7.Fejezet

645 32 0
                                    


Jungkook szemszöge :

Igazából nem voltam mérges Jiminre, sőt örültem hogy le tudtam buktatni, így át tudtam nézni a telefonját. Fogalmam sincs miért érdekelt ennyire mi van a telójában. Talán reméltem, hogy valami mocskosat találok. Azt ugye leszűrtem az elején, hogy nem olyan ártatlan mint ahogy beállítsa magát. Igaz hogy beteg dolgokra számítottam, de ez azért meg lepet. A galériával kezdtem, nagy yaoi rajongó. Érdekes képek voltak mit ne mondjak. Aztán az előzmények, hát egy vagon bdsm (tudjátok amikor kikötözik egymást) meleg pornót találtam. Bele néztem elég durva volt. Szegény mikor említettem neki hogy jó az ízlése pornó terén, majdnem infarktust kapot. Megértem talán meg is sajnáltam picit, amúgy sem volt szívesen kettesben velem. Mostmár bizonyára megpróbál majd kerülni, viszont nem könnyítem meg a dolgát. Lehet kicsit rájátszok arra, hogy tudom a titkát. Már ha még ebben században titoknak számít az, hogy valaki durva sexról álmodozik.

Jimin szemszöge :

Rá vettem anyut hogy itthon maradhassak. Képtelen lennék a tanárom szemébe nézni. Én vagyok hülye miért nem bírtam törölni az előzményeket. Olyan szarul érzem magam hogy az nem igaz, képzeljétek magatokat a helyezetembe. Na jó, valószínűleg csak én vagyok olyan szerencsétlen hogy ilyen történik velem. Most mihez kezdjek, egy héten minimum egyszer kettesben kell vele lennem. Talán fel kéne adnom a zongorázást. Muszáj valahogy levezetnem a feszültséget, elég régen csináltam már. Bizonyára nem értitek miről beszélek. Ha feszült vagyok 2 opció van. Vagy máson vagy magamon vezetem le. Általában az utóbbi történik. Miután párszor bele vágtam a hófehér bőrömbe, le dőltem az ágyra gondolkozni. Gyönyörűnek tartottam ahogy a piros vér végig folyik a csuklómon. Most lehet betegnek tartotok. Lehet túl reagálom? Már mindegy lemosom a kezem és le fekszem. Olyan okés volt minden, míg meg nem jelent, jól tanultam nem idegeskedtem annyit. Na jó, az okés talán kicsit túlzás,mindenesetre jobb volt mint most.

Miért rondítottál bele az életembe?

Nos it vagyok a következő fejezettel. Neharagudjatok elég rövid és szomorkás lett, de a következőben kárpótollak.
Ti mit gondoltok Jimin tényleg túlreagálja? Nagyon fontos lenne nekem a vissza jelzés. ❤️

Teacher's Pet - JiKookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora