdezni hogy az első akton ki szerepel?
-Öhm hát a régi sulimba tetszett ez a srác és jah..
-Értem, én is szívesen megnézném magam meztelenül rózsával a számban.
Köpni nyelni nem tudtam. Ez most azt akarja hogy rajzoljam le így? Reakciómon elnevette magát.
-Esetleg ajánlam fel hogy modellt állok?
Annyira meglepett ez a kérdése, hogy konkrétan elkezdtem fuldokolni a saját nyálamban. Jungkook kuncogott majd elkezdte ütögetni a hátam
-Nyugi már csak vicceltem, megne fulladj nekem.
Mondta igencsak szórakozottan.

Teacher's Pet - JiKookWhere stories live. Discover now